32.Bölüm 🍃

544 43 26
                                    

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Mert
Havaalanında uçağın kalkmasını bekliyorduk.Evet ingiltereye gidiyorduk.Babamı ilk kez canlı kanlı görecektim ve acayip heyecan vardı.Hemde Umut'la nikahlanacaktık.İçim içime sığmıyordu.Heyecandan ölecek gibi hissediyordum.Valizlerimiz x raydan geçti ve uçağa doğru gitmeye başladık.Uçağa binince yerlerimize oturduk."Umut ben çok heyecanlıyım ya bayılacak gibiyim."dedim daha fazla içimde tutamayarak."Valla sevgilim bende heyecanlıyım ne yalan söyleyeyim.Aklıma nikâhımız geldikçe içimde kelebekler dans ediyor."dedi ve gülümsedi.Bende gülümsedim ve cevap verdim."Sen bide bana sor.Artık hergün seninle uyuyup seninle uyanacağımı düşündükçe içim içime sığmıyor."dedim."Seni çok seviyorum yârim."dedi dudaklarıma küçük bir buse bıraktı."Seni çok seviyorum Umudum."dedim.Heyecanı yüzünden okunuyordu hala.Onun her halini görmüştüm ve hergün yeni biseyini daha görüyordum.Heyecanlı Umut kesinlikle çok tatlıydı.Pilotun anonsunu duyunca,hostesin talimatlarına göre kemerlerimizi taktık ve Umut'la el ele tutuşup uçuşun başlamasını bekledik.

Bikac saat sonra tekrar yapılan anonsla kendime geldim.Gözlerimi açtığımda Umut'un omuzunda yatıyordum ve yanımızdan geçen hostese nerde olduğumuzu sorduğumda iniş yapacağımızı söyledi.Umuta baktım uyuyordu.Hafifçe sarsarak onu da uyandırdım ve camdan baktım.Koca koca gökdelenler,tepeden bakıldığında şekilli sokaklar güzel görünüyordu.Bikac dakika sonra iniş gerçekleşti ve valizlerimizi alıp indik.Havaalanına girince babam bizi orda bekliyordu.Önce uzun bir sarılma faslı yaşadık babamla.Sevgilisi de yanındaydı birlikte gelmişlerdi.Sevgilisinin adı Ömer'di.Babamın ölümsüz aşkı Ömer.Çok yakışıyorlardı birbirlerine.Sonradan öğrendiğimize göre evlilermiş.

Havaalanından eve geldiğimizde bir gökdelenin 20. katını beklemiyordum.Evet babamlar bir gökdelenin 20.katında oturuyorlardı.Ben küçüklüğümden beri bahçeli evde büyüdüğüm için burası bi değişik gelmişti.Ama kesinlikle çok güzel bir daireydi.

"Evet gençler.Burası bizim evimiz.Tabii haftasonları kaldığımız bahçeli bir evimiz var.Isterseniz oraya da gidebiliriz."dedi babam.Umut'la kendimizi salondaki büyük ve geniş koltuklara attıktan sonra cevap verdim bende.

"Ben bahçeli evde büyüdüğüm için daha alışkınım.Umutların evi de bahçe içinde.Ama burası da güzel.Değil mi Umut?"

"Öyle.Burası da gayet güzel."dedi gözlerini evde gezdirerek.

"Beyler soğuk biseyler almaz mısınız?"diye salona geldi Ömer abi elinde kola dolu bardaklar olan tepsi vardı.Hepimize servis yaptıktan sonra babamın yanında oturdu.Duvarda büyük bir tabloda nikahta çekildiği belli olan fotoğrafları vardı ve evin çeşitli yerlerinde birçok fotoğraf.

"Eee nerde evleneceksiniz karar verdiniz mi?"diye sordu babam bu kez.

"Yani aslında onu pek düşünmedik."dedi Umut.

"Bizim bahçeli evin bahçesi çok uygun bence.Zaten sade bir nikah olacak.Sadece biz olacağız.Öyle değil mi?"dedi Ömer abi.Umut'la ben başımızı salladık."Tamam işte.Bizim evin bahçesi hem büyük,hem güzel.Orda yaparız.Yarın bütün işlemler halledilir.Sonra nikah hazırlıklarına başlarız."dedi Ömer abi heyecanla.Hepimiz onayladık.Biraz daha sohbetten sonra yorgun olduğumuz için dinlenmek üzere,bizim için hazırladıkları odaya geçmek için ayaklandık.Babamlarda şirketteki işlerini halletmek üzere çıktılar evden.Haftasonuna iş kalsın istemiyorlardı.

