"Kau biar betul!?".
Ji Hyo mengangguk ketika ketiga tiga sahabatnya terbeliak biji mata mereka memandang Ji Hyo.Manakala Ji Hyo hanya mengangguk yakin tanpa was-was.
"Damn mama!Bring it on!".Yong Sun yang sememangnya suka akan adegan balas dendam ni bersemangat sekali ingin menyusun plot tersendiri.Bila lagi nak rasa pengalaman ni.Selalu hanya ada dekat drama sahaja.
"Okey,apa je kau nak buat?".Soal Chungha.Dia taknak tipu diri dia jika dia pun bersemangat sekali ingin melancarkan misi ini.Begitu juga dengan Irene.
"Pertama sekali.Aku nak ubah penampilan aku.Maksud aku ubah ialah aku nak kembali jadi Song Ji Hyo yang dulu.Lebih maju lebih baik. Lepas tu,aku nak kenakan ketiga-tiga manusia yang dah buat aku sakit hati".
Maksudnya adalah ingin membalaskan sakit hati pada Taehyung,Puan Kim dan Nahee.Dia tidak libatkan Tuan Kim kerana ayah mertuanya langsung tidak berbuat apa-apa yang menyakitkan hati.
Walaupun rasa bersalah,tapi dia tetap akan pendirian.Biar mereka tahu jika Ji Hyo bukan wanita yang mudah dijatuhkan.
"Pertama sekali,aku nak ubah balik diri aku.Aku nak jadi macam Ji Hyo yang dulu.Fizikal dan Mental.Jadi, aku nak minta tolong korang bantu aku ubah balik diri aku.More fashionable is better".
Ketiga-tiga mereka menganggukan kepalanya.Sudah banyak plan diet dan tips pengurusan yang mereka selalu amalkan untuk diberikan kepada Ji Hyo.
"Aku percayakan korang dalam ni. Soal duit untuk kesemuanya bagitahu aku je berapa nilainya".
"Woahh,dari mana kau dapat duit yang banyak?Okey,kalau ikut dari yang aku plan ni,kau memang memerlukan duit dalam jumlah yang banyak".
Ji Hyo menghembuskan nafasnya. Baiklah,mungkin ini adalah masanya untuk dia jujur terhadap sahabat-sahabatnya.
"Korang masih ingat Yoon Oh?".
"Jung Yoon Oh?Ex kau 5 tahun lepas kan?".
Ji Hyo mengangguk."Dia adalah Boss aku sekarang.Dan kami—get back togather.."
"HAHHHHH!!??KAU COUPLE BALIK DENGAN DIA!!?"
Irene sampai berdiri mendengar fakta jika Ji Hyo dan Yoon Oh sudah memiliki hubungan istimewa di antara mereka.Chungha dah kelu. Yong Sun tak cakap banyak.Tahu perkara ini akan berlaku.
"Macam mana?".
"Judge me whatever tapi dia masih ada perasaan sama aku.Aku taknak munafik aku pun masih sayangkan dia".
Chungha menggelengkan kepalanya. Senyuman lembut diberikan kepada Ji Hyo.Tangannya mengusap bahu wanita tembam yang duduk di sebelahnya.
"Takpe,asalkan kau bahagia Hyo. Lagipun,kau nak tuntut cerai dengan Taehyung kan.Aku tengok Yoon Oh tu baik je budaknya.Aku percayakan dia".
Irene melabuhkan kembali punggung ke kerusi."Betul juga cakap Chungha.Aku tengok Yoon Oh lembut je dengan kau".
Ji Hyo mengangguk dan tersenyum. Tapi,senyumannya berubah sedikit getir akan ucapan Irene.Entahlah,ada satu fakta yang dia tak lupakan dari Yoon Oh.
"Okey,ini yang dalam rancangan aku..."
Mereka semua mula fokus terhadap Yong Sun.
YOU ARE READING
The Dark Ken[Break season]
Random(Break season,tengah cari ilham dan idea heheww. Updated-3 Feb 2023) Like Barbie,Ken Doll always perfect.But this Ken Doll,are not as perfect as we thought. He have his own dark side. Language:Bahasa Original Author:VelvedAi Rate: 16+ Published Star...