Jungkook şüpheliydi, ya onlar kendi şirketine ve kendisine oyun oynuyorsa? Korkuyordu, şirketteki onun çalışanlarıda aynı şekildeydi. Şirketi bırakıp gitmek isteyenler vazgeçme tarafındaydı çünkü şu anda dünyanın en ünlü şirketi olan Park Holding tarafından yardım alıyorlardı. Şirketi bırakanlardan bazıları dönmek istemişti fakat tabiki Jungkook hiçbirini kabul etmeyip, tekmeyi götlerine basmıştı.
Jimin ise çok rahat bir şekilde, Jungkook onun ayağına kadar gelip ortaklık yapma teklifi sunduğu için mutluydu. Sevinçten o kadar neşeliydi ki çalışanları şaşırıyordu. Jungkook'un adını ağzına alarak her gün evde boşalıyordu.
Jungkook'u düşünerek başka adamlarla ilişki yaşıyordu. Ama hiçbiri Jungkook'u hissettirmiyordu. Daha Jungkook'un hissiyatını bilmemesine rağmen kokusunu aklına getirerek inliyordu. Takma penis ile-
Kapı tıklatılmıştı. Bunları düşünürken mi?! "Gel!" demişti Jimin sinirle. İçeri giren masum ve hiçbir şeyden haberi olmayan çocuk ise "Efendim, Jungkook sizle konuşmak istiyor" demişti. Sanırım bugünki en güzel haberi bu çocuk getirmişti. Jimin heyecanla oturduğu yerden kalkıp çocuğun yanına gitti.
Yanağını okşayıp dudaklarının kenarına bir öpücük koydu ve "Aferin sana" dedi. Çocukta aşırı utanmış şekilde yanakları domatese dönerken odadan çıkıverdi. Jimin ise dudaklarını ısırırken neredeyse patlatacaktı. Hızla Jungkook'a mesaj attı.
Jimin: Nerede buluşmak istersin?
Jungkook: Kes sesini ve sakın yanlış anlama. Önemli bir şey konuşacağım, şirketimin odasına gel.
Jimin büyük bir kahkaha patlatarak kendi kendine "Hemen!" dedi. Adamlarına limuzinini getirmelerini söyleyip aşağıda bekledi. Zaten dünden hazırdı buna, sadece şoförü beklerken parlatıcı çilekli rujunu sürdü. Şoför geldiğinde adamları kapıyı açtı ve içeri girdi.
Yolda onunla odada yaşayacaklarını düşünüyordu. Olabileceklerden bazıları;
1) Jimin odaya girer, Jungkook yarı çıplak haldeyken Jimin'i bekliyordur. "Sonunda geldin bebeğim" der ve onu kucağına alıp soymaya başlar ve, ahh, şu anda burada boşalamazdı Jimin.
İkinci seçenek! Jimin odaya girer, Jungkook ciddi bir surat ifadesiyle sandalyesinde oturuyordur ve Jimin'e "Nasıl benden başka adamlarla yatarsın?!" diye bağırır ve Jimin'de "Çok özür dilerim Kookie~ Seni kırmak istememiştim-" "Kes sesini çabuk soyun!" Jimin hızla soyunur ve Jungkook kırbacını çıkarıp Jimin'i- A o, bu fazla şiddet içerikli oldu sanki?
ÜÇ! Jimin odaya girer ve hiçbir şey olmaz.
Son seçenek Jimin'in korkulu rüyasıydı. Bunun kesinlikle olmasını istemezdi. Bunları düşünürken lanet olsunki şirkete varmıştı. "Geldik efendim" demişti şoför arkaya doğru eğilirken. Jimin sadece baş sallamakla yetindi çünkü çoktan tahrik olmuştu. Lanet olsun sadece onu düşünmesi tahrik olmasına yetiyordu!
Adamaları Jimin'e kapıyı açtı ve Jungkook'un odasına kadar götürdüler. Neden Jimin onun yanına geliyordu ki? Onun Jimin'in ayağına gelmesi gerekirdi!
Kapıyı tıklattı. "Gel" ciddi bir ses tonuyla konuşmuştu. Jimin yavaşça kapıyı açtı ve ona baktı. İkiside birbirlerine bir süre baktılar. "Eee?" dedi Jimin. "Beni buraya kadar getirmene yarayacak sebep neydi?" "Buraya gelmeni en çok sen istemez miydin Jimin?" Adını öyle bir söylemişti... Ah! Yine tahrik oldu!
Jungkook yavaşça ayağa kalktı ve Jimin'in yanına doğru ilerledi. "Endişeleniyorum" diye bir nida çıktı Kook'un ağzından. Jimin hemen başını ona çevirdi ve yanağını okşadı. "Endişelenme bebeğim, her şey güzel olacak. Biz asla sana ihanet etmeyiz, özelliklede ben" dedi ve sırıttı. Jungkook tiksinircesine Jimin'in elini yanaklarından itti.
