Gementar menguasai keseluruhan tubuh Ji Hyo.Dia sudahpun dibalut dengan gaun pengantin berwarna kelabu,gaun yang dicuba sewaktu Yoon Oh membawanya ke butik tempoh hari.
Dandanan sudahpun menempel di wajah cantik Ji Hyo,rambut turut diikat sanggul menampakkan leher jinjang nan mulusnya.
Di bilik menunggu pengantin itu,diisi oleh Ji Hyo serta ketiga-tiga sahabat karibnya.Baiklah,bilik itu riuh akibat suara Irene,Yong Sun dan Chungha.
Mereka begitu teruja melihat Ji Hyo yang bakal menjadi isteri orang.Pada keesokan hari setelah Ji Hyo dilamar Yoon Oh,Ji Hyo menelefon mereka melakui video call secara berkumpulan.
Alangkah terkejutnya mereka bertiga mendengar pengakuan Ji Hyo.Dan gila nya lagi,majlis kahwin mereka akan berlangsung seminggu dari hari itu.Yong Sun sampai tersedak ais krim yang dimakannya kerana terkejut.
Kata Yoon Oh,undangan hanya menjemput keluarga,rakan-rakan yang dekat serta pekerja di bawah kekuasaan Keluarga Jung sahaja. Tiada media yang ikut dalam memenuhi majlis perkahwinan Ji Hyo dan Yoon-Oh.
"Hyo dah nak jadi bini orang dah.Aku ni pelik gila.Kita ni bila lagi nak kahwin?".Ujar Chungha kepada sahabatnya.
"Aku bukan apalah,tapi aku belum ready nak kahwin.Hehe.Kemonlah, masih muda maaaaaa".Ujar Yong Sun sambil membenarkan jambangan bunga Ji Hyo.
"Muda hotak kau.Kita dah 26 tahun dah.Aku dah tuntut dengan Donghae oppa.Tak lama lagi kitorang menyusul lah ye".Kata Irene sambil tersipu malu.
"Weihh member dah nak kahwin lah sorang lagi".
"Doa yang baik-baik je.Hehe".
"Untung ah ada boyfriend.Aku ni mana ada".Sendu sahaja Chungha memikirkan nasib hubungannya.
"Elehhhh.Kau je yang buta.Tu!Johnny tu gigih betul nak dengan kau".Yong-Sun menolak bahu Chunga.
"Ishhh apa nak libatkan Johnny pula".Wajah Chungha memerah mendengar nama pemuda asal Chicago itu.
"Cakap je lah suka.Nak malu lagi". Sindir Irene dan membuatkan mereka tertawa lepas.
Ji Hyo masih sahaja gemuruh. Walaupun ini bukan perkahwinan pertamanya,tetapi perasaan itu tidak boleh dipadamkan sama sekali.
YOU ARE READING
The Dark Ken[Break season]
Casuale(Break season,tengah cari ilham dan idea heheww. Updated-3 Feb 2023) Like Barbie,Ken Doll always perfect.But this Ken Doll,are not as perfect as we thought. He have his own dark side. Language:Bahasa Original Author:VelvedAi Rate: 16+ Published Star...