Önceki bölümü atlamayın lütfen 🍃
Umut
Son mumu da yakınca hazırlıklar bitmişti ve saat altı olmuştu.Evet bu akşam Mert gelecekti ve ben bu işlerden pek anlamasam da romantik bir yemek eşliğinde çıkma teklifi edecektim Mert'e.Masaya son kez göz atınca şaheserimi görmesi ve biraz da fikir alışverişi olsun diye masanın fotoğrafını çekip Kayraya yolladım.Çok geçmeden cevap geldi.18:08
Sarışın:Fotoğraf*Kanka nasıl olmuş?
Maviş:Vaay kanka çok güzel görünüyor.
Kime bu güzel masa?
Sarışın:Kime olabilir akıllı kankam?
Maviş:Tabiki de Mert.
Ha sen bana nasıl açıldığını anlatacaktın?
Sarışın:Mavişim onu başka zaman anlatsam...
Duşa girmeliyim ve Mert 7 de gelecek.
Maviş:Tamam peki o zaman sarışınım.
Sen hazırlıklarını tamamla.
Sonra toptan anlatırsın.
Sarışın:Tamam bebeğim.
Görüşürüz.
Maviş:Görüşürüz. kısa mesajlaşmanın ardından telefonu masaya bıraktım ve banyoya gittim.Duş almam gerekiyordu.Hava çok sıcak olduğu için epey terlemiştim.Yemekleri kendim yapmıştım ve saatlerimi almıştı tüm bunları hazırlamak.Camları kapatıp klimayı soğuğa ayarlayıp kendimi duşa attım.Ilıktan biraz soğuk su tenimden akarken rahatlıyordum.Bi süre sonra duştan çıktım ve saat yediye geliyordu.Mert gelmek üzereydi.Saçlarımın ıslaklığını havluyla azaltmaya çalıştım bi süre.Daha sonra dolabıma yönelip gömlek ve pantolon alıp giydim.Saçlarıma ellerimle şekil verdim.Nemli olduğu için kolayca şekil almışlardı.Aynada son kez kendime baktığımda kapı çaldı.Saate baktığımda 7 ye sadece beş dakika kalmıştı ve kapıdaki kesinlikle Mertti.Kapıyı açınca Mert'in gülümseyen güzel yüzünü gördüm ve içeri davet ettim.
Mert
Umut beni içeri alır almaz sarılmıştık.Daha yeni ayrılmıştık ama çok özlemiştim.Aşık olup,aşkının karşılıklı olması çok güzel bi olaydı.Sarılmış halde duruyorken burnumu boynuna dayadım ve konuştum."Çok güzel kokuyorsun."dedim ama sesim boğuk çıkmıştı."Yeni çıktım duştan,ondan." diye yanıtladı ve devam etti."Hadi gel yemeğe geçelim.Sana kendi ellerimle yemekler yaptım."dedi heyecanlı bir şekilde.Eskiden olsa gıcıklık yapardım ama şimdi moralini bozmak ve heyecanını kaybetmemesi için içimden gelenleri söyledim."Eminim çok güzel olmuştur.Gerçi güzel olmasa da farketmez.Elinden zehir olsa yerdim sanırım."dedim sandalyeye otururken.Mavileri ışıldayarak baktı bikac saniye.Bende karşılık verdim bakışlarına.Sonra Umut yemekleri servis yapmaya başladı.Yemekler harikaydı ve midemde küçücük bi yer bile kalmamıştı.Tıka basa yemiştim Umutun ısrarları üzerine.Hep çok zayıfsın deyip duruyordu.Bu akşam da bütün yemeklerden fazla fazla yedirdi.Yemekler bitince masayı beraber topladık.Salona geçtik ve televizyondan internete bağlanıp romantik bi şarkı açtı ve sağ elini uzatıp;"Benimle dans eder misin?" dedi.Gözlerim şaşkınlıkla büyürken ne sol elimle tutmuştum sağ elini.Dans etmeye başlayacakken,o ellerini belime koydu.Bende boynuna sardım ellerimi ve acayip yakın duruyorduk.Onunla her yakın pozisyonda aklım çıkıyordu.Zaten bu akşam ekstra yakışıklı olmuştu.Çalan şarkı bize o kadar uyuyordu ki,anın büyüsüne kapılmıştım.
Sen son bir kez dinle
Adım adım büyür aşkım
Sen yine duyguyu aştın
Aşkını adını senle ilk defa duydum ben
Gel hadi seni içimden kopar at
Var mı böyle becerin sensin ecelimUmut şarkıya fısıltı şeklinde eşlik ediyordu.Gözlerini gözlerimden ayırmıyordu ve bu beni öldürecek kıvama getirmişti.Alnını alnıma yasladı ve şarkıya eşlik etmeye devam etti.
Mucize dedikleri 3 hece
Ben sana aitim her gece
Ölsem de söylemem ki kimseye
Gel hadi evlen benleMucize dedikleri 3 hece
Ben sana aitim her gece
Söyledim bilmem ki kaç kere
Bitmiyor şarkın bende
MucizeŞarkı bittiğinde başka şarkılar başlıyordu.Alnını alnımdan ayırmadan konuşmaya başladı."Mert...Sende benim mucizemsin.Seni çok seviyorum.İlkin değilim ama sonun olmak istiyorum.Sende benim ilkim ol.Sana sevgilim demek istiyorum artık.Sevgilim olur musun?"dedi.Hayatımda hiç bu kadar heyecanlanmamıştım.Heyecandan bayılmak üzereydim sanki."O-olurum tabii.Ben,ben seni çok seviyorum Umut.Çok aşığım."dedim ve dudaklarımız birbirine kavuştu tekrar.Yavaş yavaş öpüyorduk birbirimizi.Tadımızı unutmamak istercesine.Umut dudaklarımızı arada santim kalacak şekilde ayırdı ve konuştu."Arada gülüm de derim." dedi."Iyy kıro."dedim gülerek.O da cevap verdi hemen dudaklarının üstüne nefesini verip konuşarak."Sadece senin."dedi.Bende cevap verdim."Sadece benim."dedim ve zaten arasında santimlik mesafe olan dudaklarımız tekrar özlemle ve aşkla birleşti.
Dans ettikleri şarkı medyadaki şarkı.O şarkıyı dinlerken anlık yazdım.
Umarım beğenirsiniz 🙏
Sizleri seviyorum ❤
İyi okumalar 🍃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTIK UMUDUM VAR (B×B) AŞK ve NEFRET SERİSİ 2. KİTAP
RomanceAşk ve Nefret adlı kitabımdaki Umut ve Mert'in hikayesini konu alıyor. Kapak Tasarım; @MineLafc 💕 Eşcinsel içerik Homofobikler uzak dursun! 02.04.2020~14.06.2020