6

7.1K 447 320
                                    

Jungkook hızla ve tedirginlikle arabasına bindi ve Jimin'in şirketine doğru yol aldı. Ne yapmıştı böyle?! Katil olmak istemezdi...

Jimin'in şirketine vardığında anında odasınada vardı ve kapıyı açtı. Jimin resmen ölmüştü. Resmen bataklığın dibine batıyordu ve birinin onu oradan çekip kurtarması gerekiyordu. Ve bunu ancak Jungkook yapabilirdi.

Jimin onu farkeder farketmez "ÇIK ODAMDAN OROSPU ÇOCUĞU!" diye bağırdı. Jungkook ise sinirle gözlerini devirip "Jimin! Bu halin ne böyle?!" dedi.

Jimin dahada sinirlenmişti. Hem suçlu hem güçlü öyle mi?! Bunu kendisine yapan oydu zaten! "Bu halim ne mi?" Histerik bir gülüş sundu. "Bu halim ne mi?! BU HALİMİ KİM YARATTI ACABA JEON JUNGKOOK?!" "Tamam biliyorum, benim yüzümden fakat sırf sana bunları söyledim diye beni bu kadar takmamalıydın Jimin. Ahh, seni öldürdükten sonra diriltmeye çalışmak gibi bir şey bu!"

"Aynen öyle Jungkook, olayı iyi kavramışsın. ŞİMDİ SİKTİR GİT ODAMDAN SİKİK HERİF!" Jungkook hızla odadan çıktı ve Jimin'in bir psikoloğa ihtiyacı olacağını düşünerekten hemen en yakın arkadaşlarından biri olan ve en iyi psikologlardan biri olan Jin'i aradı.

Evet, Jin hem Jimin'in, hemde Jungkook'un en iyi arkadaşlarındandı. Fakat bunu üçüde bilmiyordu...

"Alo, Jin... Ç-Çok kötü bir şey oldu." "Ne oldu Kook?! Sana bir şey mi oldu?!" "Hayır hayır! Bir arkadaşıma bir şey oldu... Şey, ben ona aşırı kırıcı sözler söyledim ve şu anda kendisini depresyonda değil neredeyse ölecek!" "NE?! HEMEN GETİR ONU BURAYA! APTAL!" "T-Tamam Jin, bekle beni"

"Bir dakika, arkadaşın dediğin kişi kim peki?" "Ne yapacaksın sanki?! Konumuz bu mu şu an?!" "Kes sesini Jungkook, adını söyle, birisinden şüpheleniyorum..." "Tamam, adı Jimin. Oldu mu?!"

Jin, Jungkook'un dediği ile şoka uğramıştı. "N-Ne dedin sen? P-Park J-Jimin m-mi?" "Evet? Sen nereden tanıyorsun onu hem?" "PARK JIMIN'E BUNLARI YAPAN SENDİN DEMEK APTAL! NASIL BÖYLE BİR ŞEY YAPARSIN?! O ÇOCUĞUN NASIL DEPRESYONA GİRDİĞİNİN FARKINDA MISIN SENİ APTAL!"

Jungkook'ta şaşırmıştı. Jin neyden bahsediyordu böyle? Onu nereden tanıyordu? "Sen onu nereden tanıyorsun?" ve o an Jungkook'un aklına şu geldi;

"Efendim, Jimin ruhsal tedavi alıyor fakat kimden bilmiyoruz..."

Siktir! Jin'den mi alıyordu yani?! "B-Bir dakika bir dakika, s-sen yoksa-"

"EVET APTAL! JİMİN BENİM HASTAMDI! VE ONUNLA DEĞİL RESMEN 4 YILDIR SENİNLE UĞRAŞIYORMUŞUM!" "D-Dört yıl mı? Ne dört yılı?! Biz Jimin'le tanışalı bir ay bile olmadı!"

Jin yanlış anladığını farketti. "Haa... O zaman son gelişi senin suçundu şerefsiz!" "Hey! Öyle konuşma!" "Kes sesini ve çabuk Jimin'i buraya getir!" "Peki peki"

************

"Ben kendime giderim evime sikik herif" "Kes sesini Jimin, şu haline baksana! Çok kötü durumdasın! Bu şekilde yürüyemezsin bile!" Jimin içinden mırıldandı, sanki bunu yapan kendisi değil...

"Beni rahat bırak Jungkook" Jungkook, Jimin'i Jin'e getirmiş, işleri bittikten ve Jin'den hayatının azarını işittikten sonra çıkmışlardı ve şimdide Jimin, Jungkook'un evine gitmeyeceğim diye ısrar ediyordu. Haklıydıda.

"Bana onca şeyi yaptıktan sonra birde beni evine mi götüreceksin yani?" "Evet" "Siktir git" "Sen siktir git. Y-Yani gel" Jimin onca ısrara ve kızmaya rağmen Jungkook inat etmiş ve onu evine götürmüştü.

Jimin güzel bir duş aldıktan sonra güzel bir uyku uyuyacaktı fakat buna kim engel olmuştu? Tabiki Bay Engel Olucu Jungkook! "Ne yapıyorsun?" "Sana ne?" Jungkook gözlerini devirip Jimin'in yanına adımladı.

Bitch Boss - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin