11 (m)

9.2K 355 158
                                    

"Ne yapıyorsun?!" "Birazdan çok hoşuna gidebilecek bir şey yapıyorum Jimin-shi~" "Ne?!" "Şşt, dayan biraz güzelim" Ne diyordu lan bu?! Jimin ne olduğunu anlamıyordu, Jungkook birden Jimin'i arabasına bindirmiş bir yere götürüyordu ve saçma sapan kelimeler kullanıyordu.

Güzelim... Jimin-shi~ Neydi bunlar böyle?

Jungkook, evine geldiğinde arabayı durdurdu ve Jimin'e "İçeri girelim" dedi. Çok... Nazik konuşuyordu? Jimin arabadan indi ve Jungkook anahtarı kapıya soktuğunda "Ne yapmaya çalışıyorsun Jungkook?" dedi ciddi ve sakin bir şekilde. Jungkook ise "Bunu beğeneceksin bebeğim" dedi. "JUNGKOOK DOĞRU DÜZGÜN CEVAP VER!" diye bağırdı Jimin.

Bir türlü düzgün bir şekilde cevap vermiyordu. "Peki peki, seninle biraz eğlenmek istedim o kadar. Eminim sende istersin" dedi ve sırıttı. İçeriye girdiler ve Jungkook mutfağa adımlayıp su içti. Jimin ise hala kaşlarını çatmış sorarcasına bakıyordu. Jungkook bunu farkettiğinde kıkırdadı ve "Tamam tamam, gel odama çıkalım" "Ne?" dedi Jimin, Jungkook'un duyamayacağı şekilde fısıldayarak.

Yukarı çıktılar ve Jungkook üzerindeki tişörtü çıkarıp rahatladığını gösterircesine kendini yatağına attı. Sonrasında da yanını pat patladı. "Gel" dedi. Jimin ise hala ona şok içerisinde bakıyordu. "Ne oluyor lan?" "Jimin gel işte" Jimin yavaşça Kook'un yanına gidip oturdu. Jungkook yattığı yerde dikleşti ve Jimin'in belinden tutup kendine çekti.

Sonrasında da yavaş yavaş Jimin'in belini okşamaya başladı. Jimin donakalmıştı, bedenini tamamen Jungkook'a bırakmıştı. Jimin'in tişörtünü usulca çıkarttı ve belini öptü. Jimin birden bu güzel anı bozup "NE YAPIYORSUN?!" dedi. Jungkook'ta ona "Sadece şu güzel anı bozma ve bana katıl. Seni özledim meleğim" dedi ve Jimin'in üstünde yerini aldı.

İkiside yarı çıplaktı ve birbirlerinin bedenlerini gözlüyorlardı. Tabi Jimin aşırı derecede utanıyordu. Jungkook usulca Jimin'in boynuna yaklaştı ve kokladı. Ondan sonrada öpüp ısırmaya başladı. Jimin inlememek için kendini zor tutuyordu, şu anda yapmayı gerçekten istemiyordu. Jungkook ise o sahneden sonra çok arsızlaşmıştı. O kadar istiyorduki Jimin'in içinde olmayı...

Jimin artık dayanamamış, kendini Jungkook'a sürtmeye başlamıştı. O sürtüyor, Jungkook ise dahada azıp Jimin'in boynunu emiyordu. Yavaşça dolgun dudaklara yöneldi. Usulca öpmeye başladı. Kaç kez usul dediğimi hatırlamıyorum fakat çok narin bir şekilde öpüyordu.

Jimin öpüşürken arada bir ağzından inleme çıkartıyordu. Küçük küçük inlemeler. Bu Jungkook'u çıldırtıyordu! Birden o nazik öpüşünü geride bırakıp sertçe öpmeye başladı. Jimin'de birden ona ayak uydurmaya çalıştı. Jungkook sertçe öpüyor, Jimin'in dudaklarını ısırıyordu.

