"Uzun zamandır bu anı bekliyordum" dedi Jungkook ve Jimin'i kucağına oturtturdu. Jimin ise ona ayak uydurarak ellerini boynuna sardı ve kucağına sürtündü. Jungkook ellerini Jimin'in kıyafetinin içerisinden sokup her yerini ellemeye başladı.
Jimin'in ona sürtünmesi onu dahada isteklendiriyordu. Jungkook hızla Jimin'in dudaklarını emmeye ve ısırmaya başladı. Bütün sert ısırıklarıyla Jimin'in dudaklarını kanatıyor ve inlemesini sağlıyordu. Dayanamayıp onu koltuğa yatırdı ve altındakileri çıkartıp bir kenara attı.
"Siktir, çok güzelsin Jimin" Jimin'de sadece sırıttı ve "Seni bekliyorum" diyip onu tahrik edercesine parmağını ağzına soktu. Jungkook tabikide tahrik olmuştu ve gözlerini irice açıp üstündeki tişörtü ve altındakileri çıkarttı. Jimin kendi üstünüde yavaşça ve Jungkook'u deli edercesine çıkartıyordu.
Jungkook, Jimin'in meme uçlarını emmeye başladı. "Ah!" dedi Jimin, canının acıdığı fakat zevkle kasıldığı belliydi. Jimin daha fazla dayanamıyordu, Kook'u içinde istiyordu fakat Kook onunla oyun oynuyor, daha fazla tahrik olmasını sağlıyordu.
"Yap artık şunu!" dedi Jimin, Jungkook'ta kıkırdadı ve anına Jimin'in içine girdi"Ah! Aman tanrım Jungkook! Daha ıslak bile değilsin!" "Ama sen öylesin" dedi ve gülüşüyle beraber hızla gel git yapmaya başladı.
"Daha hızlı Kook! Ahm..." "Daha ne kadar hızlı olabilirim?!" diyip hem hızla hemde sertçe Jimin'i becermeye başladı. "Siktir! Jungkook çok sertsin!" "Sende böyle sevmiyor musun?" diye sırıttı.
En sonunda ikiside boşalmıştı ve Jungkook rahatça koltuğa oturdu. Jimin hala aç gözlerle Jungkook'a bakıyordu. Onu özlediği her halinden belliydi.
"Daha bitmedi Kook~" dedi. Jungkook inanamaz gözlerle Jimin'e baktı. "Ha?" Jungkook daha fazla konuşamadan Jimin, Kook'un önünde eğildi ve büyük penisini ağzına aldı. Diliyle penisinin ucunu yalıyor, onu tahrik ediyordu.
Ağzına tamamını aldı ve ağzıyla git gel yapmaya başladı. Jungkook boğuk bir şekilde inliyor, ona ne kadar mükemmel olduğunu söylüyordu. Jimin ise tabiki egosunu önünden çekmeden ona sırıtmalar gönderiyordu.
Jungkook, Jimin'in ağzına geldiğinde Jimin menileri Kook'un penisinin üstüne tükürdü. "Siktir Jimin, bunu niye yaptın?!" Jimin ise sadece gülerek banyoya kaçtı. Jungkook'ta arkasından dikkatli olmaya çalışarak banyoya ilerledi.
Beraber banyoya girdiler ve sıcak suyun altında duş aldılar. Jimin, elini Kook'un göğsüne koydu ve parmağıyla bir oraya bir buraya hareket ettiriyordu. Jungkook ise onun güzel yüzünü izlemekle yetiniyordu.
Jimin çok yavaş bir şekilde Kook'un dudaklarını emdi. İkiside usulca dudaklarını emiyorlardı. Jimin, Kook'un altındaki yine ve yine sertleşen penisini eline aldı ve çekiştirmeye başladı.
Jungkook üçüncü kez boşalacaktı fakat Jimin tam Kook boşalacağını belli edecek sesler çıkardığında durmuştu. "Jimin!" diye bağırdı Jungkook fakat Jimin havluyu alıp yine kıkırdayarak kaçtı.
Onu her seferinde böyle zor durumda bırakmak zorunda mıydı?
Jungkook kendi işini hallettikten sonra havlusuyla Jimin'in yanına gitti ve yatağa yattı. Birbirlerine çıplak bir şekilde sarıldılar ve uykuya dalmadan önce birbirlerine şu sözleri söylediler;
"Hep benim ol Jimin"
"Hep senin olacağım Kook"
Evet final aşşşırı yakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitch Boss - Jikook
FanfictionOrtaklık yapacağı şirketin sürtük ama güzel patronuyla uğraşmak onu yoruyordu. Peki sürtük patronun içindeki kırıklığı görebilecek miydi...?