Hevesen borolunk be a szálloda szobájába , amit azért vettünk ki, hogy összepiszkoljuk , majd holnap elhúzunk a nászútunkra.
-Várj , vedd fel a ruhát-válik el tőlem lihegve és érte megy a hülye ruháért.
-muszáj ezt- hisztizem, mire bólint.
Beletörődöm és hagyom, hogy meztelenre vetkőztessen és rámadja a menyasszony ruhát.
-gyönyörű vagy- néz rám szeretet teljes mosolyal az arcán , majd idejön durcis személyemhez.
-milyen érzés ilyan fiatalon házasnak lenni?- kérdezi szemöldökét huzogatva.
-a lehető legjobb érzés, de mostmár terjünk a lényegre és szaggasd le rólam ezt a szart.
-hihetetlen vagy- rázza fejét, majd elém lépked és nyom egy csókot számra.
Lehajol és bebújik szoknyám alá és farkam veszi szájába , kezei sem tétlenkednek , azzal fenekemet markolássza.
Látni szeretném Jungkook fejét , amikor leszop , de annyi rétegből áll az a szar, hogy nem látom.
-állj le , így nem jó.
Jungkook -szólok rá erélyesen , mire megáll mozdulatában és kibújik alólam.
Felsimít arcomra és egy bocsánat kérés után lehámozza rólam a ruhát.Elfektet az ágyon és újra elkezdi a szopást, csak most végre prémium kilátást biztosít.
Olyan hevesen nyeli el méretem , hogy muszáj közben haját ráncigálnom.Áttér mellkasomra és bimbóimat jól megkínozza , majd ujjait belenyomja számba és jól össze nyálazza magának , így nem kell tennem semmit.
Felnyomja ujjait, mire hatalmasat felnyögök, de befogja számat ajkaival és minden nyögésemet elfolytja.Miután végez velem alul, lábaimat széttárja és bepozícionálja magát , majd behatol.
Élesen szívom be a levegőt, de nehezen megy a lélegzés , ha egy démon döfködi beléd a farkát.Összefűzi kezeinek és ismét forró csókban részesít.
Tempója lelassúl, pont mikor majdnem elmentem.
Szépen kérem , hogy folytassa, de nem tesz semmit.-mi a varázs szó?-kérdezi pimaszúl újját végig húzva érzékeny péniszemen.
-szeretlek-mondom ki végül , amire már régóta vágyott és annyira felvidúl, hogy pihe puszikkal lepi el arcom minden részét.
-nem elégszem meg ennyivel. 4 évnyi szeretleket kell adnod nekem.-lök egyet rajtam.
-szeretlek -lök még egyet , de utána megáll
-szeretlek Jungkook...-szeretlek , szeretlek-mondom folyamatosan, ami hatására Jungkook fejéről nem tünik el édes mosolya.
Gyorsan és mélyen lökődik belém , ezzel elérve gyenge pontom.
Hamar átlépen a gyönyört...
-szeretlek- szorítom magamhoz szerelmem.
-én is szeretlek egyetlenem-kuncog fülembe és egymást ölelve forrunk össze örökre.-szeretlek.
Vége❤
YOU ARE READING
Akkor foglak szeretni, ha.....
RomanceAz egész Jimin szemszögéből. Top: Jungkook Bottom: Jimin I purple you💜 ( +18 )