Yanlışlıkla dudağını patlattı ve Jimin içinden bir 'Siktir!' çekti. "Ah!" "Pardon bebeğim" "Ö-Önemli değil, devam et" dedi Jimin, yanakları kızarmış halde. Jungkook dudaklardan aşağı tarafa doğru yöneldi. Jimin'de başını kaldırıp aşağı tarafına baktı. Jimin'in küçük erkekliği erekte olmuştu ve Kook sırıttı.

"Tatlı" dedi ve Jimin'in pantolonunun fermuarını açmaya başladı.

(Bu arada giyinmiş olarak düşünün ya pardon unuttum zaten boxerla olduğunu 😅😅)

Ardından boxerınıda indirdikten sonra dudaklarını yaladı ve "Başlayalım şu işe" dedi. Kendi pantolonunun fermuarını çözecekken Jimin birden kalkıp "Bana bırak" dedi. Jungkook onunda istediğini anlamıştı.

Jimin önünde eğildi ve yavaşça fermuarını açıp onun boxerınıda çıkardı. Tanrım... Çok büyüktü... Bunu ikinci görüşü olabilirdi ama sanırım bu penisi her görüşünde böyle şaşıracaktı.

Jungkook'a baktı ve sırıtıp yavaşça dilini Kook'un erkekliğine değdirdi. Diliyle Kook'u tahrik ediyordu. Güzelce yaladıktan sonra yavaş bir şekilde ağzına soktu ve git gel yaptı. Yavaş ve hızlı, değişiyordu. Git-gel yapıp duruyordu ağzıyla. Jungkook ise boğuk inlemelerinin arasından Jimin'e "Ne kadar iyisin bu işte" gibi şekillerde iltifat ediyordu.

Jimin ise içinden 'Benim tecrübeli olduğumu unuttu herhalde' diyordu. Hızlı git gellerinden sonra Jungkook "Geliyorum!" dedim ve Jimin ağzını çıkarıp Kook'u çekiştirmeye başladı ve Kook ilk boşalışını yaşadı.

"Mhmm..." Jimin Jungkook'a cilveli ve tahrik edici bakışlar atıp yatağa yattı ve bacaklarını ayırdı. Resmen 'İÇİME GİR!' diye yalvarıyordu! Jungkook içinden AMAN TANRIM! gibi şeyler dedikten sonra depar atarcasına Jimin'in yanına gitti ve hemen Jimin'in bacaklarının arasına eğildi.

Dilini Jimin'in deliğinde gezdirmeye ve deliğini ıslatmaya başladı. Kalçasını büyük elleriyle sıkıca tutuyor, kızarmasına neden oluyordu. Aynı zamanda da resmen diliyle Jimin'i beceriyordu. "Ahh! Mhmm..." gibi inlemeler çıkartarak Jungkook'u dahada tahrik ediyordu.

Jimin'in deliğini iyice ıslattıktan sonra yavaşça içine girmeye başladı. "İyi misin bebeğim?" dedi. Jimin'de "Yap şunu Jungkook-ah!" diye inledi. Jungkook, Jimin'in ellerini tuttu ve birden içine girdi. "Ah!" diye bağırdı Jimin. Birden gireceğini düşünmemişti.

"Ahmm... Çok güzelsin Jimin-ah, sana bayılıyorum!" "D-Daha h-hızlı Jungkook!" Jungkook Jimin'in emriyle dahada hızlandı. İkiside geliyordu. "A-Ah! Kook! Aşkım!" Jungkook şaşırdı, aşkım mı demişti? Beklemiyordu cidden.

"Daha hızlı!" diye çığlık atıyordu Jimin. Jungkook en hızlı şekilde git gel yapıyordu. Jimin'in zevkten gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. "Ah!" diye en sonki çığlığından sonra ikiside boşalmıştı.

Kook yanına yattı ve ikiside dinlenmeye başladı. "Seni seviyorum bebeğim" "Bende seni Jungkook-ah..."

Yeah smut bölüm nasıldı? Güzel oldu mu? Devam ettirmeli miydim yoksa dlcmelckdlvkdkkdkd Ne blm yaptım işte umarım güzel bulmuşsunuzdur belkide diğer bölümlere KAOS! Kesin değil ha!

Bitch Boss - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin