4 évvel később:
Ez a nap is eljött és össze-vissza hánynám magam a legszívesebben, de nem tehetem.
Jungkook tavaly , mikor elmentünk Disneyland-be nagy nehezem megspórolt pénzünkön, hogy valóra váltsuk az álmom.....megkérte a kezem, minden úgy történt, ahogy azt megálmodtam.
És most itt állok az öltözőben fehér öltönyben , mert menyasszonyi ruhát csak nem vehetek fel, de kölcsönöztünk azt is.Jungkook a lelkemre kötötte, hogy fel kell vennem a nászútra vagy akár ma este is lehálhatjuk és holnap utazunk el, hisz a bőröndbe nem kéne belegyömöszölni egy habos babos ruhát.
Az életünk nem is lehetne ennél jobb. Csak a család és a barátok vannak itt. Mivel nincsennek igaz barátaink , csak Namjoon és a párja Seokjin van itt és Tae meg a párja Yoongi.
Végre ők is megtalálták a hozzájuk illő párt , aminek nagyon örülök.Mirai kihisztizte , hogy ő akar lenni az egyedüli koszorús lány és mindent el tud intézni , de mondtuk neki , hogy nehéz feladat , így Tae két iker húga szívesen vállalta, akikkel Mirai összebarátkozott és boldogan kijlentette, hogy talált magának barátokat. Sőt szeretne iskolába járni, így a modell céget is otthagyja. Az anyukája pedig örül neki , hogy a kislánya rendes gyermek életet élhet.
.......
-tudom sok nehézségen mentünk keresztűl és sok bajt okoztam , de végűl egymás melett kötöttünk ki , aminek nagyon örülök.
Szeretném örökre összeközni az életem veled, mert te vagy a végzetem.
szeretlek Jimin-felhúzza az ujjamra a gyűrűt , miután elmondta a beszédét.- Tudod Jungkook én is örülök, hogy találkoztam veled, bár az elején szívesen felpofoztalak volna nem is egyszer , sőt ezerszer, de nem tettem meg , mert nem akartam nagy fájdalmat okozni , mégha te folyton bántottál.- itt lehajtja a fejét- de ezek melett megláttam benned azt ami magával ragadott és emiatt vagyok most itt és egy percét sem bánom- ezután én is felhúzom rá a gyűrűmet.
-megcsókolhatjátok egymást.
És egymás ajkainak esünk. Mindenki tapsol és örül a boldogságunknak.
-nem felejtettél el mondani valamit?- kérdezi miután elvélt tőlem.
-nem tudom miről beszélsz , világosíts fel-pimaszkodom vele.
-hát , hogy szeretsz. Ideje lenne már kimondanod.- simizi oldalam és fülemhez hajol , majd meg is nyalja.
Én is füléhez hajolok és belesuttogok.
-Sz. E. R....... szerintem majd amikor a nászútonkun vagyunk. Erőszakold ki belőlem , ahogy én tettem veled.
-te kis huncut. Ezer örömmel - forrasztja össze ajkainak.
Vége❤
Köszönöm, hogy elolvastad.
+még egy
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
YOU ARE READING
Akkor foglak szeretni, ha.....
RomanceAz egész Jimin szemszögéből. Top: Jungkook Bottom: Jimin I purple you💜 ( +18 )