14

4.8K 309 483
                                    

Bu siktiğimin toplantıları bitmeyecekti değil mi? Yine ve yine saçma sapan bir şey yüzünden toplantı yapacaklardı ve maalesefki Jimin'de oraya gitmek zorundaydı. Aynı zamanda oraya sekreterle birlikte gitmek zorundaymışsınız. Belki bizim sekreterimiz yok anasını?

Jimin şimdi birde sekreter bulmakla mı uğraşacaktı?! Hemen çalışanlardan birisini aradı ve kendisine sekreter olarak aday olmak isteyenleri söylemesini istedi. Tabi o da hemen beş kişiyi göz önünde bulundurdu. Fotoğraflarıyla birlikte...

Adı: Choi YeonjunYaş: 21Hakkında: Sevecen, neşeli ve de yemek yemeyi seven birisi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adı: Choi Yeonjun
Yaş: 21
Hakkında: Sevecen, neşeli ve de yemek yemeyi seven birisi. Sadıklığı konusunda bir fikrimiz yok fakat zeki ve kurnaz.

 Sadıklığı konusunda bir fikrimiz yok fakat zeki ve kurnaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adı: Choi Soobin
Yaş: 20
Hakkında: Pozitif ve zeki. Sadıklığı hakkında bir bilgi yok.

Adı: Huening Kamal KaiYaş: 17Hakkında: Çok sevecen, neşeli, birazcık sakar ve zeki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adı: Huening Kamal Kai
Yaş: 17
Hakkında: Çok sevecen, neşeli, birazcık sakar ve zeki. Aşırı sadık ve melez.

Adı: Kang TaehyunYaş: 17Hakkında: Havalı gezinen bir tip, yakışıklı ve de zeki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adı: Kang Taehyun
Yaş: 17
Hakkında: Havalı gezinen bir tip, yakışıklı ve de zeki. %75 sadık diyebiliriz.

Adı: Choi BeomgyuYaş: 18Hakkında: Sevimli ve neşeli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adı: Choi Beomgyu
Yaş: 18
Hakkında: Sevimli ve neşeli. Zeki ve aynı zamanda sadık.

Jimin için hepsi hoşuna gitmişti fakat tek birisi gözüne çarpmıştı.

Kang Taehyun.

O, onun sekreteri olacaktı. Çalışanı arayıp söyledi ve Kang Taehyun'a hazırlanmasını söylemesini söyledi. Çalışanda hemen Jimin'in dediğini yapıp Taehyun'a haber verdi. Jimin kendiside hazırlandığında onu almaya gelen limuzine binip oraya gitti.

Taehyun'u yakından görünce ne kadar yakışıklı olduğunun bir kez daha farkına vardı. Choi Beomgyu muydu neydi, o da hoşuna gitmemişti değildi aslında. "Merhaba efendim" diyerek eğildi Taehyun Jimin'in önünde. Jimin ona baktı ve "Merhaba," dedi, "Taehyun."

İçeriye girdiler ve toplantı salonuna gidip kendi yerlerine oturdular. Jungkook Jimin'in karşısına oturdu ve yanına eşi oturdu. Diğer yanınada... Beomgyu?

O Beomgyu'yu nereden bulmuştu ki?! Beomgyu onun çalışanıydı! Ama bir dakika, onlar ortak. Siktir.

Demek kendine sekreter olarak Beomgyu'yu seçmişti. Onun adaylarından birisini... Her neyse.

Taehyun'a döndü, ona bir şey diyecekken bir şeyi farketti. Taehyun, Beomgyu'ya nasıl bakıyordu öyle. Aşık mıydı yoksa? Jimin kahkahasını tutamamış kıkırdamaya başlamıştı. Herkes ona döndü. Jimin bir şey yok dercesine elini salladı ve Taehyun'a döndü.

"Ne oldu efendim?" dedi Taehyun. Jimin'de "Sen, ona mı aşıksın?" diyerek Beomgyu'yu gösterdi gizliden. Taehyun'un yanakları kızarmıştı, heyecanla Jimin'e "H-Hayır efendim o-onu ilk defa görüyorum, gerçekten" dedi.

Jimin gülerek "Tamam tamam, peki. Eğer ona aşıksan, bana söyleyebilirsin, unutma" dedi ve Taehyun'da "Aslında, evet. Birazcık, Taehyung hyungda biliyor. O sizin arkadaşınızdı değil mi?" dedi.

"Taehyung mı? S-Sen onu nereden-" "Kuzenim, efendim" Jimin şaşkınlıkla Taehyun'a bakakaldı. Zaten adlarıda çok benziyordu, bunu farketmişti.

Toplantı başladı, herkes önüne döndü.

****

Toplantı sonunda bitmişti, her zaman bir buçuk saat sürerken sikik adam yarım saat sohbete tutmuştu Jungkook'u. Jungkook'ta halinden memnun, sohbet etmişti adamla ve Jimin'le Taehyun bunları dinlemek zorunda kalmıştı.

Bu süreç boyunca Jungkook'un sokuk karısı Jimin'i izlemişti iki saat. Taehyun, Beomgyu'yu izliyordu hep, Beomgyu'da arada bir ona bakıyordu. Arada bir Jungkook'un eşinin Jimin'e dik dik baktığını farkettiğinde o da ona dik dik bakmıştı ve aralarında bir gerginlik olmuştu.

Toplantı salonundan çıktıklarında sonunda rahatlamış gözüküyorlardı. Jimin'le Taehyun giderken birden önlerine bu üçlü çıkmıştı.

"Müstakbel kocamı baştan çıkarırken eğlendin mi patron kılıklı sürtük?"

Jungkook karısına 'Yapma' gibi şeyler diyecekken Jimin hızla "Evet" diyerek cevabı yapıştırdı ve Taehyun'un kolundan tutup yoluna devam etti. Jungkook resmen sinirden deliriyordu, nasıl olurda hiçbir duygu değişikliği olmazdı?! Bu kadar mı önemsizdi onun için?! Gerçi kendisinin yaptıklarından sonra...

****

Jungkook odasında bir kaç saattir kendi kendine eşyalarını dağıtıyor küfrediyordu.

"SİKEYİM! SİKEYİM BÖYLE İŞİ!" Karısı Lisa içeri girip "Tatlım sakin o-" "SAKİN OLAMAM LİSA! ANLIYOR MUSUN SAKİN OLAMAM HER ŞEY BOK GİBİ!" "Beni istemediğini söyleyebilirdin Kook" "Hayır! Hayır seni istemediğimden değil, seni seviyorum Lisa, özür dilerim"

Lisa Jungkook'a yaklaşıp ona sarıldı, "Önemli değil sevgilim, stresli olduğunu biliyorum. Sadece şunu unutma, ben yanındayım"

"Evet, biliyorum Lisa"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA LİSAYI KÖTÜ KARAKTER YAPARKEN O KADAR EĞLENDİMKİ CAMBUR AĞLAAAAAAAAA LCMWLXNALVMEŞGMEŞMVŞEMHŞBOEMBŞRMHŞVOKELVÖDPVMELVPRÖHPCKFLWÖCPDMV

Bitch Boss - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin