Egy egész nap telt el úgy, hogy Harry nem ébredt fel. A barátai és Draco tudták, hogy egy pár napig még kómában lesz, de mégis nagyon izgultak érte. Hermione és Ron minden óra után meglátogatta őt, Dracoval együtt, majd az órák után a Weasly ikrek és Ginny, meg Seamus és Neville is járt bent nála. Az, hogy mi történ Harryvel, nagyon gyorsan elterjedt a Roxfortban, szinte mindenkinél téma volt. Ki átkozhatta meg a gurkót? Ki az aki a Roxfortban tartózkodik és megakarja ölni Harry? Mindenki ezekre a kérdésekre kereste a választ, egyenlőre sikertelenül.
Draco egész nap a Grifffendéles és a Mardekáros barátaival lógott, egy elég nagy létszámú csapatot alkotnak a két ház tagjai, akiket Harry és Draco románca hozott össze. Luna is közéjük tartozott, pár ő Hollóhátas volt, mégis velük barátkozott. Blaise és Luna is összjöttek, nagyon boldogok voltak együtt.
A késő esti órákban Draco nem tudott aludni, ezért a gyengélkedő felé sietett. Látni akarta Harryt, most tudott csak egyedül úgy vele lenni, hogy nincs ott senki rajta kívül. Még csak egy nap telt el, de már hiányzott neki a barátja, és nagyon aggódott érte. Remélte, hogy nem találkozik egyetlen tanárral sem a folyosón, ezért halkan lépkedett. Egy fekete kapucnis pulcsiban volt, nem abban a kényelmetlen talárban, úgyhogy ez is megkönnyítette az éjszakai lopakodását. Éppen beakart volna fordulni a sarkon, amikor hangokat hallott a gyengélkedő folyosójáról. Torkában dobogó szívvel hátrahőkölt és háttal a falnak préselődött, majd erősen hallgatózott, hogy hallja a késő esti eszmecserét. Szerencséjére a beszélgetés tisztán kivehető volt és a két személy hangját is rögtön felismerte. Az apja és Piton.
-Nemhinném, hogy ez a legalkalmasabb helyszín, hogy ezt megbeszéljük.-hallotta Piton hangját.
-De igen, mert amiatt, hogy itt vagyok, kevésbé gyanakodnak ránk a történtek után.-válaszolt Lucius.
-Inkább kordában kéne tartanod az embereidet, akkor ilyen soha sem történt volna meg.-mondta mérgesen Piton.
-Ez nem ilyen egyszerű, Perselus. A Halálfalók megakarják ölni Harryt, én pedig szintén Halálfaló vagyok, hogy nézne már az ki, ha pont én akadályoznám meg őket ebben. Voldemort megölne a családommal együtt. Ezt pedig nem kockáztatom meg Potterért.
-Pedig én azt ajánlom, hogy mindent tegyen meg a fiú érdekében. Ha nem is maga miatt, akkor Draco miatt.-mondta ezt a mondatot már szinte suttogva Piton.
-Mi köze van az én fiamnak Potterhez?-Draco aki még mindig hallgatózott, hirtelen megszédült, idegességében azt sem tudta mit csináljon. Buktassa le magát, hogy félbeszkítsa őket? Ez tűnt a legésszerűbbnek, hát annál mindenképpen jobb, hogy az apja Pitontól tudja meg az igazságot. Egyenlőre mégsem tett semmit.
-Ahogy észrevettem, az utóbbi időben barátok lettek...-kezdte a bűbájtan tanár, de nem tudta befejezni.
-Barátok? Az lehetetlen. Egy Malfoy és egy Potter nem lehetnek barátok.-mondta szigorúan.
-Miért ne lehetnének? Mégis milyen törvény tiltja ezt?-kérdezte Piton. Draco nem tudta mire vélni azt, hogy a professzor őt védte.
-A családjaink évek óta viszálykodnak, mivel Potterék Voldemort által szenvedtek katasztrófát, a Nagy Úr pedig a mi oldalunkon áll. Ezt kéne észben tartani a fiamnak, mikor a Potter fiúval barátkozik.-Draco észre sem vette, de egy könnycsepp futott végig az arcán. Az apjának igaza van. Harry szüleit Voldemort ölte meg, az, akit az ő szülei szolgálnak és előbb utóbb ő is erre a sorsra fog jutni. Ebbe eddig bele sem gondolt, elvakította a szerelem. Most viszont tisztán látott.
-Ebben teljesen igazad van. Viszont van valami, amit Voldemort soha sem fog megérteni. Lucius. Te mindennél jobban szereted a családodat. Bármit feláldoznál értük. Igen, ez az a szó. A szeretet.-a hallgatózó fiú egy kicsit elgondolkodott azon, hogy ezeket a szép szavakat hogyan tudja Perselus úgy kiejteni, mintha káromkodna, de ez nem volt lényeg.
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem//befejezett//
Romancemindenki számára felfoghatatlan dolgok fognak történni. De akiket a legjobban érint, az Draco Malfoy és Harry Potter. Mi lehet az oka a hirtelen változásoknak? Vajon hajlandóak elfogadni saját érzéseiket? -a könyv nem követi J.K Rowling regénysoroza...