Eltelt két nap mire kiengedték Jungkookat, folyamatos megfigyelés alatt volt, nem e fullad meg az este , mert volt amikor alig kapott levegőt, de hála az égnek semmi nagy baj nem történt. Viszont az arca még mindig nem a legszebb.
Míg Jungkook a korházban volt, mi addik elmeséltük a szitut apunak, aki megértette és örömmel fogadta a vendégeinket.
A feljelentés az apja ellen megtörtént és a tárgyalás napjáig szabad lábon védekezhet.
(Nem értek a jogi dolgokhoz😅)Ezen kívül eseménytelen napjaink voltak. Én rendesen jártam suliba, sokat játszottam Miraival és megkérdeztem, miért nem hasonlítanak egymásra. Jungkook feszengve, de elmesélte, hogy igazából a nővére kislánya, de gyenge volt a szervezete és a gyermeket koraszülöttként, de sikeresen a világra hozta, csak sajnos elhunyt a kislány születése után. A férje amerikai volt , aki szintén modell volt, ezért Mirai rá hasonlít. Csak sajnos a férfi öngyilkos lett, mert nem tudott a kedvese nélkül élni. Ekkor szörnyű időszakon ment keresztűl a két család. A férfi családja minden kapcsolatot megszakítottak.
Jungkookra is kihatással volt ez, hisz a nővérét veszítette el, aki mindig melette volt és ezután egyedűl maradt, mert egy igaz barátja sem volt ,aki vígasztalhatta volna ebben az időszakban.
Jeonék számára Mirai a jövőt jelenti,mert a kislány miatt össze kelett szedni magukat, hogy boldognak lássák őt. A kicsi pedig, minden fájdalmat elmulasztott és visszaállt a rend.Jungkook is szörnyű multat hagy maga mögött. Ugyanolyan sebzett, mint én, talán ezért is nyílt meg nekem. Érzi, hogy bennem megbízhat, emiatt olyan dolgokat mond el nekem, amit valószínüleg még senkinek sem mesélt el.
.............
Jungkookra is én figyeltem ezek után. Szerettem volna elkényeztetni,hátha a mi kapcsolatunkon is javítok.
Meg is fürdettem, a mamlasz pedig nem félt attól, hogy vízbe folytom, nyugodtan megfogdosott helyenként és mindig jól összevizezett,fenyegetőztem ugyan, de nem bántottam egyszer sem.
.......
Ez a protokol 2 hétig tartott és minden rendbe látszott jönni ennyi idő alatt, ugyanis anyáék felgyorsították az eljárást, így tegnap megtörtént az elbírálás és Jungkook apját elitélték 5 év börtön büntetésre, viszont jó magaviselettel hamar kiengedhetik.
Ma viszont vasárnap van és mostmár vissza tudnak költözni a saját házukba a vendégeink, aminek a picur nem örült, de mivel megértő kislány, így elfogadta.
Jungkook is rendesen felgyógyult, habár vannak hegek amik már ott maradnak az arcán, de ettől függetlenűl helyes maradt. A tanulásban is segítettem neki, mert majdnem 3 hetet hagyodt ki, muszáj voltam, le ne maradjon a tananyaggal.
Azóta egész jól kijövünk egymással, csak úgy nem gondoltunk arra mi lesz kettőnkkel. Nem is beszélgettünk az érzéseinkről ,ahogy a tetős megállapodásunkról sem, de mindketten tudjuk, hogy elvagyunk egymással.
Szexuálisan sem közeledett felém, csupán néha megfogdosott, de azt is csak az elején, azóta rám se néz. Na, most akkor ne érezzem magam bizonytalannak. Lehet zavarja, hogy itt az anyám, apám meg az ő családja. Ezt a kifogást keresem indoknak, mivel nem akarom, hogy legalább a testemet ne kivánja. Hát ki ne akarná a sexy Park Jimint ,hogy alatta nyögdécseljen.
De én is tudok ám sunyi lenni, mert ma azt terveztem búcsuzóul Kokkienak, hogy én fogok felé közeledni, és pont kapóra jön, hogy senki sincs itthon és még hétvége is van. Hát, hogy nekem mekkora szerencsém van.
Jelenleg a kádban üldögélek, előkészítem magam Jungkooknak, vagyis borotválkozok. Egy kis mérlegelés után úgy döntök, hogy a fanszörzetem is leborotválom, tudom, hogy kurvára viszketni fog majd utána, de mindent megér.
A lábamat is, mert miért ne. Mindenhol szörtelenítek, majd betestápolózom magam , hogy finom rózsa illatom legyen és csillogjak egy kicsit, majd vizes tincseimet valahogy eligazgatom, hogy szexin nézzen ki, mert minek szárítgassam, ha szex után úgyis csapzott lesz.
Végül felveszem a kicsit sem szexy csibe mintás köntösömet.
Inkább aranyos, mint izgató, de hát na, ez az egy van és nekem nagyon is tetszik. Nem is az a lényeg, hanem ami alatta van.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akkor foglak szeretni, ha.....
RomantizmAz egész Jimin szemszögéből. Top: Jungkook Bottom: Jimin I purple you💜 ( +18 )