Az utolsó nap. Vége az ötödik évnek is, az első félév valósággal vánszorgott, a második azonban olyan jól telt, hogy egy szempillantás alatt el is repült. Sok minden történt ugyanis, többek között Harry rájött, hogy meleg és szerelmes lett Draco Malfoyba, akit első éves kora óta nagy ellenségének hitt, akinek a szülei halálfalók és egy olyan varázslót szolgálnak, aki megölte a szüleit. Sok minden szól a kapcsolatuk ellen, több mint ami mellette de mégis az a dolog erősebb mindennél, a szerelem.
Draco Malfoy valahol
a szíve legmélyén mindig is sejtette, hogy nem érdeklik úgy a lányok, mint a barátait vagy más fiúkat. Sok epekő hölgyet utasított el, apja feleségajánlataitól pedig egyenesen felfordult a gyomra. Méghogy elköteleződjön 14 éves létére, méghozzá olyannal, akit nem is szeret! Nem mellesleg nem fiú és nem Harry Potter...
De ezeket a nehéz éveket mindketten maguk mögötti hagyták, és most hogy rátaláltak egymásra és a sok sok éve elfolytott érzelmek és vágy felszínre tört, már semmi sem számított. Draco halálfalóvá válása még igen nagy problémát jelentett, de hittek abban, hogy ezt is lefogják tudni győzni.
-Harry, gyere, nemsokára indul a vonat!-kopogott be a fürdőszoba ajtaján Ron. Harry már teljes felkészültségben volt, lezuhanyzott és felvett egy pólót és egy farmert, az iskolai talárját pedig gondosan behajtotta a bőröndjébe. Kilépett a fürdőből és a poggyászva majdnem hasra esve kapálózott az ágyához, Hedvig kalitkáját pedig majdnem felrugva, sűrű bocsánatkérések közepette a bagolytól huppant le az ágyára. Ron felvont szemöldökkel nézte a szétszórtnak látszott barátját, mivel rá nem volt jellemző ez az ügyetlenség.
-Minden oké Harry?
-Persze, csak a gondolataimba merültem. Azon gondolkodtam, hogy vajon milyen lesz ez a nyár, úgy, hogy...
-Hogy együtt vagy Malfoyyal? Hidd el, csak jó lehet, nálunk minden nyár csodálatos. Ott a Varázs Tó, tudod, az a teljesen átlátszó vizű és és....
-Tudom, az jó lesz, de bevallom kicsit izgulok. Nem tudom, nemsokára három hónapja vagyunk együtt és én szeretem, csak ő..nem tudom, remélem ő is. - Harry kicsit elbizonytalanodott, de aztán összeszeszedte magát.-Ő egy Malfoy, csak nem lenne együtt olyannal, akit nem szeret. Kivéve, ha...Mindegy.
-Ha?
-Semmi, ő is szeret engem, én is őt, lehetetetlen, hogy akaratán kívül lefeküdt volna velem.
-Részleteket nem kérek köszi, de ez a beszéd! Ne bizonytalanodj el, az sosem jó, bár hidd el, néhányszor nekem is megfordult a fejembe, hogy Hermione hogy lehet együtt egy olyannal mint én, de ezt ki kell verni a fejedből, a bizalom fontos. Gondolj bele, Harry! Miattad felvállalta, hogy a fiúkat szereti, ez Malfoy egész más oldala, teljesen megváltozott mióta együtt vagytok.-mondta Ron lelkesen, mire Harry halványan elmosolyodott.
-Igazad lehet...Csak tudod, féltem. Tudom, hogy nem akar halálfaló lenni, pedig egyszer kénytelen lesz, Voldemort pedig majd meg akar ölni..-komorodott el újra.
-Ne félj te ettől, ez már a jövő zenéje. Minden rendben lesz. Lucius is tud a kapcsolatotokról, úgyhogy talán fontosabb lesz neki a fia mint egy ronda feketemágus csicskájának lenni, aki mellesleg bármikor megölné ha arról lenne szó.-sorolta a jogosnak tűnő dolgokat Ron.
-Ez is igaz. Ezen még nincs értelme aggódnom, csak élvezem a nyarat.-sóhajtott, majd fogta a poggyászát és kilépett az ajtón, Ron pedig követte. A lépcsőfordulónál Hermione állt, amikor meglátta két barátját, mosolyogva fordult feléjük.
-Na, indulhatunk? Kész vagytok?-kérdezte, miközben Ront egy gyors csókkal köszöntötte.
-Ja...-sóhajtott Harry, mire Hermione a lelkesedés hiányát csak betudta annak, hogy Harry még egy hetet Dudleyéknál kell töltsön, és ismét ki kell őt menteni a berácsozott ablakon keresztül, amit Vernon bácsi minden évben megcsináltat.
-Sziasztok!-hallották meg a Nagy Terem felé sietve Luna hangját, akik a másik folyosóról kanyarodtak ki Blaissel egymás kezét fogva. A Mardekáros fiú is rámosolygott a többiekre, majd Lunával együtt bementek a terembe.
-Neville jól van?-nézett aggódón Hermione a Griffendélesek asztalánál ülő fiúra, aki a tőle nem megszokott, mérges fejjel vizslatta az előtte elhaladó párocskát akik egy kis csók után szétváltak és Luna ment a Hollóháthoz, Blaise pedig leült Draco mellé a Mardekár asztalához.
-Na, Draco, kezdődhet a nyár. Hallom Weaslyékhez mész nyaralni Potterrel.-suttogta Blaise a fiúnak, aki elvigyorodott és bólintott.
-Hogy hova mész?!-kérdezte Pansy szintén suttogva, kikerekedett szemmel.
-Srácok, nem kell suttognotok. Nem érdekel mit gondolnak mások.-ráncolta össze a homlokát Draco.-Weaslyékhez megyek Harryvel. Egész nyáron ott leszünk.-mondta normális hangerővel, mire a Mardekárosok közül sokan odakapták a fejüket és feltehetőleg azt várták, hogy Draco mikor jelenti ki, hogy csak poénkodott. Ez azonban nem történt meg, mivel Draco csak felszegett állal és huncut vigyorral nézte az álmélkodó tekineteket. Mellesleg tudta, hogy a Mardekáros lányok közül is akad pár olyan, akik mit nem adnának azért, hogy vele, vagy Potterrel töltsék a nyarat, így azok féltekény pillantásai még szélesebb mosolyra késztették.
-Ez zseniális!-kiáltott fel Pansy.
-Tudom..A vonat óriási füstfelhőt lövelt az ég felé, hangos csikorgással fékezett le a Roxfort előtti állomáson. A diákok már előtte sorakoztak, Hagrid pedig magasan kiemelkedett a tömegből, szemével Harryt kereste a zsibongó gyereksereg között. Meg is találta a Griffendélesek társaságában, így sűrű elnzéséstkérések közepette átbugdácsolt a diákok között és megállt Harry mellett, aki mosolyogva nézett fel rá.
-Szia Hagrid!-köszönt neki, ugyanolyan lelkesen, mint az összes többi évben.
-Szia Harry. Hát, vége egy új évnek. Egyre nagyobb leszel és már nemsokára végzel..-érzékenyült el az óriás, de Harry közbevágott.
-Az nem mostanában lesz, ha meg végzek, biztosan visszalátogatok még.-nyugtatta Hagridot Harry.
-Na, rendben. Akkor jó utat. Ja, és Harry...Sokáig Mafoyyal. Megmondom őszintén, meglepődtem elég rendesen, de ha boldog vagy vele, akkor én is. Ha meg görény, akkor dobd ki.-kacsintott, mire Harry elnevette magát.
-Köszönöm Hagrid. Úgy lesz.-mondta, majd a vonat sípolt egyet, a fiú átölelte a vadőrt, majd felszállt a vonatra.
Üres fülkét keresett, mivel úgy gondolta, hogy Hermione és Ron had maradjanak egy kis ideig kettesben, nem biztos, hogy nyáron erre sok lehetőségük lesz. Ahogy haladt előre, egyszercsak kicsapódott mellette egy ajtó, mire odakapta a fejét. Egy vigyorgó szőke állt mellette, a fülke ajtajának dőlve.
-Na, Potter, megfelel ez a hely?-kérdezte.
-Nos, talán...-játszotta a nagy gondolkodást Harry, de Draco nem adott neki sok időt a színészkedésre, mivel a csuklójánál fogva berántotta az üres fülkébe és erőteljesen rátapadt ajkaira.
A vonat pöfékelve haladt tovább, a kilenc és háromnegyedik vágány felé. Az út egy pillanat alatt eltelt, a két fiú nagyon jól elszórakozott, csak arra kapták fel a fejüket, amikor a vonat csikorogva megállt és bejelentették a leszállást. Fogták a poggyászukat és leszálltak ők is. A mugli vonatállomásra vezető fal mellett Harry meglátta Ront és Hermionet álldogálni Fred és George társaságában. Feléjük siettek.
-Ott vannak Harryék!-mutatott Ron az egymás kezét fogó két fiúra, mire mindenki odakapta a fejét.
- Nocsak, itt a gerlepár.-vigyorgott Fred.
-Milyen volt a vonatút?-kérdezte elfolytva egy mosolyt George.
-Csodás.-válaszolt Draco.
-Mrs.Weasly jön értünk nem? Téged Harry azt hiszem vár Vernon bácsi a másik oldalon..-nézett a fiúra Hermione egy szomorú mosoly kíséretében.
-Rendben akkor...majd jöttök értem?-kérdezte Rontól.
-Persze! Egy hét és ott leszünk..-biztatta a fiú.
-Hát, szia Harry.-ölelte meg Hermione is.-Nemsokára találkozunk. Fredék is elbúcsúztak, majd Harry Draco felé fordult.
-Hát, akkor majd...nemsokára Draco.
-Nem vagyok jó búcsúzásban, de...-húzta magához a mondat közepén Harryt és egy lány csókot nyomott ajkaira.-egy hét múlva..
-Egy hét múlva.-suttogta Harry, majd még utoljára végig nézett a vigyorgó társaságon, majd megfordult és elindult, majd eltűnt a falban.
Szinte már nem is érdekelte, hogy a másik oldalon Vernonék várnak rá, fülig erő mosollyal lépkedett. Tudta, hogy élete legjobb nyara vár rá, úgyhogy ez az egy hét..fél lábbal is kibírja. Folyton egy szőke fej lebegett a szeme előtt, a huncut vigyorával. Draco Malfoy. Történetesen a barátja.V
ége
Nemsokára 2.rész.........
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem//befejezett//
Romancemindenki számára felfoghatatlan dolgok fognak történni. De akiket a legjobban érint, az Draco Malfoy és Harry Potter. Mi lehet az oka a hirtelen változásoknak? Vajon hajlandóak elfogadni saját érzéseiket? -a könyv nem követi J.K Rowling regénysoroza...