11.

1.7K 98 19
                                    

Amikor Harry másnap reggel kinyitotta a szemét, hirtelen azt hitte, hogy az egész csak egy álom volt. De aztán hamar rájött hogy nem, ezért olyan boldogság hullámzott végig a testén, hogy megborzongott. Körül nézett, de még az összes barátja aludt.                                                               Miután megnézték a napfelkeltét Dracoval, már mindketten nagyon fáradtak voltak, ezért elbúcsúztak egy csókkal, aztán Harry a Titkos Fához ment, Draco pedig vissza a képek folyosójára. Az, hogy mi lesz ezek után, nem volt erejük megbeszélni, arra ma fog sor kerülni. Harry mindenesetre kezdi felfogni, hogy ő és Draco most valószínűleg együtt vannak. Járnak
A fiú összepakolta a cuccait és amilyen halkan csak tudott, visszament a klubbhelyiségükbe. Mivel csak néhány órát aludt, szüksége volt egy jéghideg zuhanyra. Utána sokkal felfrissültebbnek érezte magát, átöltözött, majd várta a barátait. Ma lesz az első tanévzáró teszt, úgyhogy elkezdett még egy kicsit tanulni reggeli előtt. Elsőként Seamus lépett be, ő látszólag tökéletesen kialudta magát, mosolyogva köszöntötte Harryt.

-Jó reggelt Harry! Hát te? Mióta vagy itt?-kérdezte, miközben ő is elkezdett készülődni a reggelihez.

-Csak fél órája. Többiekkel mivan?

-Még ébredeznek, Ron és Hermione a legnehezebben őket Frednek és Georgenak kellett trombita bűbájjal felébreszteni. Hatásos volt.-mesélte, mire Harry óvatosan elvigyorodott miközben elképzelte két éjszakázó barátját, ahogy felriadnak a trombita szóra.

- Ó, az emlegetett szamár.-nézett az ajtó irányába, ahonnan egy fáradt, kócos hajú Ron lépett be.

-Na, itt a hősszerelmes.-veregette meg barátja vállát Harry.

-Te beszélsz!-nevetett fel Ron, és a fürdő felé vette az irányt.-Apropo, Harry neked aztán lesz mit nekem megmagyarzáznod, mert ebből a társaságból úgy tűnik, csak én vagyok vak.-mondta huncut vigyorral Ron.

-Ő bocsi de milyen hősszerelmes?-nézett a két fiúra értetlenül Seamus.

-Na jó, akkor Seamuson kívül még én vagyok az egyetlen vak.-mondta Ron, majd ott hagyta a nevetéstől rászkódó vállú és az elhangzottakból mit sem értő fiúkat.

-Ezek szerint te semmiről nem tudsz semmit?-nézett a Griffendéles barátjára Harry, miközben meghallották a fürdőszobából a zuhany hangját, és Ron éneklését. Ez már természetes dolognak számít, Ron szokásos zuhanyzás alatti műsora elengedhetetlen.

-Miről kéne tudnom?-érdeklődött Finnigan.-Egyre kiváncsibb vagyok.-Harry már erre nem tudott válaszolni, mert teljes hévvel berontottak a Weasly ikrek és Neville, akik egymás szavába vágva vitáztak valamiről, majd mikor meglátták Harryt, mindhárman kajánul elvigyorodtak. A Kis Túlélő tudta, hogy ezt nem fogja megúszni.

-Nocsak, nocsak. Ugye tudod, hogy el kell mondanod nekünk mindent?-mondta először Fred.

-Fred, biztos, hogy mindenről akarunk tudni?-kérdezte George direkt, hogy húzza Harry agyát.

-Elég, ha csak azt kérdezzük, hogy sikerült e az SZHH.-értett egyet Neville.

-Mi az az SZHH?-kérdezte egyszerre Seamus és Harry.

-Szőke Herceg Hadművelet.-válaszolták egyszerre, mire Harry, aki mindent értett, jót szórakozott az elnevezésen, Seamus viszont aki egyre jobban veszítette el a fonalat, még mindíg összeráncolt szemöldökkel nézett a többiekre.

-Hát, sikerült.-mondta szégyenlősen Harry, mire a három barátja gratulált és lepacsiztak vele.

-Mondjátok már, miért gratulálunk Harrynek!-akadt ki teljesen Seamus.

-Ahj, néha fájdalmasan nem figylesz.-tette a fiú vállára a kezét Fred.-Harryt innentől szólítsd Harry Mafloy Potternek.

-Hogy mi?!-nézett elhűlve Harryre Seamus.-Te és Malfoy?

-Ja, úgy tűnik.-vonta meg a vállát még mindig pirulva Harry.

-Hát, ez...ez beszarás.-a meglepett Finnigan nem is talált szavakat.-És Ginny mit szólt ehez? Köztudottan oda meg vissza van érted.

-Tényleg...Ginny tudja már?-fordult a Weasly ikrek felé Harry, de Rontól kapott választ, aki akkor jött ki a fürdőből, egy törölközővel a derekánál.

-Nem, és mostmár ő az egyetlen aki nem tudja. Hermione se és Luna se meri neki elmondani, gondoltuk ez a feladat rád hárul.-mondta miközben összeszedte a ruháit.

-Miért pont rám? A legkegyetlenebb dolog lenne, ha én mondanám el neki.-ellenkezett Harry és már most rosszul érezte magát, a Weasly lány miatt, hiszen a viszonzatlan szerelem igen fájdalmas dolog.

-Figyelj, erről is beszéltünk Hermionével, és valószínűleg Ginnynek kevésbé fog rosszul esni, hiszen nem az ő hibája, hogy nem a lányok iránt érdeklődsz. Ha mondjuk egy lánnyal jöttél volna össze, akkor kéne Ginnyt összekaparni a földről.

-Ja, ebben van valami.-értett egyet Neville, mire Harry is bólintott. Fogalma sem volt hol és mikor és hogyan mondja el a lánynak, de ezen is túl kell esni.

-Na, de gratuláljunk a kis nőcsábásznak is, ne csak a férficsábásznak..vagy mi.-mondta George és vállon veregette öccsét.

-Na, te kivel jöttél össze ezalatt az éjszaka alatt? Lehet nekem se kellett volna elaludnom.-viccelődött Seamus.

-Hermioneval végre bevallottuk egymásnak az érzéseinket, amik már azért elég régóta voltak.-mondta büszkén Ron.

-Gratulálok, sokáig.-mondták a többiek elismerően.

-Na, mindenki kész van? Ha igen, menjünk a Nagy Terembe, a barátaink, csajaink, pasiaink stb, már biztos ott vannak.-mondta Fred, mire mindenki egyet értett.

-Remélem a békáink is, mivel Trevort reggel óta nem találom sehol.-sopánkodott Neville.

-Ezen már senki nem fog meglepődni.-forgatta a szemét mosolyogva Seamus, majd a hat Griffendéles elindult a Nagy Terem felé.

Tiltott Szerelem//befejezett//Where stories live. Discover now