Umut
Sabah güne çok güzel uyanmıştım ve mutlu.Mert yanımdaydı.Huzurlu bir uyku çekmiştim.Ne zamandır hayalini kuruyordum ve sonunda gerçekleşmişti.Dün akşamı düşününce yüzümde gülümseme beliriyordu.İkimizde karşılıklı duygular yaşıyor,birbirimizden saklıyormusuz.Daha teklif etmesek bile sevgili gibi aynı yatakta uyumuştuk.Gece dizi izlerken omuzumda uyuya kalmıştı.Bende laptopu kapatıp dikkatli şekilde baş ucumdaki komodinin üstüne bırakmış,kolumu Mert'e sarıp güzelce bir uyku çekmiştim.Düzenli nefes alış verişi eşliğinde uykuya dalmıştım.Şu an siyah saçlarını okşuyordum.Ipek gibi,yumuşacık.Esmer tenine o kadar yakışıyordu ki mavi gözleri,siyah saçları.Bugüne kadar hiç sevgilim olmamıştı ve ilkim olması ayrıca güzeldi.Ben onun ilki olmasam da bu benim için sorun değildi.Yanlış ilişkileri sonucunda birbirimizi bulmuştuk.O gün o karanlık sokağa girmeseydim,umursamadan geçseydim eğer,belki şu an bu şekilde olmayacaktık.Onun bana teşekkür mesaji atmasıyla herşey daha güzelleşti.Gerçi o bana teşekkür etmeseydi ben illaki durumunu sormak için yazardım.
Tatlı mırıltılar ve ufak kıpırdanmalarla uyanacağını anladım.Onu seyre dalmıştım.Uyanınca nasıl göründüğünü merak ediyordum.Ben ona bakarken o da kendine gelmiş kafası omuzumda duruyorken bana çevirmiş bakıyordu.Gülümsedi ve yeni uyandığı için çatallaşmış sesiyle konuştu."Günaydın."dedi ve anında yüzümde aynı gülümsemeden belirirken cevap verdim."Günaydın."dedim."Burdan hiç kalkmasam,hep yatsam böyle,olmaz mı?"dedi.Sesi o kadar masum çıkmıştı ki.Tıpkı küçük bir çocuk gibi."Kalkma istersen güzelim."diye cevap verdim.
"Sana daha önce ne kadar tatlı olduğunu söylemiş miydim?"dedi doğrularak.
"Bikac kez."dedim gülümseyerek.Bu aralar ne kadar çok gülümsüyordum böyle.
"Bi kez daha söylüyorum o halde.Çok tatlısın."dedi ve dudaklarıma uzanıp kısa olmayan bir öpücük bıraktı ve dudaklarını yaladı."Denendi ve onaylandı."dedi gülümseyerek.Omuzuna sert olmayan hafif bi yumruk vurdum.Güldük.Zaten sürekli gülüyorduk.Mutluydum,hissediyordum bunu.Hemde çok derinden.Saatine baktı,yataktan kalktı ve hafif eğilerek elini bana doğru uzatarak konuştu."Kahvaltıyı beraber hazırlamayı teklif ediyorum.İlk kahvaltımızı birlikte hazırlamaya var mısınız Umut bey?"diye sordu flörtöz bir tavırla gülerek.Elimi ceneme koyup düşünür gibi yaptım ve cevap verdim."Oluur.Şeref duyarım."dedim onun gibi gülerek ve elini tutup kalktım.Elini tutup kalktım yataktan.Önce yüzümüzü yıkamamız gerekiyordu.Beraber çıktık odadan.Önce ben banyoya girip yüzümü yıkadım.O da o sırada çay suyu koydu.Benden sonra da o yüzünü yıkayıp mutfağa geldi.Ben telefonumla ilgileniyordum.Kayra mesaj atmıştı.Ona cevap veriyordum.Onunla konuşup herşeyi anlatmam gerekiyordu.Ama biraz bekleyebilirdi anlatmak.Şu an tezgaha dönmüş yumurta çırpan güzellikle geçirmem gereken güzel saatler vardı önümde.Kısa olduğu için üzgünüm ama anca yazabildim.
Umarım beğenirsiniz 🙏
Sizleri seviyorum ❤
İyi okumalar 🍃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTIK UMUDUM VAR (B×B) AŞK ve NEFRET SERİSİ 2. KİTAP
RomanceAşk ve Nefret adlı kitabımdaki Umut ve Mert'in hikayesini konu alıyor. Kapak Tasarım; @MineLafc 💕 Eşcinsel içerik Homofobikler uzak dursun! 02.04.2020~14.06.2020