9.Bölüm 🍃

836 49 28
                                    

Umut
Mert'e neden hazırlanmasını söyledim ve neden şu anda evinin önünde onu bekliyordum hicbir fikrim yoktu?Galiba ona güvenmek,inanmak istiyordum.O kötü biri değildi.İlk başta ondan hoşlanmayan,sevmeyen bendim.Durum şu an pek öyle olmasada...Görkeme söz verdiğim gibi çok güzel bir ortam ayarlamam gerekiyordu ve açık konuşmak gerekirse ben öyle romantizmden pek anlamam.Umarım Mert dediği gibi anlıyordur.

Geleli birkaç dakika olmuştu ve geliyor mu diye evlerinin olduğu tarafa baktım sağa doğru,geliyordu.Saçlarını her zamanki gibi kendi haline bırakmış.Üstüne,geçen gece üstünde gördüğüm hırkayı giymiş.İcinde de siyah tişört vardı.Altında siyah pantolon ve ona uyumlu siyah spor ayakkabılar vardı.Baştan ayağa siyahtı ve çok hoş görünüyordu.Saçma düşünceleri kafamdan yolladım ve müzik çalardaki şarkıyı değiştirdim.Saniyeler sonra kapı açıldı ve Mert bindi arabaya.Başımı ona çevirdim.Bana bakıyordu ve gülümseyerek konuştu."Selam naber?"dedi.Bu çocuk neden hep gülüyordu ve neden bu kadar güzel gülüyordu ki?"Hey burda mısın?"dedi elini gözlerimin önünde sallayarak.Kendime geldim."Selam.İyi senden?"dedim önüme dönerek ve arabayı çalıştırdım.Yola çıktık."İyiyim bende.Eee nereye gidiyoruz?Nerde bu dağ evi?"diye sordu."Şilede."diye kısaca cevapladım."Şile mi?Şile de dağ yok ki."diye sordu.Şaşkınlığı sesine de yansımıştı."Ya dağ yok ama dağ evi dediğime bakma sen.Ormanın içinde bi ev işte.Dağ evi diye geçiyor."dedim."Ya ben dağ evi deyince böyle bildiğin tepede bi ev diye düşünmüştüm."dedi dudaklarını büzerek.Ona baktığımda dudaklarını büzmüştü.Gülerek cevap verdim."Hayallerini yıktığım için özür dilerim."dedim bende alayla."Ne yapalım canım?Başka hayallerde buluşuruz bizde."dediğinde alaylı gülüşüm yüzümden silinmiş ve sanırım aynı gülüşten onun yüzünde vardı.Yüzüne bakamıyordum çünkü utanmıştım.O ise yanımda kıkırdamaya başlamıştı.Utanmaz çocuk.

Bir saat sonra dağ ah yani orman evine gelmiştik.Cidden güzel bir evdi.Kocaman bir alana sahipti ve biz bu alanda nasıl bir hazırlık yapacaktık hicbir fikrim yoktu.Mert'e bir bakış attığımda gözleriyle bahçeyi taradığını gördüm.Umarım bu bakışlar boşa çıkmazdı.

Kısa oldu ama geçiş bölümü.

Yorumlarınızı bekliyorum 😍

Umarım beğenirsiniz 🙏

Sizleri seviyorum ❤

İyi okumalar 🍃

ARTIK UMUDUM VAR (B×B) AŞK ve NEFRET SERİSİ 2. KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin