Gençler normalde final bölümü 29 da yapacaktım ama vazgeçtim çünkü artık ne kadar olay eklicem amk?! Yani daha erken olacak, üzülür müsünüz sevinir misiniz bilmem ama ben sevindim aldlclskclsnflrmvşdmcşemtkgk
Hava yağmurlu ve sisliydi, Jimin kaldırımlarda nereye gittiğini bilmeden yürürken aklında, Jungkook'u tanıdığından beri olan şeyler vardı.
Çok şey olmuştu, ilk başlarda Jungkook'u seks arkadaşı olarak kullanmak istiyordu mesela... Sonralarda ona aşık oldu fakat Jungkook ona kötü şeyler yapıp durdu. Taemin'le tanıştı, Taemin ona aslında ihanet ediyormuş... Jungkook ile neredeyse güzel bir hayat yaşayacakken Jungkook'un nişanlanmasıda zaten Jimin'i bir hayli şaşırtmıştı.
Evlendiler, birbirlerini sevmediklerine emindi Jimin. Şimdiyse Jungkook ona yine ve yine ihanet etmişti. Her şey planladığı gibi giderken Kook ona nasıl olurda yine ihanet ederdi. Tam ondan intikam almış güzelce kahvesini yudumluyordu halbuki...
Soobin onu terketti, Jimin'de Jungkook'u terketti ve şimdide kaldırımlarda boş boş yürüyordu. Çok ıslanıyordu ve bir kaç güne hastalanacağından emindi. Birden arkasından araba sesi gelmeye başladı. Arkasına döndüğünde araba birdenbire durdu ve içeriden birisi indi.
Çok yakışıklı, siyah saçlı, kahverengi gözlü, ince dudaklı, güzel çene hatları olan... kısaca, Jungkook inmişti. Jimin onu gördüğünde kalbi daha da hızlı atarken bir an kaçmayı düşünmüştü fakat o bunları düşünürken kolu birdenbire yakalanmıştı.
"Gidiyoruz Jimin" dedi Jungkook onu çekiştirirken. "Nereye gidiyoruz? Yine beni kullanmaya ve sonrada ihanet etmeye götürüyorsun değil mi? Ben almayayım" "Jimin ısrar etme, sana plan falan kurmadım, her şey tesadüf-" "Sana inanmamı mı bekliyorsun cidden?" dedi alayla Jimin.
"Hayır, beklemiyorum" dedi Jungkook ve Jimin şaşkınlıkla kalırken onu arabaya bindirdi. "Jungkook gelmeyeceğim dedim! Sevgilimi elimden aldın! Hemde bana tecavüz-" "Sana tecavüz etmediğimi sende biliyorsun Jimin!" diye dolmuşlukla bağırdı Jungkook.
Gür sesi arabanın içinde yankılanmıştı. Jimin irkilerek başını diğer tarafa çevirdi ve bir şey demeden gitmeye başladılar.
"Senden nefret ediyorum Jungkook" dedi Jimin birdenbire. "Bende seni çok seviyorum güzelim" dedi Jungkook. Jimin sinirle ona döndü, Jungkook'ta sırıtarak ona döndü ve birbirlerine baktılar. Bu daha çok intikam değilde, aşk içeren bir bakıştı, bunu ikiside biliyordu fakat inat inattır işte.
Jungkook'un evine geldiklerinde durdular ve içeri girdiler. Jimin koltuğa oturdu ve Jungkook "Bir şey içer misin?" dediği anda "Sağol" dedi. Jungkook onun hala kendisine kırgın olduğunu biliyordu ve bugün bunu düzeltecekti.
Yanına iyice yerleşti ve "Jimin, seni çok sevdiğimi biliyorsun, sende beni seviyorsun biliyorum. Yapma böyle" dedi çenesini okşarken. Jimin başını yana çevirdi ve "Seni sevdiğim falan yok, bana ihanet eden birisini niye seveyim mi?!" dedi.
"Jimin, bugün her şeyi düzelteceğim ve her şeye yeniden başlayacağız. Tamam mı? Bir daha sana yanlış bir şey yaparsam yemin ederim gelip beni kendi ellerinle öldürmene izin vereceğim-" "Saçmalama!" diye bağırdı Jimin.
"Sana asla zarar vermeyeceğim!" dedi. Jungkook gülümsedi ve "Biliyordum" dedi. "Bende seni bir daha asla üzmeyeceğim" dedi ve dudaklarını aşkla birleştirdiler.
Bir dahaki bölümü smut yapayım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitch Boss - Jikook
FanfictionOrtaklık yapacağı şirketin sürtük ama güzel patronuyla uğraşmak onu yoruyordu. Peki sürtük patronun içindeki kırıklığı görebilecek miydi...?