12

5.9K 338 180
                                    

Ne? Neden Jungkook yanında yatıyor? Haa, doğru evet. Dün güzel bir geceydi, cidden. Jimin gözlerini açtığında ilk başta şaşırsada sonradan dünki hızlı geceyi hatırladığında sırıttı ve Jungkook'a baktı.

İyice kollarının arasına girdi ve orada birazcık daha kestirmek istedi. Güzel ve rahat bir yerdi. Jungkook'un kollarının arası onun için huzur doluydu. Ama maalesef bunu Jungkook'umuz bozmuştu.

Birden Jimin'i tutup dudaklarına küçük bir buse kondurdu. Jimin ani hareketle şaşırmış olsa gerekki birden zıplamıştı. "Ya! Jungkook! Korktum!" Jungkook kahkahalar atıyordu. Jimin onun bu halini görünce gülümsedi.

"Tamam tamam pardon" dedi ve diğer tarafa dönüp yatmaya devam etti. Jimin'in aklına birden Taemin geldi. Siktir! Onu orada yüzüstü bırakmıştı ve gerçekten kendini çok kötü hissediyordu. Aklına Taemin'in ona mesaj atabileceği geldiğinde hızla telefonunu eline aldı.

Bu ani hareketle Jungkook'ta arkasını döndü ve mesajları açtığında gizliden bakmaya başladı.

Aynen öyle, bayağı bir mesaj atmıştı Taemin.

Taemin: JİMİN NEREDESİN?!
JİMİN!
İYİ MİSİN?!
JİMİN LÜTFEN İYİ OL!
NE OLUR MESAJLARIMA CEVAP VER!
NEDEN ONUN ÜZERİNE OTURDUN.
lütfen
onu
sevmiyor
pardon, öyle demek istemedim yani... uh, ben özür dilerim cidden.
arkadaşız ama, iyi misin?
iyi geceler jimin-ah...

AMAN TANRIM ONUN İÇİN NE KADAR ENDİŞELENDİĞİNE BİR BAKIN! Çok tatlı!!

Jimin tam ona cevap yazıp özür dileyecekken Jungkook, Jimin'in kolundan tuttu. "Jimin, yapma bebeğim" Jimin ona döndü, "A-Ama Taemin benim arkadaşım!" "Değil, onun senin arkandan neler dediğini bilmiyorsun güzelim bu yüzden-" "Bir dakika bir dakika, arkamdan neler dedi derken?" "Boşver, gerçekten. O kötü bir insan, bana güven"

Jimin Jungkook'a inanmak istiyordu fakat Taemin onun için çok endişelenmiş gibi gözüküyordu ve ona cevap vermek istiyordu. "Hayır Jungkook ben onu bu şekilde bırakama-" Jungkook birden Jimin'in elindeki telefonu aldı ve cebine koydu. "Hayır dedim Jimin" Jimin'de "Off! Ne inatçısın öyle!" dedi ve tuvalete gitti. Jungkook'ta gizliden Taemin'i engelledi.

************

"Ee Bay Park, hala ortağız değil mi?" Jimin ona dönüp, "Tabiki Bay Jeon" dedi ve ikiside gülüşmeye başladılar. Jungkook'un şirketine geldiklerinde herkes nedense Jungkook'a bakıyordu. Kadınlar falan değil, herkes. Jungkook sinirli ve ciddi bir şekilde sanki onlara 'Sakın!' dermişçesine bakarak gidiyordu.

Jimin bir şey anlamamıştı fakat umrunda değildi, her neyse. Kook'un odasına geldiler. Jungkook, Jimin'e "Ne içersin?" dedi. O da "Canım bir şey istemiyor" dedi. Jungkook cazibeli bakışlar atarak "Canın başka şeyler istiyor herhalde" dedi ve Jimin'in belinden tutup kucağına oturttu.

Jimin "Jungkook! Şu anda olmaz!" desede Jungkook "Hadi ama! Ne olacak sanki? Kapıyı kilitlerim hem şimdi" "Pff, pekala" Dedi Jimin ve üstüne kendini iyice bastırdı. Jungkook'u arsızlaştırmak hoşuna gidiyordu. Sertçe öpüşmeye başladılar, Kook Jimin'in dudağını ısırıyordu. Dün iyice ısırıp patlatmış olmasına rağmen daha fazla ısırmaya çalışıyordu.

Seni gidi arsız Kook...

Jimin Jungkook'un üstünde seksi bir şekilde kalçasını oynatırken birden içeri bir çalışan girdi. İkiside şok içerisinde kaldılar. Çalışanda öyle.

Jungkook sinirle kükredi ve bütün şirketi dolduracak şekilde bağırdı. "KAPIYI TIKLATMADAN AÇMANA KİM İZİN VERDİ SİKİK OROSPU ÇOCUĞU! KOVULDUN!" Jimin ona "Jungkook sakin ol!" desede Jungkook "Bekle bebeğim" dedi ve çalışanın yanına gidecekken birden onun arkasından gelen kişiyi gördü ve ağzı açık kaldı.

Çalışan kısık ve korku dolu sesiyle konuştu. "Nişanlınız geldi efendim"

Ve Jimin donakaldı.

Üff be ne bölümler yazıyorum lan?!

Bitch Boss - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin