46

1.3K 115 16
                                    

R: Gece boyu epey yalnızlık çektim. Ellerim seni aradı, gözlerim de

C: Sadece benimle kafa buluyorsun

R: Aslında ciddiydim

C: Niye hala odadasın Tanrı aşkına

R: Çünkü yatmak rahat ve kalkmak için yeterli enerji depolayamadım

C: Sana kahvaltı hazırlıyorum, çık ve bir duş alıp mutfağa gel

R: Pekala

C: Tanrıya şükür!

&&&&

Robert kapının kilidini yana çevirirken hiç olmadığı kadar aptal hissetti. Tamam dün gece öfkelenmekte haklıydı ama kendini odaya kapatmak epeyce çocukcaydı.
Yinede bunu Chris'e karşı asla itiraf etmeyecekti.

Kapıyı hafif aralayarak çıktı, mutfaktan kaçınarak banyo olduğunu hatırladığı yere gitti. Chris'in seslenmesini ya da 'tam bir şapşalsın'  diyerek karşında belirmesini bekledi ama öyle olmadı.
Hızlıca duşa girerek sıcak suyun vücudunu rahatlatmasına izin verdi.

Duşu gereğinden fazla uzatmasının ardında bir sebep yoktu, cidden. Hep böyleydi fakat acı gerçek beline havluyu sararken zihninde bir lamba gibi yanıp sönerek kendini hatırlattı.
Yanına kıyafet almamıştı.

Bu demek oluyordu ki, belindeki havluyla ıslak bir köpek yavrusu gibi mutfağın önünden geçerek bavulunun olduğu salona gitmeliydi.
Sessiz adımlarla ilerledi, bakışları hedefine odaklıyken.

"Bakın kim yuvasından çıkmaya karar vermiş,"

Robert nefesinin altından küçük bir küfür savurup Chris'e döndü. Verebileceği mantıklı bir geri dönüş olmadığından "Günaydın domates surat," dedi sadece. En azından bununla onu gıcık edebileceğini biliyordu.

"Sana da günaydın, iltifatın içinde teşekkür ederim."

"Eski Chris'i istiyorum," bunu aslında sesli söylemeyi planlamamıştı, kafasından geçen bir düşünceydi sadece. Yinede bozuntuya vermemek için devam etti. "Utangaç ve  çekimser olduğunda daha iyiydim, böyle kendimi güvensiz hissediyorum."

Chris aralarındaki birkaç metreyi kapatmak amaçlı adım attığında Robert'ın çoktan kalbi hızlanmaya başlamıştı.
"Güvenli hissetmeni sağlayabilirim," dedi Chris, daha da yakınlaşırken. "Seninle her şeyi mükemmel yapacağım, inan bana."

"Şüphesiz," Robert sertçe yutkundu çünkü şu an  kendiyle bir savaş içindeydi, dudaklarına yapışmak ve geri çekilmek ikilemi arasında kalmıştı. Geri çekilme istemesinin tek sebebi, dünkü saçmalığını hala hazmedememiş olmasıydı.
Neyseki Robert seçim yapmak zorunda kalmadan Chris ellerini beline yerleştirip dudaklarını birleştirdi. Bu bir kızla öpüşmekten gerçekten farklıydı, iki olayda da söz konusu aynı organlar olsa bile. Chris'leyken öpüşme dahi daha tutkuluydu, en azından karşısından aldığı hissiyat buydu. Seks daha sertti ve daha tutkulu, zevk odaklıydı. Tam olarak Robert'ın sevdiği şekildeydi ve bu basit gerçek öpüşe hemen karşılık vermesini sağladı. Son görüşmeleri 2 hafta önceydi ve ilk kez deneyimlediği o harika seksi tekrarlamak istiyordu. Bu oldukça doğaldı.
Dudaklarını araladı ve öpüşmenin biraz daha derinleşmesine izin verdi, Chris'in parmakları beline doladığı havlunun kenarında oyalanırken. Diliyle ağzını keşfe çıkmadan önce geri çekilip mavi gözlerine baktı. "Bir daha saçma güvensizlikler yok değil mi?" diye sordu. Aynı zamanda ellerini tişörtünün ucuna götürmüş çıkarmak için bekliyordu.

"Yok," Chris gözlerini dudaklarından ayırmadan cevapladı, Robert'a bırakmayarak kendisi soyundu. Ufak bir hamleyle sanki peluş oyuncakmışçasına Robert'ı kucağına aldı. Chris'in pantolonu hala üzerinde olsa bile büyüyen sertliği hissedebiliyordu Robert ve daha fazla dayanamayarak tekrar dudaklarına yapıştı.

Devamı oldukça hızlıydı, birazda sesli.

"Seni gerçekten seviyorum."

Robert küçük bir kahkaha attı. "Bunu sürekli söyleyip durmak zorunda değilsin, ben önceki sevgililerin gibi sürekli ilgi bekleyen tripli kızlardan biri değilim."

"Umrumda değil, içimden gelerek söylüyorum." Chris gülümseyerek parmağıyla dudaklarının şeklini takip etti. "Hayatımda ilk kez aşık oldum ve yıllar sonra onunla sevgiliyim, yani istediğim kadar seni seviyorum demek benim hakkım."

"Peki o halde." Robert'ın hiç ona geri cevap vermediği düşünülürse, buna takılmaması iyiydi, yalnızca bir kez demişti ve onda da ciddi bir hava bile yoktu. Zaten buna hazır değildi ve aceleye getirmekte istemiyordu. Konuyu değiştirmek amaçlı "Yerde seks yapıp durmayı bırakmalıyız," dedi. "Yatak daha ideal."

"O zaman kahvaltıdan sonra birde orayı deneriz." Chris ayağa kalkıp giyinmeye başlarken Robert yüzündeki sırıtışla onu izledi. Belki daha uzun süredir gay olduğundan ya da haberi bile yokken kendisine aşık olduğundandı fakat Chris tüm bu olaylarda çok daha rahattı Robert'a göre. Bu garip olduğu kadar komikti de çünkü sık sık mesajlaşmaya başladığı ilk zamanlarda tam tersi durumdalardı.

Kaderin tuhaf bir mizah anlayışı olduğu kesindi.

who's the daddy? //downevans ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin