Puding 3.0

785 48 0
                                    

-Jiminie-ugrik nyakamba Taehyung hírtelen, mire úgy megijedek , hogy elkapom karját és átlendítem magam felett, ezzel Taet repűlni tanítom.
Még jó hogy tanultam egy kis önvédelmet.
Szegény meglepetten fekszik a földön.
Jungkook melettem mosolyogva figyeli a földön fekvő személyt.

-mi a szart csinálsz, nem vagyunk mi jóban , és honnan tudod a nevem?-kérem számon a tejfel szőkét.
Ő pedig nehezen török űlésbe tornázta magát.

-hát megkérdeztem a barátodat , Namjoont.
És miért nem vagyunk jóban, hisz tegnap olyan jól kijöttünk-bigyeszti le ajkait és szomorúan tekint rám.

-ne játszd meg magad -löki oda neki Jungkook , majd elkapja karom és berángat a suli épületébe.

-Jimin te pedig ne higyj neki , állandóan hazudozik és jól színészkedik, ezért hisznek el neki minden szarságot-morogja , miután a folyosón maga felé fordít.

-jól van , nem hiszek el neki semmit, ne agódj.
Menjünk- fogom meg kezecskéjét és a terembe irányítom.
.......

-Jimin , kérlek maradj még egy kicsit-szól rám kedvenc tanárom óra után.

-Tessék tanárnő.

-szeretnék kérni tőled egy szívességet.-bólintok-szóval az új fiú Taehyung kicsit le van maradva a tananyaggal és kellene neki valaki aki egy színtre hozza velünk és erre csak te lennél alkalmas , mivel majdnem te vagy a legokosabb az egész iskolában.
Mit szólsz , vállalod?- úristen, miért vagy most ellenem. Ha ezt Jungkook megtudja megöli a tanárt , Taehyungot és engem bezár örökre egy kis lyukba.

-mondhatok nemet?- megrázza a fejét.- akkor ezek szerint vállalom.

-óh, nagyon, nagyon szépen köszönöm kedveském. -hálálkozik, majd kecsesen elviharzik.

Bassza meg , most ezzel a gyerekkel kell lennem.
Rossz előérzetem van.
Jaj, és ha Jungkook megtudja , mindenki meghal.
Mit tegyek.....

...........

-figyelj-állok Tae padja elé-segítek neked a tanulásban, de csakis a suliban. Nem barátkozunk, kizárólag csak tanulunk. Nincs más választásom, mint hogy téged tanítsalak , de hidd el semmi pénzért nem tenném meg , ha nem köteleznének rá.
Értve?- mondom, direkt hangosan, hogy Jungoo is hallja, hogy bizony nem áll szándékomban jópofizni ezzel a puding tolvajjal.

-igen-bólint.

-helyes, akkor órák után ne menj sehova.

-rendben-ismét bólint. Most úgy néz ki , mint aki összefosta magát.
Nyugodtan.

Odamegyek a sötét hajúhoz , aki meglepetten figyel.

-ne vágj ilyen fejet-kucogok idétlen ábrázatán, de amúgy szeretem.

......

Órák után mindegy úgy lett ahogy kértem, csupán annyi a baj , hogy Jungkook is itt maradt és szükségtelenűl közel vagyunk egymáshoz.

Az ölében űlök és szégyenlem magam, de úgy látom Taét nem zavarja, csak lehajtott fejjel írja amit mondok neki.

Eddig olyan nagy volt a szája, most meg , hogy nem választ el minket a budi fala, beijedt volna?...

-oké , asszem mára elég lesz.
Ezeket tanuld meg , aztán vesszük a többit, de síess , mert a jövő héten jönnek a vizsgák, szóval kevesebb időd lesz felkészűlni.-mondom, miután felálltam Jungkook öléből és csípőre tett kezekkel mutatom ki komolyságom

-rendben-bólogat-köszönöm Jimin -mosolyog rám.

-mehetünk-ásít Jungoo és átkarolja derekam, Tae pedig úgy nézi, mintha le akarná olvasztani Jungkook karját rólam.

-és mióta vagytok együtt? Mármint nem muszáj elmondani, csak úgy kérdeztem-vakargatja tarkóját a szőke.

- így van,semmi közöd óta-vágja hozzá a szavakat szerelmem.

-nem is tudom , talán három napja-gondolkodom el.

-mii, dehogy is ,már vagy 1 hónapja-mondja , mire szemöldökeim összeszaladnak.
1 hónapja? Akkor is még kétes volt a kapcsolatunk, nem is tudom milyen kapcsolatban voltunk akkor.
És most?....

-várj Jungkook , még nem is mondtuk ki, hogy együtt vagyunk-fordulok felé.

-hát, igaz, de nem egyértelmű-néz rám édesen. Hogy tud így nézni, elpirulok , ha arcára nézek.

-igazad van- hajtom le fejem és mellkasába menekülök.

-öm, értem , jó nektek .
Akkor mehetünk?-kérdezi Tae , kicsit kellemetlenűl érezve magát.

-igen-mondjuk egyszerre.

-Jimin megadod a számod? Csak azért , ha kérdezni akarok valamit.-kérdezi a tejfel szőke az iskola kapuban.

-oké. -és számot cseréltünk.

Ez után elköszöntünk egymástól és Jungkookkal most hozzánk megyünk.
Bár nem tudom miért vagyunk mindig együtt, de nem baj , csak lehet kicsit külön is kellene lennünk, mert megunjuk egymást, de ez csaknem következik be, hisz még nem mutattam meg mindent magamból és tudom még én sem láttam minden oldalát....

Jungkook szemszöge:

Este fűrdés után , már az ágyban vagyunk. Jimin édesen alszik melettem , de nekem nem jön álom a szememre.

Annyi minden kavarog a fejemben és nehéz felfognom , mert tudom nem születtem okosnak , ezért az agyam kevés dolgot bír raktározni.

A lényeg, hogy imádom , amikor Jimin hallgat rám és hisz nekem , ezt szeretem benne.

Benne ezért is bízom, de a másik gyerekben kételkedek. Biztos tenni fog valamit és amilyen ártatlan Jiminie , biztos belesétál a csapdájába , akaratlanul is. Ezért vigyáznom kell rá.

10 óra körül elkezd pittyegni Jimin telefonja.
Megnézem, hisz tudom a kódját.

Taehyung az. Tudtam, hogy kimutatja majd a foga fehérjét, de hogy ilyen hamar , azt nem sejtettem.

Taehyung:
Szia Jimin , tudom hogy este van , de szeretném ha tudnál róla és holnap már úgy jönnél hozzám, mint a csicskásom.
A lényeg , hogy készítettem egy képet , mikor Jungkookkal dugtatok , szóval szerintem tudod mi lesz, ha nem hallgatsz ràm. De ha nem tudod , elmondom.
Kiteszem a suli összes falára.
Ennyi. 😊

Na nem megmondtam, hogy ebbe a faszba nem lehet megbízni.
A lényeg az , hogy holnap kiverem az összes fogad, mert meg merted fenyegetni az én Jiminemet.
De játszunk egy kicsit.

Jimin:

Miért csinálod ezt?
Nincsen egy kis bűntudatod te fasz?

Taehyung:

Oh, visszaírtál örülök neki és nem, cseppet sincs.
Szeretem látni, ahogy Jungkook szenved.
Már gyerekként is imádtam nézni a tehetetken képét, szóval addig folytatom, míg össze nem töröm.
Bár a súlyommal már nem tudom, de veled igen.

Jimin:
Értem , megteszem úgy sincs más választásom.

Taehyung:

Helyes. Akkor holnap egyedűl gyere és ne Jungkookkal.

Jimin:
Ok

Taehyung:

Jó éjt😉

Óh , de még milyen jó éjszakád lesz , mikor soha többet nem fogsz felkelni.
Készűlj fel Taehyung, mert holnap én foglak összetörni téged, mert én az ördöggel szövetkezem , ezért nem bánok kesztyűs kézzel az emberekkel.

Elhajítom a telefont és átölelem a kis törpémet.

- én megvédelek.





Akkor foglak szeretni, ha.....Where stories live. Discover now