29.Bölüm 🍃

579 45 24
                                    

Umut
Sabah 4 te kapının sesiyle kalkıp hemen kapıya koştum.Zaten uyuyamamıştım.Merti çok merak ediyordum.Mesajım görüldü olmuştu tekrar aradığımda kapalıydı telefonu.Saat 4 te kapı çalınca annem bisey unuttu heralde diye düşündüm çünkü annem akşamdan Nazlı teyzeye gitmişti ve ordan beraber gideceklerdi Izmire.Ayrıca annem bisey unutursa o şeyi gece yarısı da olsa almaya gelirdi.

Kapıyı açınca gördüğüm bedenle şok geçirmiştim.Dağılmış bir Mert duruyordu karşımda.Güzel gözleri kıpkırmızı olmuş,saçları dağılmıştı.Icimde bi yerler kırıldı,biseyler paramparça oldu onu öyle görünce.Ben daha ağzımı açamadan Mert bana sımsıkı sarıldı.Hıçkırdığını duydum.Başını omuzuma dayamış ağlıyordu.Anında gözlerim dolarken,nedenini sormaya korkuyordum.

En azından benim dik durmam gerek düşünerek eğilip Mert'in ayakkabılarını çıkarmasına yardım ettim.Sonra içeri girdik.Onu rahat ve geniş olan koltuğa oturttum."Sen burda bekle sana bi kahve yapayım."deyip ayaklandigim sırada elimden tuttu."Gitme.Bişey istemiyorum.Sadece seni istiyorum.Dizinde uyumak istiyorum sadece.Söz sonra ne olduğunu anlatacağım."dedi kırık sesiyle.Bende bisey demeden sadece başımla onaylayıp yanına oturdum.Başını dizlerime koyarak uzandı.Gözlerime bakıyordu dizlerimde yatarken.Bende onun gözlerine bakıyordum.Ellerim saçlarındaydı.Siyah saçlarını okşuyordum.Onu bu hale getiren şey ne çok merak ediyordum ama anlatacağım diyorsa anlatırdı.Sadece şu anın keyfini çıkarmak istiyordum şu an.Elini yanağıma uzatıp yanağımı okşadı.Başını hafifçe kaldırınca yapmaya çalıştığı şeyi anlayıp bende başımı ona doğru uzatıp,dudaklarını öptüm yavaş yavaş."Seni seviyorum Umudum."diye fısıldadı gözleri dolarken.Benimde gözlerim dolmuştu onu öyle görünce."Seni seviyorum Yârim."diye fısıldadım bende.Gözlerini kapattı ve bir gözyaşı süzüldü gözünden şakağına doğru.Parmağımla sildim ve güzel yüzünü izlemeye başladım sevdiğim adam dizlerimde uyurken.Yavaşça benimde göz kapaklarım ağırlaşmaya başlayınca kafamı arkaya doğru koltuğun başlığına dayayıp uyudum.

Gözlerimi açtığımda nerde olduğumu algılamam bikac saniye sürdü ve salonda koltukta otururken uyuduğumu farkettim.Sonra hemen kucağıma baktım.Mert dizimde uyuyordu en son.Ama şu an yoktu.Burnuma güzel kokular gelmeye başlayınca Mert'in nerde olduğunu anladım ve mutfağa doğru gittim.Üstsüz bir şekilde kahvaltı hazırlıyordu."Günaydın."dedim uykulu bir sesle.O da neşeli bir şekilde yanıma gelip dudaklarımdan öpüp,"Günaydın Umudum."dedi ve kahvaltı hazırlamaya devam etti.Dünkü halinden eser kalmamıştı.Ocağın başına geçince bende arkasından gittim.Kollarımı beline sarıp çıplak omuzuna öpücük kondurup başımı omuzuna dayadım."Seni çok özledim."diye mırıldandım."Bende seni çok özledim."dedi ve ocağı kapatıp bana doğru döndü."Dün için özür dilerim.Sana haber vermem gerekirdi."diye devam etti konuşmasına."Ne olduğunu çok merak ediyorum.Seni o kadar üzen şey neydi bilmiyorum?Ama sen anlatana kadar bekleyeceğim.Yalnız her ne olursa olsun yanındayım.Bunu bilmeni istiyorum."dedim elimi yanağına koyup.Yanağındaki elimi tutup avucumun içini öptü."Ben çok şanslı biriyim."dedi ve yanağımdan öptü."Güzel bir kahvaltı etmek istiyorum.Moralimi bozmak şu an istediğim bisey değil.Söz veriyorum kahvaltıdan sonra anlatacağım."dedi.Bende daha fazla üstüne gitmedim.Kızarttığı patatesleri tabağa aldıktan sonra,tabağı masanın üstüne tam ortaya koydu ve omleti de patatesin yanına koyunca masa tamamlanmış oldu.

Güzel bi kahvaltı sonrası odamda yatağımda uzanıyorduk.O benim göğsümde yatıyordu.Sonra birden yatakta bağdaş kurarak oturdu.Bende hazır olduğunu ve anlatmak istediğini anladım ve bende onun gibi bağdaş kurup oturdum."Şimdi anlatacağım ama sözümü kesme,tamam mı?"diye sordu.Bende başımla onayladım."Dün anneme biseksüel olduğumu ve seninle sevgili olduğumu söyledim.Başta şaka yapıyorum sandı.Şaka olmadığını ve sana aşık olduğumu,bunun asla değişmeyeceğini söyledim.Ama annem çıldırdı.Bi erkeğe aşık olmam düşüncesi onu bambaşka biri yaptı sanki.Evi terkettim.Anneme çok kızgın ve kırgındım.Evden çıkar çıkmaz aradı beni ve bende o an telefonu kapattım.Kendimi dinledim.Sakin bi yerde düşündüm saatlerce."diye anlatırken gözlerinden damlalar süzülmeye başlamıştı bile.Onu öyle görünce bende ağlamaya başladım ama yine de onun yaşlarını sildim."Düşündükçe sana çıktı bütün yollar."deyip o sildi gözyaşlarımı bu kez."Artık o eve dönemem.Annemin bana bakışları bile değişti anında."dedi ve sustu."Burda kalırsın.Bi süre burda kalırız.Sonra ayrı eve çıkarız beraber.Ne dersin sevgilim?"diye sordum beklentiyle."Çok iyi olur.Artık senli sabahlara uyanıp,senli gecelere uyumanın zamanı geldi."dedi ve sımsıkı sarıldık birbirimize.Annesi onu olduğu gibi kabul etmediği için kırılmıştı.Ama düzelecekti.Herşeyi beraber atlatacaktık.Salondan telefon sesi gelince Mert'in telefonu olduğunu anladık.Uyuşuk hareketlerle kalkıp telefonunu almaya gitti.Geri döndüğüne hala çalmakta olan telefonla bakışıyordu."Açmayacak mısın?"diye sordum."Babam arıyor.Büyük ihtimalle annem onu aradı."dediğinde öylece baktım.Onun hakkında bilmem gereken çok şey olduğunu farkettim.Tam bisey diyecekken en sonunda açmıştı bakıştığı telefonu ve yanıma oturdu.Görüntülü arama yapmıştı ve telefonun ekranında Mert'e çok benzeyen bi adam vardı.Gülümseyerek bakıyordu oğluna."Merhaba oğlum."dedi gülümsemesi devam ederken.

"Merhaba baba."dedi yorgun bir sesle.

"Oğlum,nasılsın?"

"Iyiyim.Sen nasılsın?"

"İyiyim bende.Annen aradı dün.Biseyler anlattı.Çıkıp gitmişsin ve dönmemişsin eve."

"Evet.Dönmeyi de düşünmüyorum."

"Neler olduğunu biliyorum oğlum.Annen bu durum yüzünden bana patladı.Senin gibi oldu deyip durdu aradığında." dedi ve o an Mertle gözgöze geldik.

"A-anlamadım baba ne dedin?"

"Yönelimin yüzünden annenle tartışmışsın.Bizde annenle bu yüzden ayrılmıştık.Benim yönelimim yüzünden.Tabii annen bunu öğrenmeni yıllarca engelledi.Annenle bu yüzden boşandık.Aslında bunları yüzyüze konuşmamız gerekirdi ama ben İngiltere de sen orda.Yine de yüzyüze sayılırız.Görüntülü de olsa."dedi ve ortamı yumuşatmaya çalışıyordu besbelli.

"Baba ben anlamadım.Sende mi..."diye sordu Mert.

"Evet oğlum.Annenle istemeden evlenmiştim.Ailelerimiz çok samimilerdi.Onlar istedi.Biraz Türk filmi klişesi gibi ama hiçbir zaman aşk evliliği olmadı bizimki.Ben zaten annenle evlenirken başkasını seviyordum.O da başkasıyla evlendi ama biz biribirimizi sevmekten hiç vazgeçmedik.Sonra annenle hep tartışmaya başladık.Annen benimle evlenirken biliyordu yönelimimi.Mantık evliliği gibi bişeydi ama yanlış bişeydi.Tek doğru şey sendin Mert.Zaten en kısa zamanda da ayrıldık.Sen daha bebektin.Annen her zaman engelledi seni görmemi,ulaşmamı.Bu yüzden sen büyüyene kadar yanında olamadım.Seni sevmediğimden değil,biseksüel olduğum için ve annende homofobik olduğu için seninle görüşmeme izin vermemişti.Sana her anlatmak istediğimde de engel olmuştu zaten."dedi.Şok olmuş şekilde dinliyorduk.

"E-evet annem senin beni sevmediğini,istemediğini söyledi hep."dedi Mert.Annesi sevimli bir kadın gibi görünüyordu ama gerçek bambaşkaymış.

"Hayır oğlum!Kesinlikle öyle bisey yok.Ben seni çok seviyorum.Hatta senin adına bir hesap açıp oraya sürekli olarak para gönderiyordum.Ama annen benden para almayı hep reddetti.Şu an bankada,sen daha küçükken adına açtığım hesapta sana ait olan para var.Sana hesap numarasını göndereceğim.Ama hiç para çekmemiş o hesaptan."

"Baba benim şu an umurumda olan annemle boşanma sebebiniz."

"Fazla takılma.Bu arada ilişkini destekliyorum.Sevgilinle ne zaman tanışacağım?"deyince gerilmiştim.

"Şey aslında..."dedi.Büyük ihtimal benim ne diyeceğimi merak ediyordu.Bende kafamı telefona doğru uzatıp konuşmaya dahil oldum.

"Merhaba efendim.Ben Umut."

"Ooo merhaba delikanlı.Bende Yiğit.Tanıştığıma memnun oldum."

"Bende efendim."dedim ve Mert'in babası beni tanımak için sorular soruyordu sürekli,bende cevaplıyordum mümkün olduğunca.

Yaklaşık bir saat konuşmuştuk ve gayet eğlenceli zaman geçirmiştik.Yiğit abi en kısa zamanda Turkiyeye geleceğini söylemişti ve Mertle benim en büyük destekçimiz olduğunu söyleyerek kapatmıştı telefonu.Biz hala şaşkındık Mertle.Babasının yöneliminin şokunu yaşıyorduk.Yatakta biraz daha uzanıp analiz yaptıktan sonra kalkmış yemek yemiştik.Daha sonra Mert duş aldı ve ona kendi kıyafetlerimden verdim.Giyinip yanıma geldiğinde kollarımın arasına girdi ve mis gibi kokusunu içime çekerek uyuyacaktım ve uyuduğum en huzurlu uykulardan biri olacaktı.

Uzuun bir bölümle karşınızdayım...

Olaylar birden gelişti ve bence güzel de oldu.

Umarım sizde beğenirsiniz 🙏

Sizleri seviyorum ❤

İyi okumalar 🍃

Bu arada yeni kitabım "SON ŞANS" profilimde...Destek olursanız sevinirim 🤗

ARTIK UMUDUM VAR (B×B) AŞK ve NEFRET SERİSİ 2. KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin