~Kalbimde Saklı Olan~

1.8K 47 0
                                    

Kalbimde saklı olan... Bu sana ilk mektubum değil. Sayfalar dolusu defterler karaladım adının baş harfleri ile haberin olmadan. Ah benim imkansız sevdam, bir görsen göz bebeklerimin ardında ki seni... Bir gösterebilsem sana kalbimdeki yerini...

Bu sana ilk itiraf mektubum. Göğsünde sakla geceleri... Kokun satırlarıma karışsın. Ve yarın bu saatlerde, her zaman ki o yerde, varlığın şu aciz yüreğime bir avuç umut katsın.

Kalbimde saklı olan...

Biz seninle bir ağacın gölgesinde... Bir ekmeğin tuzunda... Bir bayram şekerinde...

Kimi göğe yükselen pembe bir balonun ardındaki gözyaşında... Kimi küçücük bir diz yarasında...

Her an birlikte... Her an el ele...

Aynı avluda... Aynı rüzgarda.... Aynı kalp çarpıntısında...

Ama imkansızın kucağında... Acı bir sancının sıcak koynunda...

Kalbimde saklı olan... Artık kalbime yasaklı olma...

Gel ki şaha kalksın göğüs oluğumda adınla can bulan şu yumru büyüklüğünde ki organ.

Gel ki canıma kast etmesin tutamadığım zaman...

Gel ki gözün gözüme her değdiğinde kaburgalarımı yaran şu çarpıntının bir adı olsun.

Kalbimde saklı olan... Gel göğsüme saklayayım bahardan çalıntı o çiçek saçlarını...

Gel topla dökülen yapraklarımı... Yere saçılan umutlarıma bir el ver.

Ey güneşi saçlarında saklayan...

Söylesene haksızlık değil mi bana bende yer bırakmaman.

Hadi gel göz çukurlarında kaybolsun acılarım.

Gel ey nazlı sevgili...

Gel ki canıma can katsın gülüşünde kıvrılan mevsimler...

KALBİMDE SAKLI (DÜŞ SERİSİ 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin