42

2K 143 36
                                    

Başta özel bölüm adı altında paylaşmıştım fakat devamı geldiği için finali ileri sardım denebilir djdkldlx
Gerçi okuyucuların çoğunu kaybettim ama olsun downevans yazmak hoşuma gidiyor.


Robert kuru zeminde yatmaya devam ederken fısıldadı: "Bu kesinlikle beklenilmedikti, ayrıca güzel."

Chris tişörtü başından geçirip giyinmeyi tamamlayınca tekrar yere uzandı, "Hangi kısım? Çünkü eğer altta olman için dediysen benim için sürpriz olmadı."

Robert bottom'du evet ve bu inanılmazdı. Yinede bir ara aktif olacaktı, daimi becerilen taraf olup kız gibi hissetmek istemiyordu. "Seks şimdiden seni daha rahat hale getirdi Evans, baksana"

"Belki biraz. Hala çok açık konuşmanı istemiyorum ama,"

Robert yan dönüp Chris'e baktı. "Bilemiyorum," bakışlarının dudaklarına kaymasına izin verdi. "Senin yanındayken seks dışı konuşmak çok zor."

Chris gözlerini devirdi, Robert'ın eline uzandı. "Bunu mesaj dışında da söylemem gerekir diye düşünüyorum o yüzden beni bölme tamam mı?"

Robert başıyla onayladı, duygusal anlardan biri olacak gibi duruyordu.

"Sen çok renkli ve eğlenceli bir kişiliğe sahipsin, etrafındaki herkesin modunu yükseltmek gibi özel bir yeteneğin var. Seninleyken hep mutluydum hatta bazen umursamaz çünkü sana kapılıp gitsemde bunu önemsemiyordum. Seni sevdikçe sevdim, kimseye söylemeden içimde saklayarak. Kişiliğin için sevdim, çoğu kişiye belli etmediğin o duygusal-merhametli yönün için sevdim, insanlara değer verme şeklini sevdim. Kim olursa olsun senin yanında sevildiğini hisseder çünkü. Böyle mükemmel bir insan olduğun için teşekkür ederim ve seni çok sevdiğimi bilmeni istiyorum. Umarım hep benimle olursun Downey, "

Robert gülümsedi, tüm yüzünü kaplayacak şekilde. Uzanıp dudaklarına küçük bir öpücük kondurduktan sonra cevapladı: "Teşekkürler Evans, sözlerin kalbimi ısıtıyor. Ayrıca bende seni seviyorum; yani henüz çok fazla değil çünkü gay olduğumu yeni öğrendim sayılır ama seviyorum."

Chris için bu yeterli olmalıydı, mutlu görünüyordu. "Şimdi bir şeyler yiyebiliriz işte." dedi." Seks beni acıktırıyor."

"O zaman bir daha yapalım, garanti olsun diye. Bu kez ben üstte olacağım anlaştık mı?"

Chris başıyla onayladı, benim için sorun yok dercesine.

~~~~~~

"Üstte olmak nasıldı Downey?"

Robert yumurtayı karıştırdığı tahta kaşığı Chris'e fırlattı ama isabet ettiremişti. "Sihirli parmaklarının olması benim suçum değil, tamam mı? Başlarken kafamda çok net ama ilerledikçe 'belkide altta olmalıyım' a dönüyor. İlk seferinde de aynısı olmuştu."

"Üstte yada altta olmanın önemi yok, zevk aldıktan sonra." Chris ılımlı bir sesle konuştu, meseleyi halletmek istercesine.

"Senin için söylemesi kolay! Bu yaştan sonra becerilen sen değilsin!"

"Ama hoşuna gidiyordu," diye savundu Chris. "İnlemelerinin 2 kilometre öteye falan duyulduğuna eminim, neyseki yakınlarda ev yok."

Robert eline tavayı aldı, fırlatmaya hazırlandı ama oluşacak o dağınıklığı temizleme düşüncesi vazgeçmesine sebep oldu. "Sanırım utangaç Chris o kadar da kötü değilmiş," diye mırıldandı.

"Hadi ama Robert, kötü bir şey demiyorum sen alınıp duruyorsun. Belki de şu kızsal şeylerden biridir, sana aşık olduğumu falanda söyledim gerçi ama..."

Robert bu kez tereddüt etmeden tavayı (ve içindeki yumurtayı) Chris'e fırlattı.

Sonuç: Chris Evans'ın alnına koymak için buz arıyordu.

"Üzgünüm ama damarıma basıp durdun, " donmuş bezelyeyi uzatırken söylendi Robert. "Mesajlardaki gibi saf-utangaç olsan daha kolay olurdu."

"Erkeklerle hiç seks yapmadım diye saf sayılmam, sonuçta işleyişi biliyordum ve kızlarla defalarca kez yaptım. Hem biriyle 2 kez seks yaptıktan, öylesine yakınlaşıp özel anlar yaşadıktan sonra utangaç olmamak çok normal."

Chris bezelyeyi alnına tuttu, yüzü acıyı ayna gibi yansıtıyordu.

"Neyse, üzgünüm dedim sanırım yeterliydi. Şimdi mutfağı toplamam gerek."

Robert gerekli malzemelerle geri döndüğünde Chris "Çalışanın yok mu?" diye sordu. "Bu koca evi kendin mi temizliyorsun?"

"Hayır aslında Emily var ama birkaç gün izin verdim, bizi rahatsız etmesin diye."

"Anladım." Chris Robert temizliği yaparken gizli bir memnuniyetle onu izledi. Eh, o acı çekiyorsa Downey'inde zorluklarla yüzleşmesi gerekirdi. Zaten temizleyeyim derken daha da berbat hale getirmişti.

"Yardım ister misin bebeğim?"

Robert gözlerini kısıp Evans'a baktı. "Bana bebeğim falan deme, alfa olan benim."

"Evet seks sırasında çok belliydi, kimin alfa olduğu."

Chris üstüne üstüne gelen Robert'ı görünce ellerini teslim olurcasına kaldırdı. "Hala yaralıyım, bana daha fazla hasar veremezsin."

"O zaman seks yok çünkü sert sevdiğimi biliyorsun," Robert sırıttı ve göz kırptı, oyuncu tavırlarla. "En azından boynundaki morluklar geçene kadar bekleyelim."

Chris ağzını açıp kapadı ama söyleyecek bir şey bulamadı. Lanet olası Downey, daima gıcık ve sinir bozucuydu. Yinede onu seviyordu.

who's the daddy? //downevans ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin