Mert
Sabah uyandığımda Umut'un kollarındaydım.Iki gündür eve gitmiyordum ve gitmeyi de düşünmüyordum.Umut burda kal demişti ama ona da yük olmak istemiyordum.Artık babamın adıma yatırdığı parayı kullanmanın vakti gelmişti.Ne kadar vardı bilmiyorum ama küçüklüğümden beri yatırıyorsa baya yüklü bir miktar olmalıydı.Saate bakmak için telefonumu aldım babam söz verdiği gibi hesapla ilgili bilgileri yollamıştı.Ondan ziyade annemden aramalar vardı.Geri dönmedim aramalarına.Banka işlerini daha sonraya bırakıp yanımda uyuyan sevgilime sarılıp tekrar gözlerimi kapattım.Yanağımda hissettiğim baskıyla uyandım ama gözlerimi açmadım.Çünkü Umut beni öpüyordu ve ben bu öpücükler dudağıma ulaşana kadar gözlerimi açmayacaktım.Fısıldayarak konuşuyor bir yandan da öpücük konduruyordu.Yanağımdan sonraki durak çenem olmuştu."Sevgilim."diye fısıldayarak öptü çenemi.Uyandırmak ister gibi bir hali yoktu da öpmek istediği için öpüyordu."Aşkım."diye fısıldayarak boynumdan öptü bu kez.Boynumdan itibaren dudaklarını tenimden ayırmadan dudaklarıma geldi ve ayırdı dudaklarını tenimden.Tenim alev alev yanarken,o güzel iki kelime döküldü dudaklarından."Canım Kocam."diye fısıldayıp dudaklarımdan öptü ve bende de dayanacak derman kalmadığı için öpüşüne karşılık vermeye başladım.Yavaşça dudaklarını ayırdı ve şaşırmış gibi görünüyordu."Sen uyumuyor muydun?"diye sordu."Aslında uyuyordum ama yanağıma kandırılan öpücükle uyandım."diye gülümsedim.Gözlerini kısıp üstüme oturdu.Yüzünü yüzüme eğdi."Sen çok hile yapıyorsun."dedi ve bende sırıttım dudaklarından öptüm."Şu an sende hile yapıyorsun tehlikeli bölgede durarak."deyip gözlerimle oturduğu yeri işaret ettim.Gözleri büyüdü ve kalktı üstümden."Namusuma mı göz diktin sen benim?"dedi yatakta dizlerinin üstünde durup ellerini belinin iki yanına koyarak.
"Senin namusun benim namusum sevgilim."dedim ve dudaklarına bir öpücük kondurup geri çekilecektim ama enseme koyulan elle geri çekilmem engellendi.Diğer eli de belimi sarmıştı.Umut yükünü üstüme verince yatağa düştük.Sırtım yatakla buluşmuştu ve öpüşmemiz gittikçe derinleşiyordu.Dudaklarımızı zor da olsa ayırarak konuştum nefes nefese."Du-durmalıyız."dedim zorla."Durmak istemiyorum.Seni istiyorum."dedi Umut ve üstümdeki tişörtü çıkarıp attı.Bende onunkini çıkardım.Dudaklarımız saniyelik ayrılmıştı."Emin misin?"diye sordum.Mavileri gittikçe koyulaşırken cevap verdi."Fazlasıyla."dedi ve ayrılan dudaklarımız tekrar birleşti.
Umut
Yorulmuş uzanıyorduk yan yana.Bugüne kadar hiç sevgilim olmamıştı ve olan ilk sevgilimle de güzellik üstüne güzellik yaşıyordum.Mutluyduk ve herşey çok güzel gidiyordu.Şu an göğsüme yatmıştı ve bende saçlarını okşuyordum."İyi misin bebeğim?"diye sordum en yumuşak sesimle.Çenesini göğsüme koydu ve bakışlarını gözlerime dikti.Gülümseyerek cevap verdi."Çok iyiyim."dedi ama canının yandığını biliyordum."Duş almalıyız.Yardım etmemi ister misin?"dedim.Üstümden doğrulurken başını iki yana salladı."Kalkabilirim sanırım."dedi ve kalkmaya yeltendi ama acı dolu bir inlemeyle geri oturdu.Canını yakmamaya çok çalışmıştım ama illaki yanacaktı.Hemen yerimden kalkıp başına dikildim."Gel sevgilim.Beraber gidelim."dedim elimi uzatıp.Elimden tuttu ve kalktı ve bekledi.Bende daha fazla canı yanmasın diye kucakladım.Hemen kollarını boynuma doladı ve şaşkın bir şekilde konuştu."Ne-ne yapıyorsun?"diye sordu.Bende banyoya doğru ilerlerken cevap verdim."Banyoya gidiyoruz.Canın yeterince yandı zaten.Daha fazla yanmasını istemiyorum.Kıyamıyorum sana çünkü."dedim tüm içtenliğimle.Yüzüne baktığımda gözleri dolmuştu ve boynuma gömdü başını.Derince bir nefes çektiğini hissettim ve sonrasında küçük masum bir öpücük hissettim boynumda.Bu,benimde gülümsememe neden oldu.Banyoya girince onu yavaşça küvetin kenarına oturttum.Suyu ayarlamaya başladım.Ayarlayınca suyun altına girip Mertide yanıma çektim ve uslu uslu duş aldık sadece.Duştan sonra birlikte kahvaltı hazırladık ve keyifle kahvaltı ettik.Kahvaltı sonrası oturup film seyrederken kapı çaldı.Mert bana baktı kim geldi diye sorar gibi bende filmi durdurdum,kalkıp kapıyı açtım ve karşımda bana sırıtarak bakan Maviş.
"Naber sarışınım?"dedi kapıda dikilirken.
"İ-iyi senden?"dedim ve bendeki garipliği farketmiş olacak ki tek kaşını kaldırıp şüpheyle konuştu.
"Hayırdır ne oluyor?Kapıda mı dikileceğim böyle?"
"Ha,yok.Gel,geç içeri kusura bakma.Beklemiyordum şaşırdım."
"Var sende biseyler de,hayırlısı."diyerek içeri geçti.Hala konuşmaya devam ediyordu."Annemle annen iş seyahatinde ya.Biz Görkemle dağ evine gideceğiz.Belki sende Mert...Ah Mert sende mi burdaydın?"dedi salona girdiğinde Mert'i görünce.Mert sadece başıyla onayladı.Kayra geçip tekli koltuğa oturdu."İçecek bisey getireyim sana da."deyip mutfağa yöneldiğimde Kayranin sesini duydum."Yok bisey getirme ben fazla kalmayacağım.Ben şey için gelmiştim.Biz Görkemle dağ evine gideceğiz de.Düşündük de belki sizde gelirsiniz.Dörtlü olarak takılırız biraz.Ne dersiniz?"dedi.Aslında önümde Mertle başbaşa geçireceğim bir hafta vardı."Ne dersin?"diye sordum Mert'e."Farketmez benim için.Yanımda sen olduktan sonra cehenneme bile gelirim."dedi.Bu gülümsememe neden oldu tekrar."Vaaayy!"demesiyle Kayranin varlığını hatırladık ve Mert'in yüzü kızarmıştı."Kanka aslında biz evde takılmayı planlamıştık."dedim.Kayra'nın yüzüne sinsi bir gülüş yayılmıştı."Balayındasınız yani.Tamam sonra toplanırız bizde."dedi dudaklarını büzerek."Kardeşim senin işin gücün yok mu?"dedim çünkü bende utanıyordum.Sanki anlamıştı birlikte olduğumuzu."Aman be gidiyorum hıh!"dedi saçlarını savurur gibi yaparak kapıya doğru giderken.Bende geçirmek için kalktım."Alınmadın dimi mavişim gelmiyoruz diye?"dedim.
"Saçmalama sarışın.Sevgilinle doya doya vakit geçir."dedi ve sarıldık."Hadi görüşürüz balım."dedi ayrılıp.
"Görüşürüz maviş."dedim ve el selamı verip gitti.Bende içeri geçtim.Mert'in yanına oturdum.
"Kayra yanlış anlamadı değil mi?Yani benim yüzümden aranız açılmasın."dedi bana bakarak.Ona doğru yan dönerek oturdum.O da benim gibi oturdu bana doğru dönerek.
"Kayra böyle şeylere takılmaz.Ayrıca kapıda sordum zaten.Anlayışla karşıladı.Kayra böyle şeylerde çok anlayışlıdır.Gitseydik rahat edemeyecektik.Onlarda rahat edemeyecekti.Başka bi zaman gideriz.Hem önümüzde koca bir hafta var,başbaşa olalım istiyorum."dedim boynundan öptüm.Sevimli bir şekilde kıkırdadı.Boynunu yana eğerek.Boynundan huylanıyordu ve bu benim hoşuma gidiyordu.
"Seni çok seviyorum Umudum.İyi ki çıktın karşıma."dedi sarılarak.Bende kollarımı doladım bedenine.
"Seni çok seviyorum güzelim." dedim ve boynumda nefeslerini hissederken yine minik bir öpücük kazandım.
Televizyonda,kapı çaldığı için durdurduğumuz filmi geri açtık ve Mert başını benim omuzuma koydu.Bende kolumu omuzuna doladım filmi izlemeye devam ettik.
Eskiden bana;'En mutlu ve güzel günlerini Mert'in yanında yaşayacaksın.' deseler inanmazdım ama şu an kollarımda olan çocuk kalbime dolup taşmış herşeyim olmuştu ve ben bu çocuğa deli gibi aşık olmuştum bile.
Biraz geç olduğu geldiği özür dilerim.
Umarım beğenirsiniz 🙏
Sizleri seviyorum ❤
İyi okumalar 🍃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTIK UMUDUM VAR (B×B) AŞK ve NEFRET SERİSİ 2. KİTAP
RomanceAşk ve Nefret adlı kitabımdaki Umut ve Mert'in hikayesini konu alıyor. Kapak Tasarım; @MineLafc 💕 Eşcinsel içerik Homofobikler uzak dursun! 02.04.2020~14.06.2020