23

4.2K 213 186
                                    

Jimin'den

Sabah uyandığımda yanımda JK yoktu. Ah şey, ona JK demek aklıma nereden geldi bilmiyorum... Yanımda olmamasıyla birlikte endişelenmiştim ve hızla hazırlanıp aşağı indim. Aşağıda da kimsecikler yoktu. Birden telefonuma bir mesaj geldi.

Jungkook: Bebeğim, benim akşama kadar işim var ama saat sekiz gibi bu attığım konuma gelmeni istiyorum.
(konum)

Jimin: Bana sürpriz mi yapacaksın? kk~

Jungkook: Evet, sana minik bir sürprizim var güzelim ;)

Jimin: Orada olacağım ;) muck

Jungkook: ? Muck da nedir?

Jimin: 🤦🏼‍♂️

Jungkook: 🥴

Kook ne kadar tatlı! Kahvaltımı yapıp iş yerime gittim. Orada akşama kadar sıkılarak bekledim ve sonunda saat sekiz olmuştu. Hızla Kook'a mesaj attım fakat bana yaklaşık beş dakika sonra cevap vermişti, neyle uğraşıyordu bu adam?

Jimin: Kook, geliyorum?

Jungkook: Evet bebeğim gel

Jimin: Neden bu kadar geç cevap verdin :D

Jungkook: Hiç ;)

Hızla yola koyuldum ve konumu attığı yere gittim. Bir saniye bir saniye, bana burada HERKESİN, tam anlamıyla HERKESİN olacağını söylememişti! Taehyung, Seokjin, Taehyun ve de Beomgyu'nun arabaları buradaydı! Bu sürprizde neydi böyle?

İçeriye girdiğimde mumlarla dolu bir yerde Jungkook bana elindeki gülle bakıyordu. Tanrım, romantikliğin sırası mıydı şimdi? Herkes buradaydı!

İçeri girdiğimde yerde kırmızı bir halının serili olduğunu gördüm. Bir baktığımda yandaki oturma yerlerinde tahmin ettiğim herkes bize gülümseyerek bakıyorlardı. Ben hala şaşkın bir şekilde Kook'un yanına ilerliyordum. Yanına tam olarak gittiğimde ona "Jungkook, tüm bunlarda neyin nesi?" dedim.

O da birdenbire "Seni çok sevdiğime şahit olmalarını istedim." dedi ve önümde eğilip arkasından küçük ve güzel bir şey çıkardı. İçini açtığında, siktir içinde yüzük vardı! O kadar güzeldiki, o tek taş parıldıyordu resmen! Beni tak diyordu resmen!

 İçini açtığında, siktir içinde yüzük vardı! O kadar güzeldiki, o tek taş parıldıyordu resmen! Beni tak diyordu resmen!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerim dolmuştu, ona baktığımda o da bana gülümsemeye çalışıyordu fakat endişeden titrediği besbelliydi.

"Jimin, benim ömrüm olur musun? Benimle evlenir misin Jimin?"

Bana umutla bakıyordu, bende hala şaşkınlık içerisindeydim. Afallamıştım fakat kendime gelir gelmez, "E-Evet Jungkook, evet evlenirim seninle" dedim kısık bir sesle. Onu seviyordum, inat yapmanın sırası değil, aklıma gelebilecek en son şey olmalıydı!

Ayağa kalkıp "Seni seviyorum" dedi ve bana sarıldı. Bende ona sıcacık bir karşılama verdim ve etrafımızdakiler ayağa kalkıp alkışlamaya başladılar. "Bende seni seviyorum Kook"

Herkesin alkışlamasıyla dahada çok utanıyordum ve ne yapacağımı bilemiyordum. Ne alkışlıyorsunuz lan?!

Sarılmamız sonunda bittiğinde Taehyun birden "Umarım sıra Beomgyu ve bana gelir!" diye bağırdı. Ahh, biliyordum bunların aralarında bir şeyler olduğunu. Hepimiz gülmeye başladık fakat Beomgyu aşırı utanıyordu. Buna dahada çok güldük.

Sanırım bugün en çok utananlar listesinde Beomgyu ve benim adım geçiyordu.

Birkaç ay sonra...

Jimin ve Jungkook çoktan nişanlanmışlardı ve evlenmelerine sadece bir kaç ay kalmıştı. Tamam, birkaç ay değil altı ay kalmıştı ama o da hızla gelip geçerdi değil mi? Jimin ve Jungkook çok heyecanlıydılar, evlatlık edinmeyi bile düşünüyorlardı fakat bunun için tabiki daha çok erkendi...

"Kook kahvaltını yapmadın nereye?!" "Bebeğim geç kaldım ne yapabilirim?" "Ahh, yine ve yine geç kalıyorsun Jungkook!" "Her gece beni yoran kim Jimin? Zaten yatak kırıldı birde onunla uğraşmamız lazım!"

Jungkook'un bunu söylemesiyle Jimin utanmıştı. "Hatırlatıp durma şunu" "Ne? Gerçekler bunlar, keşke koltukta yapsaydık... Ama pişman değilim! O şu ana kadarki en güzel sek-" "Kes sesini ve defol git işine!" diye Jungkook'un sözünü keserek bağırmıştı Jimin.

"Tamam tamam gidiyorum ne bağırıyorsun?" diye mızmızlanarak gitti Jungkook. Tabi gitmeden önce Jimin'in öpücüğünü almamak olmazdı.

Jimin şu ana kadar yaşananları düşündü tekrar, en başta böyleyken nasıl şimdi bu kadar iyi olmuşlardı ki? Hayatının aşkının Jungkook olacağını asla tahmin etmezdi Jimin. Ve tabiki Jungkook'ta öyle. Zaten ilk başlarda ondan nefret ediyordu fakat kendini kaptırmıştı işte...

İşte, hayatlarının aşkları birdenbire ortaya çıkmıştı, o ilk el sıkışmalarından sonra başlamıştı her şey. Şimdiyse evleniyorlardı, birbirlerini çok seviyorlardı ve birbirlerine bir söz vermiştiler.

Sonsuza dek beraber yaşayacaklardı...

Bidaki bölüm final ama eğer İSTERSENİZ bir tanecikte özel bölüm yaparım başka yapmam!!!!

Bitch Boss - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin