Μετά από ώρες που χορεύανε στο bar πήρε τον λόγο η Καμέλια.
"Αγάπη πάμε σπίτι;" τον ρώτησε πονηρά στο αφτί για να την ακούσει.
"Πάμε!" της απάντησε πιάνοντας το νόημα και οδηγώντας την προς την παρέα τους
"Εμείς παιδιά φεύγουμε..." ενημέρωσε όσο ποιο αδιάφορα μπορούσε η Καμέλια για να μην την καταλάβουν.
Η παρέα της είπε 'εντάξει' και βγήκαν ανενόχλητοι από το bar. Πήγαν σχεδόν τρέχοντας στο αυτοκίνητο και άρχισαν να φιλιούνται παθιασμένα."Σε θέλω!" ψιθύρισε ο Διάβολος μέσα στο φιλί τους.
Δεν απάντησε. Απλά αναστέναξε. Διέκοψαν το φιλί τους απότομα και ξεκίνησε το αυτοκίνητο."Όχι στο σπίτι!" αναφώνησε η Καμέλια μετά από μερικά λεπτά διαδρομής "Θα έρθει η Άννα" συνέχισε για να καταλάβει
"Τότε που;" απόρησε ο Διάολος κοιτώντας τον δρόμο, αν και το χέρι του ταξίδεψε στο μπούτι της
"εμμμ..." έκανε μια παύση για να σκεφτεί η καστανή κοπέλα"Στην αποθήκη; Έχει κρεβάτι;" ρώτησε μετά από μερικά δευτερόλεπτα σκέψης
"Ξέρω που θα σε πάω!" απάντησε μυστήρια ο Διάβολος και έστριψε σε ένα στενό. Οδήγησε μερικά λεπτά ακόμα και φτάσανε σε μια καλύβα πάνω σε ένα μικρό βουνό. Κάτω υπήρχε θέα όλοι η περιοχή με τα φώτα να δημιουργούν μια απερίγραπτη ομορφιά!"Που ήμαστε;" απόρησε μαγεμένη η Καμέλια από την θέα που απλωνόταν μπροστά της.
"Στον γήινο παράδεισο μικρή μου" της απάντησε και πήγε κοντά της. Ένωσε τα σώματα τους απαλά σε μια αγκαλιά και ύστερα τα χείλι τους. Το φιλί στην αρχή ήταν γλυκό και στοργικό. Ίσα-ίσα για να μην την τρομάξει. Μετά έγινε γρήγορο και παθιασμένο. Δεν μπόρεσαν να περιορίσουν το πάθος τους μόνο στο φιλί τους οπότε μερικά δευτερόλεπτα αργότερα ο Αχιλλέας σήκωσε την Καμέλια και εκείνη τύλιξε τα πόδια της γύρω του.Η πόρτα της καλύβας άνοιξε και ο Διάβολος ακούμπησε στο μεγάλο κρεβάτι την κοπέλα. Άρχισε να της αφήνει υγρά φιλιά σε όλον της τον λαιμό κάνοντας την να βγάζει αναστεναγμούς απόλαυσης...
Κατόπιν άργησε να ρουφάει το δέρμα της αφήνοντας το σημάδι του πάνω στο σώμα της.
"Διάολε!" αναστέναξε η καστανή κοπέλα και τον αναποδογύρισε ώστε να είναι αυτή από πάνω του. Αντέγραψε τις κινήσεις του και του αφαίρεσε γρήγορα την μπλούζα. Τα φιλιά της όλο ένα και κατέβαιναν μέχρι που φτάσανε σε αυτό το τέλειο V που σχηματίζετε από τους κοιλιακούς του, ακριβώς πάνω από την αρχή του παντελονιού του.
Με μια απότομη σπρωξιά ξαναβρέθηκε ο Σκοτεινός Άγγελος από πάνω της. Της έβγαλε και εκείνος την μπλούζα και την κοίταξε για επιβεβαίωση. Το μόνο όμως που είδε ήταν τον λαιμό της πεσμένο πίσω, την πλάτη της σε σχήμα τόξου και τα κλειστά από απόλαυση μάτια της.
YOU ARE READING
Ερωτευμένη Με Τον Διάβολο!
Paranormal"Δεν θέλω να σε πληγώσω, όμως δεν είναι στο χέρι μου." της είπε και της έπιασε τα χέρια "Τι εννοείς πως δεν είναι στο χέρι σου. Μόνο στο δικό σου είναι." απάντησε με ένα ερωτηματικό βλέμμα "όχι! Λοιπόν...θα σου πω τι είπε ο Ογκάστους σε έναν συγγραφ...