Jungkook mindent elmesélt amit Taehyunggal tett és nagyon haragudtam rá, ezért egy nagy pofont lekevertem neki.
Nem csalódtam benne, hisz tudom milyen a természete, de ezt akkor sem kelett volna.
És tudom, hogy csak engem védett , de akkor is , eltudtam volna intézni magamtól is, vagyis azt hiszem . Mindegy.-hogy tehetted ezt. Lehet, hogy tönkre tetted a lelki világát?-kérdezem felháborodottan , közben fel, alá járkálok a szobában.
-nyugi Jimin. Ha nem teszem meg és , ha te látod meg az üzenetet, ki tudja mit tett volna veled.
Lehet hogy megerőszakolt volna.
Erre nem is gondoltál?- mondja , mire lefagyok. Basszus , ez eszembe sem jutott. Jungkook csak megelőzte a bajt.
De várjunk....-de ha úgy vesszük te erőszakoltad meg egy pálcával, ami nem jobb.
-óh dehogy is nem, mert ő a farkát tette volna beléd, és akkor sokkal rosszabb sorsa lett volna.-háborodik fel.
-mindegy , már megtetted, ezen nem változtathatunk.
Meglássul mi lesz holnap- odasétálok hozzá és megölelem.
-azért köszönöm, hogy megvédtél.-szívesen. Szeretlek- bólintok.
.......
Másnap gyomorgörcsel és egy Jungkookkal kézen fogva megyünk iskolába, és beszélni tervezek Taehyunggal.
De Tae ma nem jött suliba....
Helyette a tanár közölte, hogy az iskolai körülmények nem feleltek meg neki , ezért iskolát váltott, de azt is üzeni, hogy szívesen tartja a kapcsolatot az itt szerzett barátaival.
Jungkooknak pedig egy leveles üzenetet hagyott.
Taehyung üzenete:
Jungkook nagyon sajnálom , hogy mindig piszkáltalak, de igazából csak azért tettem, mert szerelmes voltam beléd , most és az óvodában is.
Csak mivel duci kisgyerek voltam , nem fordítottál rám figyelmet, ezért el kelett vennem a pudingodat , hogy rámfigyelj, de végűl csak azt értem el , hogy megutálj.
Sajnálom.
És sajnálom amiért tönkre akartalak tenni téged és Jimint .
Ő nem tett semmit, mégis vele akartalak zsarolni.
Milyen rossz ember vagyok.
És amiket tettem , egy keserű érzés kerített hatalmába,
Ez a bűntudat.
Mikor azt tetted velem, akkor fogtam fel, hogy én is megszívhatom, ha gonoszkodok másokkal, ezért eldöntöttem, hogy megváltozok és próbálok mindenkihez kedves lenni.
Végül még annyit szeretnék mondani, hogy szeretlek.
Tudom úgy sem érdekel , de úgy éreztem muszáj leírnom.
És add át bocsánatkérésem Jiminnek.
Szia.Jungkookkal egymásra néztünk, miután elolvastuk a levelet, és azt kell mondjam ez nagyon meglepett, de örülök is , hogy nem csinált ügyet abból, hogy Jungoo azt tette vele.
Viszont sajnálom is, mert tudom milyen érzés a viszonzatlan szerelem.-hát ez meglepett- mondja
-Engem is- simizem meg karját-haragszol még rá?
-nem , már nem , és emiatt a levél miatt nekem is bűntudatom lett.
-hát akkor kérj te is bocsánatot tőle-adom az ötletet , mire furcsán néz rám.
-hogyan. Nem tudok kapcsolatba lépni vele, eltörtem a telefonját.
-ja , tényleg.
Akkor kérdezzük meg a tanárt , hogy hol lakik.-gyorsan felpattanok és elindulok a tanárhoz.
YOU ARE READING
Akkor foglak szeretni, ha.....
RomanceAz egész Jimin szemszögéből. Top: Jungkook Bottom: Jimin I purple you💜 ( +18 )