Selamlar!
Bu benim yayınladığım ilk hikayem. Daha önce çok kez yazıp sildiğim hikayelerim olmasına rağmen...
İyi okumalar...
"Anneee!" Aceleyle anneme seslenirken masayı kurmaya çalışıyordum.
Annem 2. Evliliğini yaptı. Ve artık yeni babam ile kardeşim bizimle yaşayacaklar.
Öz babamdan -üzülerek söylemeliyim ki- haz etmiyorum. Annemi sürekli kırması, ona sürekli bağırması bir yerden sonra babama karşı soğumama sebep oldu. Geçen sene ise boşanma kararı aldılar. Huzurun olmadığı bir evliliğin kimseye yararı olmazdı sonuçta.
Babamın ve kardeşimin her an kapıda belirebilecek olması heyecanlanmama sebep olmuştu. Merdivenden gelen seslerle oraya döndüm. Annem aşağı iniyordu.
"Seslendiğimi duymadın mı?"
"Duymamışım balım." Dedi gülümseyerek.
"Masayı hazırladım. Son kez kardeşimle paylaşacağım odaya bakayım. Herşey düzgün olsun istiyorum!"
"Az sonra gelirler kızım. Oyalanma."
Başımı sallayarak üst kata yöneldim. Kardeşimi çok merak ediyorum! Babamı defalarca gördüm ancak kardeşimi dedesiyle kaldığından, hiç görme fırsatım olmamıştı. Bu gün ilk defa tanışacaktık.
'Neyse ki artık bizimle kalacak' diye düşürken hoplaya zıplaya odaya girdim ve ellerimi belime atarak odada göz gezdirdim. Gerçekten güzel olmuştu.
Ben pembe sever olduğumdan benim yatağımın yaslı olduğu duvar pembeydi. Onun en sevdiği renk siyahmış. Annem söylemişti. Bu yüzden onun tarafında ki duvarı siyaha boyadık. Çok zıt zevklerimiz var gibiydi ama bunun anlaşmamıza engel olacağını düşünmüyordum.İyi bir abla olacağım ve kardeşimle hep ilgileneceğim. Ben öylece dalmışken kapı zili çaldı. Kapı zilini duymamla merdivenlere koşmuştum. Gelmişlerdi! "Geldiler, geldiler, geld-ahhh" Cümlem yarım kalmıştı çünkü ayağım kaydığından merdivenden düşmüştüm.
"Olamaz! Gitti. Güzelim popom gitti!"
Popomu ovuşturarak yerden kalktığımda ağzım açık kaldı. Çünkü... Karşımda babam ve kardeşim olduğunu tahmin ettiğim kız gülerek bana bakıyordu.
İlk günden kardeşime mal gibi göründüm. İnanamıyorum ya!
"Şey...Ben. Merdiven." Babam ben kekelediğim için daha da çok güldü ve beni kollarının arasına aldı. "Hoşgeldiniz babacığım." Geri çekilip şefkatle saçımı okşadı. "Hoşbulduk kızım." Fazlasıyla uyumlu bir kız olduğumdan annem hiç babamla anlaşıp anlaşamayacağım konusunda endişe duymamıştı. Sarılmamız bittikten sonra arkamda olduğunu yeni farkettiğim anneme yöneldi. Onlar aralarında konuşurken bende kız kardeşime döndüm.
"Ben Mine. Senin ablanım." Ondan sadece ay olarak büyüktüm ama olsundu. Uzattığım elimi sıktı. "Derin. Memnun oldum." Nasıl davranmamız gerektiğini ikimizde bilemiyorduk. Çünkü ikimizde ilk defa böyle bir durum içindeydik.
Uzun sohbetler ve akşam yemeğiyle gün sona erdi... Annem Derin'i benim aksime daha önce görmüş, tanışmıştı. Kısacası bu gün sadece ben ve kardeşim arasında tanışma faslı olmuştu.
Uyumak için kardeşimle odamıza çıktık. Ona eşyalarını yerleştirmesinde yardımcı oldum. Pek konuşkan değil gibiydi. Belki de alışık olmadığı bir durum içinde olduğundan böyleydi. Uyuyana kadar sadece odayı beğendiğini söylediği bir cümle kurmuştu. Onun dışında konuşmamıştık. Normal olduğunu düşünüyordum. Hemen alışamazdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girls Like Girls
ChickLitHomofobikler lütfen okumasın! GirlxGirl Hikayesidir. [Aniden bileklerimden tutup beni kendine çevirdi. Derin ile lavabo fayansının arasında kalmıştım! Kalbim dışarıya çıkmak için göğüs kafesimi zorladı. Yüzü yüzüme yaklaştıkça ben kafamı sallıyordum...