1.

4.3K 151 13
                                    

  Egy újabb nap a Roxfort Boszorkány és Varázslóképzőben. Harry álmosan csapta le az ébresztőt. Nagy nap a mai, hiszen az iskola tanulmányi kirándulásra megy a faluba. Ezt a napot már nagyon várta, hiszen nem árt ismerkedni a Roxforton kívüli világgal. Idén már ötödéves, úgyhogy némi tapasztalata van már, de a falu híres édesség boltját kortól függetlenül imádta.
-Harry fent vagy már? Nemsokára indulunk, úgyhogy készülődj. Kölcsön veszem az egyik sálad, az enyémet valami éjjel szétrágta. - mérgelődött Ron, és fel is vette az említett ruhadarabot.
-De, Ron, verőfényes napsütés van mégis minek sál?-torolgette álmosan a szemét Harry, és tapogatózni kezdett a szemüvege után.
-Tudod mit? Igazad van, francnak kell sál.-gondolta meg magát a vörös hajú fiú és máris letekerte a piros darabot és az ágyra hajitotta.-Hülye időjárás.-mondta, majd ki ment, gyanítom a Nagy Terem felé. Harry is nekiállt készülődni. Felvette a talárját, fogat mosott, megetette Hadviget, majd belenézett a tükörbe. A haja szokásos módon összevissza állt, de ezen nem állt szándékában változtatni, és ideje sem lett volna rá, a végén még lekési a reggelit. Márpedig egy Roxforti lakomát senki sem szeretne lekésni.
A Nagy Terembe belépve látta, hogy már szinte mindenki ott van. Óriási nyüzsgés, evőeszközök csörgése. A mennyezet egy szép tiszta, napsütötte eget ábrázolt, ezen a fiú mindig elámul. A tekintete akaratlanul is a Mardekárosok asztala felé irányult, ahol Malfoy és barátai a szokásos módon jót kárörvendtek egy alsóbb évesen, aki magára öntötte a tejet. Aljas egy társaság. Malfoy elnézett a talárját törölgető fiúról, és egyenesen Harry szemébe nézett, azzal a tipikus, gonosz tekintettel, mire Harry elnézett és szemforgatva ült le barátai mellé.
-Jó reggelt Harry!
-Jó reggelt Hermione! - köszönt Harry a boszorkánynak, aki éppen egy kenyeret kent meg lekvárral.
-Készen álltok a kirándulásra? Biztos nagyon izgalmas lesz!-ábrándozott Hermione, mire Ron és Harry is helyeselt. Aztán Harrynek eszébe jutott, hogy ő tulajdonképpen nem biztos, hogy elmehet, mire lehervadt a mosoly az arcáról. A barátai kérdőn nézték.
-Én nem biztos hogy jöhetek.
-Mégis miért ne jöhetnél? - kérdezte Ron meglepetten
-Azért, mert Vernon bácsi nem írta alá a papírt. És csak az mehet, aki aláíratta. - szomorkodott Harry.
-Ugyanmár, megkérdezzük McGalagony professzort, ő biztosan elenged.-nyugtatta Hermione. A fiú erre nem látott sok esélyt, mivel a szabály az szabály. De egy próbát megér.
Mikor befejezték a reggelit, egyenesen a professzor irodájába siettek. A tanárnő az asztalánál ült, és éppen egy levelet írt. A három diák érkezésére felkapta a fejét, és érdeklődve nézett rájuk.
-Tanárnő, Harry nagyon szeretne velünk eljönni a kirándulásra, de a nevelő szülei nem írták alá a papírját, nem tehetne ezúttal kivételt és elengedné így is? - kérdezte Hermione, szokásosan a kezébe vette a dolgok irányításást.
-Jól hallottam, hogy Mr. Potternek nem íratták alá a kérvényt?
-Igen, de... - kezdte a lány, de McGalagony félbeszakította.
-Akkor sajnálom, de nem tehetek semmit, a szabály az szabály.-hangzott a válasz, amit Harry már sejtett, de most mégis mérhetetlenül csalódott volt. - Tényleg sajnálom gyerekek. Annyit tudok csak mondani vigasztalásképpen, hogy nem csak Potternek nem írtak alá a kérelmet. -mondta a professzor őszinte együttérzéssel,majd folytatta a levél írását. A három barát csalódottan ment ki az irodából.
-Szeretnéd, hogy itt maradjunk veled Harry? Nélküled nem lenne olyan jó ez az egész.-ajánlotta fel Ron, mire Hermione egyetértően bólintott.
-Dehogy srácok, menjetek csak nyugodtan, jó lesz ez! De majd mindenképpen meséljetek. Én elleszek itt, nagy ez a Roxfort. Ron, a tesóidnak hála van egy menő térképem.-kacsintott Harry.
-Rendben, akkor most megyünk, a kapu előtt van találkozó. Akkor viszlát este Harry! - búcsúztak el egy szomorú mosollyal, majd Ron és Hermione eltűntek a folyosó végén.
-Viszlát este.-suttogta maga elé Harry. Már gondolkodott is, hogy mivel üsse el ezt a pár órát. Támadt is egy ötlete.

Tiltott Szerelem//befejezett//Where stories live. Discover now