19

4.4K 294 150
                                    

Yağmur eğer bu bölümü okuyorsan ağzına SIÇmadan önce instagramda bana cevap ver yemin ederim kötü şeyler olacak ağzına sıçacam göt

Jungkook sinirle Jimin'in evine girdi ve Jimin ile Soobin'i fingirdeşirken yakaladı. Sinir katsayıları dahada yükselirken fazla oyalanmadı ve "Jimin'in erkek arkadaşı! Buraya gel!" diye bağırdı.

Soobin ona şaşkınlıkla bakıyordu. "Ne?" dedi. "Buraya gel dedim, göstereceğim önemli şeyler var!" dedi ve Jimin'e baktı gönderme yaparak. O kadar sinirli gözüküyorduki her an aralarından birini öldürebilirmiş gibiydi.

Jimin'in ne olduğunu anlaması uzun sürmemişti, hızla Soobin'den önce davranıp Jungkook'un elindeki kamerayı almaya çalıştı fakat buna Jungkook izin vermedi ve Soobin, Jungkook'un elinde kamerayı aldı.

"Ne var bunun içinde?!" diye sordu. Jimin ise endişeyle "Onu bana ver Soobin!" dedi. Jungkook ise histerikçe gülerek "Yo yo yo, onu sen açacaksın ve görüntüleri İZLEYECEKSİN!" dedi ve evden çıkmadan önce Jimin gibi şunları söyledi.

"Ben senin yüzünden boşandım, sende ayrılacaksın. Eğlenmenize bakın" dedi ve kapıdan çıkıp gitti. Jimin hala Soobin'in elindeki kamerayı eline geçirmeye çalışıyordu fakat Soobin buna izin vermiyordu.

Gözlerindeki yaşlarla Jimin'e baktı, "Bunun içinde ne var Jimin?! Ne ayrılmasından bahsediyor bu adam?!" Jimin ona hiçbir şey diyemeden başını eğdi. Sonrasında aklına bir fikir geldi. "Bana tecavüz etti"

Zaten videoda Jimin istemiyordu, yapma Jungkook gibisinden şeyler diyordu. Bunu hatırladı ve şansını denedi.

Soobin sinirle videoyu açtı. Gördükleri şeylerle sinirden bayılacaktı neredeyse. "Aman Tanrım Jimin! Ne yapmış sana böyle! OROSPU ÇOCUĞU!"

İnandı... Saf ve masum çok tatlı bir çocuktu, onu aldatmak istemezdi Jimin.

Jimin ağlayarak Soobin'e baktı. Soobin anında Jimin'e sarıldı ve "Bana nasıl anlatmazsın Jimin? Seni seviyorum güzelim, ona bunun bedelini ödeteceğim" Jimin ise "Boşver, onunla uğraşmaya değmez" dedi.

Soobin ona "Ortaklığınızı bitirin" dedi. Jimin'de bunu bekliyormuşçasına "Zaten bitirdim çoktan" dedi. "Güzel"

*****

Jimin bütün çalışanlarını kendine geri aldı, Jungkook'u bir başına bıraktı. Zaten eskisi gibi battığı durumdan çoktan kurtulmuştu. Ah, bu arada, boşanmış mıydı cidden? Hahahahahaha! Götüyle gülerdi Jimin.

Birden Jimin iş yerindeki odasındayken birisi onu aradı. Evet, arayan Jungkook'tu tabiki! Hemen açtı.

"Evet?" "JİMİN SENİ OROSPU ÇOCUĞU NASIL ORTAKLIĞI BİRDENBİRE BİTİRİRSİN?!" "Sakin ol, evet bitirdim. Sana bitireceğimi söylemiştim? Ha bide şey var tabi, sevgilim istemedi"

Sevgilim mi?

Jungkook donakalmıştı. "N-Nasıl yani? S-Siz ayrıldını-" "Benim söyleyebilecek bir bahanem vardı Kook, hatta bu bahane bile sayılmaz. Bu bir gerçek, sen o videoda bana tecavüz etmiş gibi gözüküyordun, bu yüzden bana bunu yaptığını söylediğimde inandı" Jungkook sinirden tüm gücüyle bağırdı.

"Seni bitireceğim Jimin, hayatını bitireceğim!" dedi ve elini masaya vurdu. "Bunu yapamazsın" Jimin yine bunu bekliyormuşçasına konuşmuştu. "Nasıl yapamam?" "Videoyu her an sosyal medyaya yükleyebilecek bir arkadaşım var, benden haber bekliyor. Ona haber verdiğim anda işin biter" "SENİ DÖVERKEN NASIL HABER VERMEYİ BEKLİYORSUN?!"

"O kadarınıda söylemeyeyim, plan falan kurarsın" diyip güldükten sonra, Jungkook sinirden bağırırken telefonu yüzüne kapattı.

Her şey planladığı gibi gidiyordu, Jungkook'un ise yapabilecek hiçbir şeyi yoktu...

Üff müq bölüm dlcmslmvkdm

Bitch Boss - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin