i have a tale to tell about a girl whose soul was screwed

652 67 175
                                    

[ruhu mahvolmuş bir kız hakkında anlatacak bir hikâyem var]

•••

garip bir koku alıyordu. soğuktu, her yer çok soğuktu. iliklerine kadar donduğunu hissediyor lâkin felç olmuşçasına hiçbir uzvunu hareket ettiremiyordu. o ân gözlerinin, ellerinin ve ayaklarının bağlı olduğunu fark etmesiyle şok oldu. neredeydi böyle, ne oluyordu?

"hey!" diye bağırdı, bulunduğu alanda sesi yankı yapmıştı. "kimse yok mu?"

birkaç metre ötesinden bir erkeğin cevap verdiğini duydu, bu ses çok tanıdıktı. "boşuna uğraşma, kimse duymayacak."

"ne?" tek kelimelik cümlesine başka biri karşılık verdi bu sefer. bir kadındı. "bir saattir hepimiz deniyoruz. ya kimse yok ya da umurlarında değiliz."

"siz de mi bağlısınız? kaç kişisiniz?"

"seninle beraber beş kişiyiz ve evet, hepimiz bağlıyız." dedi aynı çocuk, diğerlerinden ses çıkmıyordu.

gittikçe korkmaya başlayan laura derin derin nefesler almaya uğraştı, bir sürü fobiye sahip biri olarak burada bulunmak ona kesinlikle yarar sağlamıyordu. bütün bunlar da neyin nesiydi böyle? en son hatırladığı şey lavaboya girdiğiydi, devamı hiçbir şekilde zihninde bulunmamaktaydı.

"neden buradayız?" sorusunu sorduğu ân, hiç duymadığı bir ses hiddetle konuştu: "sence biliyor muyuz, bayan ileri zekâ?!"

"hey, hey, sakin ol dostum. kızın bir suçu yok, uyandığında sen de soru soruyordun."

"en azından benim sorularım aptalca değildi!"

laura sessizce onları dinlerken panik atak geçirmek üzereymiş gibi hissediyordu. derin bir nefes alıp terapiden hatırladığı sakinleşme taktiklerini uygulamaya uğraştı.

"aptalca olan ne, biliyor musun? burada bulunmamız! siktiğimin 21. yüzyılındayız, hâlimize bakın!"

"ne yani, 21. yüzyılda adam kaçıramazlar mı?"

artık her kafadan ses çıkıyordu, kimin konuştuğunu ayırt etmek mümkün değildi.

"aptal mısın sen, amına koyayım?! istersen bir de bizi senin kaçırdığını söyle!"

o sırada hepsini susturmaya yetecek büyüklükte bir gürültü duydular. göremeseler de bunun demir bir kapıdan geldiğini anlamışlardı; sonunda onları kaçıran psikopat teşrif edebilmişti.

kendilerine doğru yaklaşan adımlar gerilmelerine sebep olurken ayakkabılarının çıkardığı tok ses sayesinde bu kişinin kadın olduğunu çözmeleri uzun sürmedi. hiçbirinden çıt çıkmıyordu, ta ki adımların sahibi önlerinde durana kadar.

"kimsin sen?" dedi aralarından biri, kalanlar da ondan cesaret alarak soru sormaya başlamışlardı: "ne istiyorsun bizden?"

"neredeyiz?"

"bize ne yapacaksın?"

"konuşsana, sürtük!"

beş tutsaktan başka hiçbir şeyin bulunmadığı boş depoda birkaç el silah sesi yankılandığında tekrar suspus oldular. bu hâlleri kadının hoşuna gitti. konuşmadıkları zaman ne kadar güzellerdi. daha az öldürülesi.

yavaş yavaş etraflarında dolaşıp hepsinin göz bantlarını boyunlarına indirdi, az önce dikildiği yere geri döndüğünde hepsinin ona korkuyla baktığını görmüştü. giyinişi yüzünden olabilirdi, makyajı yüzünden ya da üzerinde bulunan silahlar. bu konu üzerinde durmadı zira önemli olan ondan korkmalarıydı ve bunu anında başarmıştı.

aptallar, diye düşündü. hepsi aptal. nefes almaları bile hata.

içinde büyüyen nefretin onu ele geçirmemesi için savaş verdiği sırada biraz ileride bulunan sandalyeyi almış, onlara yakın bir yere ters şekilde koyup oturmuştu. kalçasına batmaya başlayan bıçağı çıkarıp bacağının altına yerleştirdi ve bakışlarını en nihayetinde tutsaklarına çevirdi.

sessiz ve meraklıydılar, kafalarında milyon tane soru dolaştığını sezebiliyor ve hiçbir şeye başlamamışken bile zevk alıyordu.

dilini dudaklarında gezdirdi ve yüzüne bir gülümseme kondurdu ağır ağır. "size anlatacak bir hikâyem var ve bundan hiç hoşlanmayacaksınız."

•••

bakalım siz hoşlanacak mısınız🤪

BİLGİLENDİRME:
bölümlerde zaman sıralaması olmayacak, kafanızın karışmasına gerek yok.
her bölümün başlığı tek bir şarkının sözlerini barındıracak, bana ait değiller.
bu bir kısa hikâye, yani bölümler uzun olmayacak.

kafanıza takılan bir şey olursa... ▶️

umarım beğenirsiniz, iyi okumalar! 🖤

instagram: karisiyokafam

where did jesus go?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin