Jimin koltuğuna oturmuş kahkahalarla gülüyordu. O kadar mutluydu ki hazırladığı plan için, öyle böyle değil. Saat akşam sekiz olduğunda işten çıktı ve direk Jungkook'un evine gitti. İşte şimdi ona yaptıklarını ödetecekti, şimdi her şey bitecekti.
Arabadan indi, kapıya doğru gidip derin bir nefes aldı.
İşte başlıyoruz...
Aptallar kapıyı açık bırakmıştı, içeri girdiğinde hiç görmek istemediği fakat tahmin ettiği bir görüntü vardı. Jungkook, Lisa'yı masaya yaslamış öpüşüyorlardı. Neyseki hala kıyafetlerleydiler.
İkiside Jimin'e şaşkınlıkla bakarken Jimin "Eğlenceniz bitti mi?" dedi. Lisa sinirle "NE HALT YEMEYE GELDİN BURAYA?!" diye cıyakladı. Jungkook ise kaşlarını çatmış Jimin'in yapacağı hamleyi bekliyordu.
"Lisa, sana kocacığının marifetlerini göstereceğim. Belki bir gün sanada böyle yapar" diyip kıkırdadı. Lisa ona "NE?!" diye bağırdı. "Jimin neyden bahsediyorsun" dedi Jungkook ciddi ve sinirli bir ses tonuyla.
Endişeli gözüküyordu, bunu sevmişti.
"Uh her neyse, gerçekten bölmeyi bende istemezdim ama sana yardım ediyorum Kook, Lisa biraz daha azarsa işiniz kolaylaşır" dedi ve Lisa yine cıyaklayamadan arkasından bir kamera çıkarttı.
Jungkook'un kalbi son sürat hızda atıyordu. "Neler oluyor?!" diye bağırdı. "Sshh" dedi Jimin, Jungkook'un dudağına nefesini üfledi ve kapıdan çıkmadan önce son sözlerini söyledi.
"Eğlenmenize bakın"
Jimin'in gidişinin ardından Jungkook ve Lisa baş başa kalmışlardı.
"BU SÜRTÜK NEYDEN BAHSEDİYOR?!" "Bilmiyorum! Kameradaki görüntüyü izlememiz lazım sanırım" Jungkook düşündü, ya öyle bir şeyse-
"İzleyelim o zaman" dedi Lisa. "Hayır! Bekle! B-Ben izleyeceğim" "Neden? Yoksa korkuyor musun? NE SAKLIYORSUN BENDEN JUNGKOOK?!" "Hayatım bekle-" Jungkook'un sözünü keserek kamerayı eline aldı ve görüntüyü açtı.
Açtığı anda Jimin ve Jungkook'un seks yaptığı video çıktı. Biraz önce olduğu belliydi çünkü tarihi yazılıydı. Jungkook Jimin'i masaya yatırmış sertçe beceriyordu. Söyledikleri her şey, her şeyi öğrenmişti Lisa.
"Bebeğim ben-" Jungkook sözünü bitiremeden Lisa "Kes sesini, iğrenç hayvan!" dedi ve ağlayarak oradan çıktı.
Jungkook ise evde tek başınayken Jimin'in adını bağırdı.
"JİMİN!"
FLASHBACK
Jimin, oturmuş telefonuyla Soobin ile konuşuyordu. Çalışanı içeri girdi ve ona Jungkook'un geleceğini söyledi. Jimin hazırlıksız yakalanmıştı, neler olup olmayacağını bilmeden kamerayı gizli saklı bir şekilde açıp bir köşeye koydu. Jungkook içeri girdiğindeyse artık her şey kayıttaydı...
FLASHBACK END
*****
AND BÖLÜM END ŞSÖCLSMCLKS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitch Boss - Jikook
FanfictionOrtaklık yapacağı şirketin sürtük ama güzel patronuyla uğraşmak onu yoruyordu. Peki sürtük patronun içindeki kırıklığı görebilecek miydi...?