"Çek elini! Bir daha bana dokunma sakın, seni sürtük" Ahh Jungkook, ne kadar büyük bir hata yaptığının farkında bile değildi. Jimin dolmuş gözleriyle ona baktı.
"N-Ne dedin sen?" Zar zor konuşabilmişti. Her an çığlık atıp her şeyi parçalara ayırabilirdi. Jungkook az çok biraz büyük bir hata yaptığının farkına varmıştı ve toparlamaya çalışmıştı. Ama daha çok bok etmişti...
"Sen sürtük değil misin?"
*********
"SİKTİĞİMİNİN OROSPU ÇOCUĞU! NASIL BANA BÖYLE BİR ŞEY DİYEBİLİR?! SİKTİR SİKTİR SİKTİR SİKTİR SİKTİR!" Neredeyse evindeki her şeyi parçalıyordu Jimin, Jungkook ona bunu söyledikten sonra oradan çekip gitmişti. Jungkook arkasından "Dur Jimin! Özür dilerim!" falan desede bir boka yaramazdı artık.
"JİMİN YETER!" diye bağırdı birisi. Jimin arkasını döndüğünde bu kişinin Taehyung olduğunu gördü. "T-Taehyung?" dedi. "Susmayı dener misin artık?! Dışarda milyon kadar kişi toplandı ve herkes evinin içindeki sesleri kayıda alıyor!" Jimin şok olmuştu.
"Ne?" "EVET! Bu yüzden artık sus ve beni dinle!" Jimin hiçbir şey anlamamıştı, ne zaman onlar gelmiştide ne zamandır o evdeydi de- "Bir şeyler düşünmeyi bırak, ben ne yapacağımızı biliyorum" "N-Ne y-yapacağız?" Jungkook'u arıyorum. "NE?!" "Kes sesini Park Jimin, bir fikrim var" Jimin köşeye, bacaklarını kendine çekerek oturmuş olacakları düşünüyordu.
"Alo, Jeon Jungkook. Ben Park Jimin'in arkadaşı Kim Taehyung, lütfen bize şu anda yardım et. Hemen Jimin'in evine gelmelisin." Jimin konuştukları şeyi duyamıyordu fakat Jungkook'un söyledikleri şunlardı.
"Ne? Ne oluyor? Beni affetti mi?" "Ne affetmesi?" Taehyung şaşkınlıkla Jimin'e döndü. "Ah e-evet evet, seni affetti. Hemen gel" Taehyung'ın hiçbir şeyden haberi yoktu ama varmış gibi yaptı ve Jungkook'u buraya çağırdı. Yapmak istediği şey, Jungkook'un buraya gelmesi, Jimin'i alıp götürmesi ve bu lanet insanların buradan gitmesiydi.
Taehyung bunu yapamazdı çünkü burada durması gerekiyordu. Onlar gittiğinde ise Taehyung dışarı çıkıp gitmeleri için Jimin'in adamlarıyla konuşacaktı. Jimin burada olduğu sürece gitmeyeceklerdi.
Jungkook anında içeriye dalmıştı. Jimin ise alev püskürten gözlerle ona bakıyordu. "SİKTİR GİT EVİMDEN SENİ OROSPU ÇOCUĞU!" Jungkook şoke olmuştu. "N-Ne? Hani beni affetmiştin?" Taehyung arada kaynayacağı için hemen konuşmaya girişmişti. "ŞU AN BUNU KONUŞMANIN ZAMANI MI SİZCE?!" Jungkook, Jimin'i kucağına alıp koşarak arabasına binmişti.
Herkes onları fotoğraf veya videoya alıyordu. "Ne yapıyorsun pislik herif?!" "Seni evime götürüyorum!" dedi Jungkook. "Ne?! NE HAKLA?!" "Jimin, lütfen şu an sus!" Jimin bütün yolda konuşsada Jungkook yol boyunca hiç konuşmadı ve onu eve getirdi.
Taehyung ise dışarıya çıkmış planladığı gibi Jimin'in adamlarına herkesi buradan kovması gerektiğini söylemişti. Adamlar Taehyung'ın söylediğini yapıyordu çünkü Jimin'in arkadaşı olduğunu biliyorlardı ve her şeyden haberleri vardı. Ya da çoğu şeyden diyelim.
İnsanlar yavaş yavaş azalıyorlardı fakat maalesef bir sürü yeni dedikodu çıkmıştı...
"JUNGKOOK VE JİMİN SEVGİLİ!"
"JİMİN, JUNGKOOK'UN SÜRTÜĞÜ!"
"JUNGKOOK JİMİN'İ EVDE KIRBAÇLIYOR!"
YOK ARTIK!
Ksmdlemglrmflcmksmc lütfen vote atın ve fici beğeniyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitch Boss - Jikook
FanfictionOrtaklık yapacağı şirketin sürtük ama güzel patronuyla uğraşmak onu yoruyordu. Peki sürtük patronun içindeki kırıklığı görebilecek miydi...?