Καθώς έφευγε ο Διάβολος από το σπίτι της δεν ήξερε τι ένοιωθε. Ήταν κάτι καινούργιο για αυτόν, το συναίσθημα που είχε. Δεν μπορούσε να το προσδιορίσει. Απλά τον άφηνε να τον καταπιεί. Το μόνο που ήταν σίγουρος είναι ότι πονούσε...πονούσε η ψυχή του... H κοπέλα που για αυτήν θυσίασε ένα ολόκληρο βασίλειο, ένα όνομα και μια αιωνιότητα... τα κατέστρεψε όλα!
1| είπε σε άνθρωπο την αλήθεια για τις προθέσεις του Θεού
2| έκλαψε μπροστά σε άγγελο
3| παραβίασε τον κανόνα που δημιουργήθηκε στην αρχή του κόσμου...να μην μπλέκονται άγγελοι με θνητοί
4| ένιωσε την απόλυτη απόρριψη από τον άνθρωπο που αγάπησε!Ναι. Αυτό είναι το συναίσθημα του. Η αγάπη, ο τρόπος που οι ματιές τους κλειδώνουν και η καρδιά του χτυπάει γρήγορα. Την ήθελε στην ζωή του. Αλλά δεν το ήξερε τότε για να την κρατήσει δίπλα του.
Η παρέα του αναρωτιόταν που πήγαινε και που βρίσκεται ο Άρης και η Αλίκη. Η ίδια απάντηση
¨Σας χρωστάω εξηγήσεις;!¨έλεγε ειρωνικά και έφευγε. Κανείς δεν το συνέχιζε. Κανείς δεν ήθελε να τον πιέσει να πει κάτι που ο ίδιος ήθελε να αποφύγει.Η Καμέλια βρισκόταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση...
Ήξερε τι ένιωθε, ήξερε τι ήθελε και αυτό που ήθελε...το άφησε να πετάξει μακριά από το παράθυρο του δωματίου της. Ή μάλλον, αυτός που ήθελε.
Ένιωθε την έλλειψη του κάθε βράδυ στο δωμάτιο της.
Ένιωθε την έλλειψη του κάθε φορά που δεν ήταν στο μπαρ με το ζεστό του χαμόγελο.
Καταλάβαινε το λάθος της κάθε φορά που η Άννα φλυαρούσε για τον δαίμονα του.
Αλλά δεν ήθελε να αλλάξει τα πράγματα. Εκείνη τους έδωσε αυτήν την τροπή και θα την κράταγε. Επειδή νόμιζε ότι είναι ασφαλής.Στις μαργαριταρένιες πύλες του Παραδείσου η Φύλακες Άγγελοι και τα αδέρφια του Διαβόλου μας, σκόπευαν να τον στείλουν εκεί που ανήκει. Για πάντα...Αλλά όχι σαν βασιλείας. Αλλά σαν κρατούμενος. Η καλή πράξη του, ράγισε τα κελιά της καυτής κόλασης με αποτέλεσμα να -προσπαθήσει- να δημιουργηθεί εξέγερση με αρχηγό την αδερφή της Καμέλιας.
Όμως ο Σαμανδιριήλ δεν μπορούσε να τον στείλει εκεί κάτω... Όχι επειδή είναι αδερφός του, αλλά επειδή δεν το αξίζει... Οι καλές πράξεις από τον βασιλιά των Δαιμόνων έφεραν πανικό, όχι μόνο κάτω, αλλά και πάνω... Τα κελιά έτοιμα να καταρρεύσουν, οι αμαρτωλοί να αποδράσουν... Στο μυαλό του Σαμανδιριήλ όμως όλα αυτά δεν έπαιζαν κανέναν ρόλο.
Γιατί;
Γιατί είδε ένα λευκό πούπουλο να εμφανίζεται στα κατάμαυρα φτερά του Σαμαήλ. Γινόταν ξανά ο Φύλακας Άγγελος με τα κατακόκκινα μάτια.
Αυτά τα μάτια που έχει ερωτευτεί η μισή Γη.
Αυτά τα μάτια που κάνουν την Καμέλια να κοκαλώνει κοιτάζοντας τα.
YOU ARE READING
Ερωτευμένη Με Τον Διάβολο!
Paranormal"Δεν θέλω να σε πληγώσω, όμως δεν είναι στο χέρι μου." της είπε και της έπιασε τα χέρια "Τι εννοείς πως δεν είναι στο χέρι σου. Μόνο στο δικό σου είναι." απάντησε με ένα ερωτηματικό βλέμμα "όχι! Λοιπόν...θα σου πω τι είπε ο Ογκάστους σε έναν συγγραφ...