Draco a Mardekár klubbhelyiségében ült a kandalló előtt teljesen egyedül és gondolkodott. Harryről. Furcsán érezte magát, hogy az ősi ellenségével most ilyen jól elvolt, és még annak az okát sem tudta, hogy miért mutatta meg Harrynek az unikornisokat. Hirtelen felindulásból. De mégis a fiú egy cseppet sem bánta meg, sőt már alig várta, hogy újra találkozzon a Griffendélessel. Ez a gondolat nagyon megijesztette. Ők Harryvel nem lehetnek barátok! Milyen fényt vetne az a rá, a családjára, mit szólna hozzá Crak és Monstro? Azzal tisztában volt, hogy Harrynek sem tenne jót, ha barátok lennének, hiszen Ron és Hermione, Sirius, és még az a sok Potter fan szétszedné a fiút. Ígyhát Draco beletörődve ebbe, keserű arckifejezéssel állt fel a kandalló előtti fotelből, és elhagyta a helyiséget.
Harry is a saját klubbhelyiségében ücsörgött, lassan már egy órája váltak el Malfoytol, és azóta a történteken agyal. Ugyanazok a gondolatok futnak át a fején, mint a Mardekárosnak, ő viszont a legvégén arra a következtetésre jutott, hogy azzal semmi baj nincsen, ha éveken át tartó viszály után végleg elássák a csatabárdot, hosszabb ideig senki nem lenne ellene. Bár abban még nem volt teljesen biztos, hogy Malfoynak bármilyen barátai szándéka lett volna, lehet, csak unatkozott és még nem tudta, hogy megemlítse e a kis kalandukat Ronnak és Hermionének. Abban a pillanatban gyerekzsivalyt hallott és meglátta közeledni a kiránduló csoportot az ablakából. Felpattant és az udvar felé rohant, egyenesen a diákok elé, ahol már Ron és Hermione őt keresték a szemükkel. A lány kezében egy óriási zacskó volt, ami az édesség bolt matricájával volt ellátva. Harry odarohant és megölelte barátait.
-Na, meséljetek el mindent, menjünk a klubbhelyiségbe!-Harry, ezt neked hoztuk.-nyújtotta át az édességekkel teli zacskót Hermione.
-Nagyon kedves tőletek, köszi. - vette át vigyorogva Harry.
-Hát haver, nem sok midnenről maradtál le, azon kívül, hogy Piton professzort megtámadták valamilyen bogarak.-röhögött Ron, felidézve az emlékeket.
-Ez komoly? És pont nem voltam? Mit nem adnék azért, hogy láthassam, ahogy Piton hadonászik egy csapat bogárnak a feje körül. - röhögött Harry, mire Hermione is nevetni kezdett.
-Jól van, tényleg nem volt nagy szám, de azért kiruccanásnak nem volt rossz. Harry te mit csináltál itthon? - kérdezte Hermione, miután abbahagyták a nevetést. Harry nagyot nyelt, nem tudta, hogy elmondja e, hogy majdnem végig Malfoyyal volt.
-Malfoy sem jött velünk, remélem nem piszkált téged egész végig, és most nem Csikócsőr eszi a maradványait. Bár az sem lenne rossz. - gondolkodott el Ron.
-Tudjátok, egész jól elvoltunk.-csúszott ki Harry száján. A két barátja megrökönyödve nézett rá. Aztán mindkettem a fiú legnagyobb meglepetésére, egymásra nézték és elnevették magukat.
-Jaj Harry, vicces vagy, de most komolyan. Találkoztatok? - fejezte be a vihogást Hermione.
-Nem srácok, félreértitek. Nem viccelek. Igen, találkoztunk, és hát elmentünk....unikornisokat nézni. - fejezte be a mondatot Harry, mire a két barátja, az előbbinél is nagyobb röhögőgörcsöt kapott.
-Jól van, nevessetek csak, majd szóljatok, ha tényleg elhiszitek amit mondok. - mérgelődött Harry, és hanyattvágódott az egyik fotelben.
-Draco és Harry unikornisokat néztek kettesben!-vihogott Ron.-Ez az év vicce.-Hermione kapott először észbe, amikor megpillantota a komoly arccal fekvő, plafont pásztázó Harryt. Odament hozzá és leült mellé.
-Mivan befejeztétek a röhögést? - kerdzete szemrehányóan Harry.
-Te most ezeket konolyan mondtad? - kérdezte Hermione, tekintetében némi aggodalommal.
-Igen, halál komolyan. Szerintem Malfoynak van egy olyan oldala, amit senkinek sem mutat, mindenkinek a jeges Malfoyt kell látnia, de én ma láttam egy kedvesebb Malfoyt, aki igen, elvitt megnézni unikornisokat.-fejezte be Harry. Már mindkét barátja komolyan nézett rá.
-Mit nem adnék azért, hogy lássam ezt a Malfoyt.-forgatta a szemét Ron.-Mert az a Malfoy aki az én családomat becsmérli és lesárvérűzi Hermionet, az egyszer az én pálcám által fog meghalni. - fenyegetőzött Ron.
-Igaza van. - mondta Hermione is.
-Tudom, hogy sok bonyodalmat és fájdalmat okozott mindannyiunknak, de hátha Jeges Malfoy is képes megváltozni. Legalábbis nagyon remélem. Most viszont vacsora idő van, úgyhogy menjünk a Nagy Terembe.-mondta Harry, és barátaival együtt elindultak.
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem//befejezett//
Romancemindenki számára felfoghatatlan dolgok fognak történni. De akiket a legjobban érint, az Draco Malfoy és Harry Potter. Mi lehet az oka a hirtelen változásoknak? Vajon hajlandóak elfogadni saját érzéseiket? -a könyv nem követi J.K Rowling regénysoroza...