Artık günlük iki bölüm atıyom gene iyisiniz şwöğcmwlckslcm
Jimin, Jungkook'un olduğu hastaneye doğru ilerliyordu. Yanında Soobin vardı ve maalesef neler döndüğünü bilmiyordu. Hastaneye vardıklarında hızla Jimin indi ve Jungkook'un odasını araştırıp yanına gitti. Zorda olsa ona Jungkook'un kaldığı odayı söylemişlerdi.
Jimin içeri girmeden önce düşündü, neden buraya gelmişti? Neden Jin'i dövmüştü? Neden onu düşünüyordu? Neden hala ondan... hoşlanıyordu? Kafasında bir sürü neden vardı fakat o yinede içeri girmişti. Jungkook onu görünce o pis sırıtışıyla karşıladı Jimin'i.
Jimin buna çok sinirlenmişti, hem Jimin'e böyle boktan davranıyor, hemde onu görünce böyle sırıtıyor muydu yani?
"Benim için gelmişsin Jimin" dedi Jungkook sırıtarak. Jimin'de ona "Evet," dedi. "Size bir şey söyleyecektim Bay Jeon" Jungkook kaşlarını çattı. Neden böyle resmi konuşuyordu ki?
"İşleriniz çok yolunda gidiyor ve ben bu ortaklığı yakında sonlandırmaya karar vermiştim, yanınıza gelecektim fakat bana hastenede olduğunuz söylendi. Geçmiş olsun, karınız çok üzülmüştür"
Jungkook onunla oyun oynayamazdı. Şaşkınlıkla Jimin'e bakıyordu. Ne yani, onu çoktan unutmuş muydu? Hayatına çok rahat bir şekilde mi devam ediyordu? Hem... hem o yanındaki sikikte kimdi?!
"Yanında kim?" dedi her şeyi es geçerek Jungkook. "Yakın bir arkadaş" dedi Jimin, fazla oyun oynamamak onu dahada sinirlendirirdi. Fakat Soobin hemen karşı çıkmıştı.
"Yakın bir arkadaştan kastın, erkek arkadaşıyım" dedi gururla ve başını dik tuttu. Jungkook sinirden köpürüyordu ve Jimin bunu umursamıyordu. "Geçmiş olsun Bay Jeon, siz hastaneden çıkınca konuşacağız"
Jimin ve Soobin çıkacakken Jungkook "Jimin! Ne yapmaya çalışıyorsun?!" dedi. Jimin, Jungkook'un böyle utanmaz olmasına aşırı derecede sinirlenmişti ve ona "Efendim?" dedi.
"Ne yapmaya çalışıyorsun?!" dedi Jungkook bir kez daha. Soobin, Jimin'in önünde durarak "Ne bağırıyorsun?!" diye bağırdı. Jimin, Soobin'i kıkırdayarak önünden çekti ve "Sakin ol bebeğim" diyip kulağının arkasına öpücük kondurdu.
"Bay Jeon, ne demeye çalıştığınızı anlamıyorum. Size diyorumki ortaklığımız bitecek, artık beraber olmaya ihtiyacımız yok" "Sikeyim böyle işi!" diye bağırdı Jungkook ve içeri Lisa girdi.
"Ne yapıyorsun kocama seni iğrenç sürtü-" Lisa sözünü bitiremeden Jimin kahkaha attı. "Merak etme yanımdaki kişi sevgilim, senin kocan gibi birisine bakmam ben" dedi ve oradan uzaklaştılar.
Fakat arkalarında bir canavar yarattıklarını bilmiyorlardı...
Üzgünüm biraz kısa bölüm oldu :((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitch Boss - Jikook
FanfictionOrtaklık yapacağı şirketin sürtük ama güzel patronuyla uğraşmak onu yoruyordu. Peki sürtük patronun içindeki kırıklığı görebilecek miydi...?