10

6.7K 376 265
                                    

Jimin, azıcık sonra ölümüne kavga edebilecek ikilinin yanına son anda gitti. Gitmese sanırım Jungkook şimdiye Taemin'i gebertmişti. Tabii kimse bunun farkında değildi, Jungkook bunu birden yapacaktı çünkü.

"Taemin, hadi gidelim" Jimin'in bunu demesine karşılık Jungkook dahada çok sinirlenmişti. Taemin'de "Tamam" dedi ve arabaya binip gittiler. Jungkook ise hiçbir şey yapmadan öylece orada kalmıştı.

************

"Taemin benim bugün bir yere gitmem lazım, sen beni direk oraya bırakabilir misin?" "Nereye?" dedi Taemin. "Şey, bir tane kulübe" Jimin söylerken biraz utanmıştı ama bunu yanında iş olarak yapıyordu. Hayır, insanlarla sevişerek para kazanmayı çoktan bırakmıştı. Onun orada yapacağı şey tamamen farklıydı.

"Nedenki? İçeceksen bende seninle içeceğim" diyerek gülmüştü Taemin. Jimin'de gülüşüne karşılık vererek "Hayır hayır, ben orada gösteri vereceğim" Taemin şaşırdı, "Ne?" "Evet, orada bugün yapacağım bir direk dansı şovu var" "Hadi be! Oraya gelmezsem çok şey kaçırırım" "Hayır! Senin önünde yapmaya utanırım!" "Onca adamın önünde yapmaya utanmıyorsun yani..."

"Ama... Sen tanıdıksın" "Yani?" dedi Taemin. Jimin Taemin'i ikna edemiyordu ve artık en sonunda "Peki" dedi. "Oley be! Nasıl bir direk dansı olacak bu?" Jimin sırıtarak "Görürsün" dedi. "Y-Yani açık saçık kıyafetler mi giyeceksin?" "Kıyafet giymem gerektiğinide kim çıkardı?" dedi Jimin. Taemin'in yanakları kızarmıştı. N-Ne yani-" "Tamam Taemin yeter, hadi sen beni oraya bırak artık. Provalar bittikten sonra yani saat akşam sekizde gelip izlersin gösteriyi" "T-Tamam peki"

Taemin, Jimin'i bırakıp evine gitti. Merak ediyordu neler olacak diye.

Jimin'de içeri girip provaları yaptı. Saat yedi buçuk olmuştu ve sekize yaklaşıyordu. Üzerine... Pardon, altına parlak gümüşümsü bir boxer giydi birde... Bu kadar işte.

Siyah bir topuklu ayakkabı giydi ve makyajını yaptıktan sonra hazırdı. Herkes yavaş yavaş çıkmaya başlamıştı. Herkes gösterisini yapıyor, insanları hayran ediyorlardı. Ama bakalım Jimin'in sırasında neler olacaktı.

Sırası geldiğinde anons yapıldı ve Jimin sahneye çıktı. Sahneye çıktığındaysa, geri dönmek istedi. O an gördüğü şey ile koşarak geri dönmek ve buradan hemen gitmek istedi... Karşısında Jungkook oturuyordu ve dik dik ona bakıyordu. Çok ciddi ve suratsız bir şekilde. Müzik başlayacaktı fakat Jimin kendine gelememişti, Jungkook'un buraya geleceğini hiç bilmiyordu ve şoka uğramıştı! Ne yapacaktı şimdi-

Müzik başladı. Kendini vermesi gerekiyordu, onu umursamamalıydı yoksa... Kötü şeyler olacaktı. Rezillik gibi.

Bunu Jimin olarak ve saçının sadece normal sarı ve her zamanki bu adama göre kısa olan saçını hayal edin. Uzun değil yani dkdkslcmslckdkkxd

Performans bittiğinde herkes birden Jimin'i ayakta alkışlamaya başlamıştı. Kimileri tuvalete, kimileriyse Jimin'e bakarak özel bölgesini okşamaya başlamıştı. Jimin bundan pek hoşlanmamıştı artık, biliyorsunuz... Bırakmıştı bu işleri ve bu yüzden hoşuna gitmemişti.

Fakat ortalarda oturan Jungkook, sadece bacaklarını ayırmış onu izliyordu. Öyle bir fena gözüküyordu ki resmen Jimin'e 'Gel ve üzerime otur!' diyordu.

Jimin dayanamıyordu, sabrı gerçekten buraya kadardı ve Jungkook'un yanına gitmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin dayanamıyordu, sabrı gerçekten buraya kadardı ve Jungkook'un yanına gitmişti. Evet, sahneye geri dönmeden direk Jungkook'un yanına adımladı. Herkes Jimin'e bakıyordu fakat bu Jimin'in umrunda değildi. Onun yanına gitti ve üzerine oturdu. Evet, yaptı bunu.

Jimin'in arkasından bir tane görevli Jimin'e havlu getirmişti üzerini örtmesi için çünkü biliyorsunuz, çok açıktı. Jimin istemedi fakat Jungkook alıp Jimin'in etrafını havluyla kapattı. Jimin'in kulağına yaklaşıp "Benden başka kimse seni böyle görmemeliydi sevgilim" dedi. Jimin şok olmuştu, Jungkook Jimin'e biraz önce 'Sevgilim' mi demişti?!

Jungkook sırıttı ve Jimin'i kendi kucağına belinden tutup dahada bastırdı. Onu istiyordu ve Jimin bunu biliyordu. Aynı şekilde Jimin'de onu istiyordu fakat burada olmazdı. Jimin etrafına bakındı, herkes onlara bakıyordu ve Jimin acayip utanmıştı şimdi. Jungkook bunu farkedince "Dönün lan önünüze!" diye bağırdı ve herkes anında önüne döndü.

"Nasıl?" dedi Jimin. "Tatlım, sen bu kulübün sahibini bilmiyorsun sanırım. Ben buranın sahibinin en yakın arkadaşıyım. Çoğu zaman beraber buraya geliriz ve yapılan gösterileri izler rakı içeriz" diyip sırıttı. "Ne?! Sen mi?!" "Evet? Çok mu şaşırdın?" "Hiç öyle birisine benzemiyordunda ondan! Seni ilk gördüğümde aşırı doğru düzgün sıradan bir adam olduğunu zannetmiştim fakat-" "Fakat ne kadarda yanlış yoldaymışım değil mi?" "H-Hayır ben onu kastetme-" "Tamam zaten sana sinirlenmiyorum, gel, evimize gidelim ha?"

"Evimize?" Jimin şok üstüne şok yaşıyordu. Zaten Jungkook'un ona 'Tatlım' demesini artık heyecandan es geçmişti. Jungkook yine güldü. Jimin'de sinirlenip "Ne her şeye gülüyordun ya?!" dedi. "Tamam tamam, hadi gidelim mi, benim evime?" "Seninle konuşacağım şeyler var Kook, gidelim" "Benimde seninle, Jimin"

Biliyordu, Taemin'le olan şeyleri kıskandığını tabiki biliyordu. Fakat umrunda bile değildi çünkü amacı onu kıskandırmakta değildi.

"Amacım bu değildi" dedi Jimin. "Neydi o zaman?" "Bak Jungkook, hep sen mi beni soruşturacaksın, senin amacın neydi ha?! Neden beni o kadınla aldattın?!" "Çünkü beni istemedin! Her şeyi yarıda bıraktın ve ben yorgunum diyip gittin! Sinirlenmiştim-" "Ve bu yüzden hemen beni mi aldattın? Aferin sana Kook, yorulmuştum ve yapmaya hazır değildim o kadar!" "O zaman neden başladınki en baştan?!" "Kes sesini Jungkook! Şu anda olmaz!" Şu anda bulundukları duruma bir baktılar, herkesin ortalarındalardı.

Jimin etrafına bakınırken yanlarına yaklaşan bir adet Taemin gördü ve altına sıçacaktı resmen. Onu tamamen unutmuştu! O onun arkadaşıydı! Siktir! Jungkook gibi bir şerefsiz yüzünden onu nasıl unuturdu?! Hemen Jungkook'un üzerinden kalktı ve Taemin'e "Taemin ben-" "Jimin ne oluyor burada? Ne yapıyorsunuz?!" diye sinirle bağırdı. Jungkook'ta sırıttı ve sonunda onun ağzına sıçabileceği anı bulmuştu.

Ayağa kalktı ve Taemin'e döndü. "Naber seni sikik? Baban yanında diye bir şey yapmıyordum şimdi ağzına sıçacağım!" diye bağırdıktan sonra Taemin'in yüzüne koca bir yumruk attı. Jimin, "NE YAPIYORSUN APTAL?!" desede Jungkook dinlemiyor Taemin'e daha çok vuruyordu. "BİR DAHA BENİM OLANA YAKLAŞIRSAN AMINA KOYARIM ANLADIN MI BENİ OROSPU ÇOCUĞU?!" dedi ve Taemin'de öyle bir haldeydiki "Tamam!" dedi.

Hiçbir şey anlamıyordu, Jimin ve Jungkook'un arasında bir şey mi vardı? Bilmiyordu ki!

"Jungkook bırak onu" dedi Jimin ciddi bir ses tonuyla. "Bıraktım Jimin, şimdi gidiyoruz" "Seninle hiçbir yere-" "Hayır geliyorsun Jimin" dedi ve Jimin bir şeyler söyleyeceklen ne diyeceğini umursamadan kolundan tuttu ve arabaya doğru sürükledi.

Ne bölümdü ama...

Bitch Boss - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin