she needed an angel to love her

138 41 44
                                    

she needed an angel to love her
but no one send her an angel

[onu sevmesi için bir meleğe ihtiyaç duymuştu
ama kimse ona bir melek göndermedi]

•••

elleri titriyor, gözyaşları dinmek bilmeden yanaklarından aşağı yuvarlanıyordu. eski zamanları hatırlamanın bu kadar acı verici olacağını tahmin etmemişti.

"ben... ben hiçbir şey yapmamıştım ki," cümlesi mırıltıyla çıktı ağzından, hıçkırmaya başlamıştı. "tek istediğim sevgiydi."

"şş," dedi, kızı kolları arasına aldıktan sonra. hissettiği bütün acıların kendisine geçmesini istedi bir anlığına. o kaldırabilirdi, o hepsini kaldırmıştı ama bu küçük kız artık dayanamazdı. "onların sevgisine ihtiyacın yok. ben buradayım."

bedenine sarıldığı kadının kim olduğunu bilmiyordu, hiçbir zaman da bilmemişti ama bu önemli değildi. ona değer verdiğini görebilmesi yeterliydi.

"beni büyüten rahibelerden biri derdi ki," burnunu çekti, hâlâ ağlamaya devam ediyordu. "isa hep sizinle, sizi günahlarınıza rağmen seviyor. ondan ayrılmayın." buruk bir gülümse yer edindi dudaklarında. "yaşadığım her şeyden sonra merak ediyorum, isa nereye gitti?"

isa onu terk ettiyse sevilmeye değecek biri değildi belki de. peki ya tanrı? o da mı öyle düşünüyordu?

kadın öfkelenmişti. sırf onu böyle düşünmeye ittikleri için angel'ın hayatına giren herkes birer şeytandı. ve şeytanların dünyada yeri olmamalıydı.

"ben sana söyleyeyim," dedi, işaret parmağını kızın şakağına hafifçe bastırmadan önce. "burada olup bitenlerden o kadar çok korktu ki... ortadan kayboldu."

"hepsine rağmen yanımda kalması gerekmez miydi?"

"bazıları görevini yerine getirmekte kötü olur."

"onu affetmeyeceğim. benimle olmalıydı."

"affetmemelisin. hem de hiçbirini."

onlar başlarına gelecek her şeyi hak ediyorlardı ve michel, hak ettiklerini aldıklarından emin olmadan bu işin peşini bırakmayacaktı.

•••

where did jesus go?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin