Když se vrátily, obě měly lepší náladu. Usmívaly se a já tušil, že máma zase něco žvanila. Přimhouřenýma očima jsem pozoroval mámu, když jsme zůstali sami.
,,Co do toho zase strkáš nos?"
,,Ještě řekni, že se ti nelíbí."
,,Mami!"
,,Na co čekáš? Proč jí nepozveš na rande? Jestli ji ten její blbec podvádí, tak máš šanci."
,,Tohle s tebou nehodlám řešit. Marvin je kamarád a Nicky jeho holka."
,,Něco mezi vámi cítím a kamarádství to rozhodně nebude." zamračila se na mě.
Ještě jsem chtěl něco dodat, ale Nicky se vrátila ke stolu a s úsměvem nechápala, co s mámou řešíme.
Ještě chvíli jsem to musel přetrpět, když jsme konečně nasedli do auta.
,,Co ti, pro Boha, vyprávěla?" začal jsem vrtět hlavou a Nicky se smála.
,,Byla milá."
,,Milá? Už jsem jen čekal, kdy ti bude ukazovat moje nahatý fotky, když jsem byl malý."
Začala se smát.
,,To by mi nevadilo. Nemáš nějaký doma?"
,,Nahatý fotky nebo z dětství?"
Nicky se zahryzla s úsměvem do rtu.
,,Klidně oboje." pořád se smála, ale kdybych měl upito, jistě bych jí odkázal na originál než na fotky.
,,Nechceš si zkusit zajezdit na motokárách. Tady kousek je závodní dráha. Když jsem slyšel, jaká jsi milovnice aut."
,,To by bylo fajn." měla očividně radost.
Vlastně jsem nechtěl sedět doma a dívat se na to, co nemůžu mít, proto mi tohle přišla jako nejlepší volba.
Dali jsme si pár koleček na okruhu, přičemž mě dvakrát porazila o pár sekund a třikrát jsem vyhrál já o kousek. Při odchodu sledovala jakýsi program kina hned vedle. Tak jsem navrhl, že bychom si mohli ještě skočit na nějaký film.
,,Poslední na programu v tenhle čas je už jen tenhle horor." ukázala nám mladá holka na pokladně.
,,Horor? No proč ne?" pousmála se Nicky a už tasila svojí kreditku.
Když jsem se na ní podíval, jako jestli se nezbláznila, dodala, že je řada na ní. Posadili jsme se do zadní řady a okolo nás nebylo moc lidí. Několik párů a jedna větší banda puberťáků. Než film začal, Nicky očividně přišla textovka a tak vytáhla telefon. Byl jsem zvědavý, ale nechal jsem jí soukromí. Sama po přečtení otočila displej ke mně. Bylo to od Marvina a ptal se jí kdy se vrátí.
,,Kdy se chceš vrátit?"
,,Nechci, ale musím."
Na základě té zprávy mu odepsala stručně: ,,Asi zítra." a on jí odepsal, že se na ní těší.
Kroutilo mi to i prsty u nohou a Nicky očividně taky.
Ten horor byl vlastně strašná kravina a kdybych to nemohl s Nicky komentovat asi bych usnul. Skrčil jsem se níž, abychom si mohli tiše vyprávět a nikoho nerušili. Co jsem však nečekal, že mě vzala za ruku, opřela mi o rameno hlavu a poděkovala.
Tohle pro mě byl teprve horor. Cizí holka mě držela za ruku a tiskla se ke mně.
,,Připadám si jako puberťák, co zatáhl holku do kina, aby jí tu mohl potají osahávat." podíval jsem se nenápadně na líbající páreček opodál.
Nicky se pousmála.
,,Ale moc ti to nejde." pošeptala s úsměvem na rtech.
,,To víš, že by mi to šlo."
,,Když se nebudeš dívat na ně, tak povídej, co bys dělal?"
,,Ruka na stehno je nejlepší začátek." odvětil jsem nadšeně.
,,A pak?"
,,Záleží jestli má holka kalhoty nebo sukni."
,,Jo tak. Mám kalhoty. Co teď?" zazubila se a dala si nohu přes nohu, přičemž se opřela celou holení o mojí nohu.
,,Tak nenápadně pod tričko a nahoru."
,,Nenápadně? Jestli to zvládneš tak, abych si nevšimla dám ti medajli."
,,Medajli? K čemu mi bude medajle?" vysmál jsem se jí.
,,A co bys chtěl?"
,,To, co mi ty bohužel dát nemůžeš, protože jsi zadaná." pošeptal jsem jí do ucha a ona zvážněla.
,,Jen tak konverzujeme, takže co bys chtěl?" otočila se téměř celým tělem čelem ke mně.
,,Nemohl bych chtít nic, protože tohle by nenápadně fakt nešlo."
,,Už jsi to někdy zkoušel?"
,,Ne." zavrtěl jsem s úsměvem hlavou.
ČTEŠ
Síla vůle
RomanceKevin a Marvin byli celou střední a vejšku nejlepší kamarádi. Po škole se několik let nevídají, když se pak rozhodne, že si Kev dá ode všeho pauzu a odjede za Marvinem do menšího městečka, kde zjišťuje, že holka svého nejlepšího kamaráda bude opravd...