Biz de Umut'la odamıza girdik.Çok güzel bir odaydı.Hem aydınlık,hem ferah hemde genişti.Çift kişilik bir yatak vardı.Ortada bir sehpa vardı.Üstünde su vardı ve bikac dergi.İceride bir de duş vardı.Biraz odayı inceledikten sonra ben kendimi yatağa bıraktım.Umut aceleyle yanıma geldi.Kolumdan çekiştirmeye başladı."Aaa hadi kalk bakalım önce duş.Sonra uyku.Hadi hadi hadi."diye çekiştirmeye devam ediyordu kolumu.

"Ama ama ben çok yorgunum ki."dedim dudaklarımı büzerek.

"İşte yorgunluğumuzu atacağız.Yoksa sen benimle duş almak istemiyor musun artık?"dedi o da dudaklarını büzerek.Anında yerimden kalktım.

"Olur mu hiç?Bunu ne kadar sevdiğimi biliyorsun."

"Biliyorum.Bu yüzden hadi çamaşırlarımızı ayarlayıp duşa girelim."dedi bu kez gülümseyerek.Al işte hemen kandırmıştı beni.Bende güldüm ve valizlerimizden kendimize çamaşır ayarlayıp birlikte duşa girdik.

Güzel bi duştan sonra giyinip yatağımıza girdik ve uyuduk biraz.Bikac saat uyuduktan sonra uyandım.Salona gittim ve hafif bir müzik sesi geliyordu.Mutfağa doğru baktım.Babam ve eşi Ömer abi yemek hazırlıyorlardı.Onları öyle görünce yüzümde gülümseme belirdi.Babam arkasına dönünce göz göze geldik.Beni gülümserken görünce o da gülümsedi."Oğlum günaydın.Bende seninle bisey konuşmak istiyordum.Sen salona geç geliyorum ben."dedi ve bikac dakika sonra elindeki iki kahve kupasıyla geldi.Birini bana uzattı ve yerine oturdu.

"Eee Umut'la nasılsınız?"

"Gördüğün gibi.Iyiyiz baba.Ne oldu?"

"Onu çok seviyorsun.O da seni çok seviyor belli.Ama bana biraz düşünceli gibi geldi."

"Sen de farkettin demek."

"Yani,arada bir dalıp gidiyor."

"Sanırım nikah meselesi yüzünden."

"İstemiyor mu yoksa?"

"Yok öyle değil.Annesi yanında olamayacak ya o yüzden."

"Hah işte bende seninle bu konuda konuşmak istiyordum.Umuta unutamayacağı bir sürpriz yapmak ister misin?"

"Nasıl yani?"

"Biz Umut'u çok sevdik oğlum.Hatta düşünceli halini Ömer de farketti ve düşündük ki annesinin nikahında olmasını istiyor ama sana söylemiyor üzmemek için.Biz de Umutun annesini buraya getirmenin en güzel hediye olacağını düşündük ve seninle konuşmaya karar verdik.Annesi nikahında oğlunun yanında olmalı.Bu en doğal hakkı."dedi babam ve o böyle deyince içimde acayip bi heyecan baş gösterdi.

"Harika olur baba.Hatta Umut'un çocukluk arkadaşı var Kayra.Onun sevgilisi var Görkem.Onlarda gelirlerse çok daha güzel olur."dedim bende.Umut mutlu olsun başka bisey istemiyordum.

"Kayra'da mı eşcinsel?"

"Evet.Patronuyla sevgili oldular."deyip kahvemden yudum aldım."Getirebilir miyiz onları da?"diye sordum.

"Tabii.Aslında sana da sürpriz olacaktı ama Senden almam gereken bazı numaralar var."dedi babam ve hemen odaya geçip telefonumu aldım.Umut hala uyuyordu.Onu uyandırmamaya dikkat ederek,yavaş hareketlerle çıktım odadan.Babama Umut'un annesinin ve Kayra'nın numarasını verdim."Burdan sonrası bende.Hadi bakalım yemek hazır olana kadar sevgilinin yanına.Kış kış."dedi gülümseyerek.Bende güldüm ve odaya geçtim.Umut'un yanına yatıp onu izlemeye başladım.Ne kadar mutlu olacaktı annesiyle Kayra'yı görünce.Bi süre güze yüzünü izledim sonra bende karanlığa teslim oldum.

Haftaya evleniyorduk ve Umut'a en güzel günümüzde en güzel sürprizi yapacaktık.O günü iple çekiyordum.

Ee artık final yapma zamanı geldi.

Sanırım önümüzdeki bölüm final.

Umarım beğenirsiniz 🙏

Sizleri seviyorum ❤

İyi okumalar 🍃

ARTIK UMUDUM VAR (B×B) AŞK ve NEFRET SERİSİ 2. KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin