-Miről szeretnél beszélni Potter?-kérdezte Malfoy nem a szokásos gúnyos hangnemben, már-már megközelítette a kedvességget. Harryvel egymással szemben álltak az iskola kertjének átjáró részén, ahol a diákok a kviddics pálya és az iskola között közlekednek. Csak pár lépésre álltak egymástól, de a levegő szinte égett körülöttük. Malfoy zsebre tett kézzel álldogált várva Harry válaszát, a sebhelyes pedig idegesen beletúrt kócos barna hajába. Draco mindig is imádta a griffendéles haját, de ezt persze azelőtt magának soha nem merte volna bevallani. Most is csak állt ott és legszívesebben ő túrt volna bele, de előbb túl kell esni ezen az igen kínosnak igérkező beszélgetésen.
Harrynek annyira dobogott a szíve, hogy azt hitte mindjárt kiugrik a helyéről
-Szóval. Fhuu fogalmam sincs, hogy hogy kezdjek bele, vagy hogy mit mondjak, mert eleve azt sem gondoltam volna, hogy mi ketten valaha úgy is fogunk egymással beszélni, mint két normális ember. Mindegy, először is, te hogy hogy itt vagy?-jutott hirtelen eszébe Harrynek, hogy nem lehet véletlen, hogy pont ismét összefutottak és valahogy sejtette, hogy Hermione keze van a dologban.
-Mielőtt válaszolnék, ígérjünk meg valamit egymásnak.-kedzte Draco.-Mindíg az igazat mondjuk, mert valószínűleg nem véletlenül vagyunk most itt, úgyhogy ha lehet Potter ne vesztegessünk energiát hazugságokra.
-Ebben egyet értek.
-A kérdésedre a válasz pedig az, hogy Pansy mondta, hogy beszélnünk kéne és ha jól tudom Granger keze is benne van a dologban.-támaszkodott neki Draco a falnak, Harryt pedig az összkép valahogy nehezebb levegővételre késztette. A Mardekáros most is tökéletesen beálított, de már kicsit lazább, kócosabb haja és vékony, de mégis izmos testalkata az őrületbe tudja kergetni. Már pontosan tudta mit érez, ezért már nem ijedt meg ezektől a hirtelen jött gyomrában lévő pillangóktól.
-Hát, persze még kora este mondta, hogy összefutottak és megtárgyalták, hogy ki hol táborozott le. Mellesleg nem volt rossz ötlet a festménynémító bűbáj.-tette hozzá Harry, hiszen tényleg kreatívnak tartotta ezt.
-Ezt bóknak veszem Potter, kössz.-vigyorodott el Draco. Egy ideig csöndben nézték egymást, fogalmuk sem volt, most mi tévők legyenek.
-Khm..Nos, lenne még valami.-kezdte zavartan Harry.
-És mi lenne az?-tett egy lépést közelebb Malfoy a fiúhoz, mire Harryt a szőke fiú hirtelen közelsége zavarba ejtette, de össze kellett szednie magát, nem most kell a pirulós kislányt játszania. Még jó, hogy sötét volt viszonylag, így az, hogy az arca éppen milyen színre vált, nem volt látható. Csak körvonalak. Az udvart csak a kastélyból kiszűrődő gyér fény világította meg.
-Hogy őszinte legyek, nem igazán tudom a mondandómat mivel körbeírni, és még csak ki sem mondtam soha, úgyhogy boccs ha ez hirtelen fog érni. De mivel azt mondtuk, hogy ma őszinték leszünk, ezt azt hiszem tudnod kell mielőtt végleg elássuk a csatabárdot vagy ilyesmi.-nézett Harry az őt fürkésző szempárba. Draconak a torkában dobogott a szíve, alig tudott állni a lábán, de azért még megőrizte hidegvérét és mélyen a fiú szemébe nézett.
-Azt hiszem...meleg vagyok.-mondta ki a szavakat egymás után Harry, mire magán is meglepődött, hiszen ezt pont Malfoynak mondani, akár tetszik neki a fiú akár nem, ez igazán abszurd.
Draco szinte elrepült volna örömében, de ehelyett inkább félbeszakította a szemkontaktust és a mellette nem messze elterülő Tiltott Rengeteg felé bámult. Fogalma sincs mit reagáljon, mondja el ő is? Gyorsan ki kellett találnia valamit, hiszen ha még tovább hallgat, az mindkettőjük számára kellemetlen lesz. Ezért nem gondolkodott, csak cselekedett. Még egy lépést tett előre, így őt és Harryt márcsak miliméterek választották el egymástól. Lenézett, majd megfogta a fiú kezét és rákulcsolta ujjait a másikéra. Harry az érintésre összerezzent, és felnézett a Mardekárosra. Ott álltak, egymás kezét fogva, egymás szemébe nézve és azt hitték, mindez csak egy szép álom, hogy a két ős ellenség így állnak egymással szemben, éjszaka. Harry nem bírta tovább ezt a kis távolságot és Malfoy legnagyobb örömére még közelebb húzódott a fiúhoz, így már összeért az orruk. Harry ezek után hezitált, így Draco úgy érzete, most át kell vennie az irányítást kettőjük fölött, így egy gyengébb mozdulattal megcsókolta. Ahogy egymáshoz ért az ajkuk, Harry hirtelen azt hitte, hogy eltűnik alatta a föld és menten összerogy. Megfogta Draco derekát és még közelebb húzta magához, hogy teljesen egybeforrjanak. Egy pillanatra elváltak ajkaik.
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem//befejezett//
Romancemindenki számára felfoghatatlan dolgok fognak történni. De akiket a legjobban érint, az Draco Malfoy és Harry Potter. Mi lehet az oka a hirtelen változásoknak? Vajon hajlandóak elfogadni saját érzéseiket? -a könyv nem követi J.K Rowling regénysoroza...