9.

1.7K 119 12
                                    

-Draco, te komolyan zseni vagy.-nézett körbe Blaise a folyosón.

-Ti hallotok valamit?-vigyorgott Monstro.

-Nem nem.-dőlt hátra elégedetten Pansy.

-Nagyon szívesen.-mondta elégedetten Draco.

-Szóval? Most mit fogunk csinálni?-érdeklődött Crak.

-Nem tudom, de ki kéne használni ezt az egy éjszaka szabadságot.-gondolkodott Blaise

-Játszunk valamit!-ajánotta Pansy.

-Mégis mit?-kérdzte Draco.

-Felelsz vagy mersz?-ajánlotta Monstro.

-Azt ennyien nem izgalmas.-vetette el Crak az ötletet.

-Akkor csak simán felelsz vagy felelsz?

-Az mehet.-egyeztek bele a többiek. Draco is, mégha kelletlenül, de leült a négy barátja körébe játzsani.

-Elsőként Blaise kérdez.-adta ki az utasítást Pansy.-Attól kérdezel, akire rámutat ez a varázspálca.-tette le a kör közepére a pálcát, majd az egy a lány által mondott varázsigére pörögni kezdett és végül megállt Draco felé mutatva.

-Na, Draco pajtás.-dörzsölte össze a tenyerét Blaise.-Szerintem mindenki tudja mi lesz a kérdésem, de légyszi ne akadj ki. Annyira.-kezdte Blaise, mire Draco érdeklődve nézett rá.

-Azt fogod amit múltkor beszéltünk?-kérdezte Crak.

-Azt, bizony.

-Miért érzem úgy, hogy nem véletlenül játszunk pont felesz vagy felelszet?-forgatta a szemét a szőke, erre a többiek összenéztek, olyan ,,lebuktunk" tekintettel.-Na, had haljam.-még Blaise sóhajtott egyet, mire a többiek bólintottak.

-Draco, te meleg vagy?-tette fel a bűvös kérdést Blaise, mire a szőke fiú szeme kikerekedett és szóhoz sem jutva nézett felváltva a barátaira, akik látták, hogy nem igazán tud megszólalni, ezért folytatták.

-Csak azért kérdezzük, mert nem is tudom... Egy láynról sem beszéltél nekünk soha, és  már régóta ezen gondolkodunk, de ma láttuk, hogy érdeklődést mutatsz Ginny iránt és teljesen összezavarodtunk...-magyarázta Pansy, de Draco végre megszólalt és félbeszakította.

-Azzal választ kaptok a kérdésetekre, hogy a két Griffendéles közül nem Ginnyire néztem úgy?-mondta ki, ami után még maga is meglepődött, hogy milyen könnyen kimondta.

-Na ne már!-néztek egymásra a többiek.

-Én megmondtam!-tette fel diadalmasan a kezét Pansy, mire a három fiú belecsapott, csak Draco ült értetlenül.

-Ha látnád most a képed!-röhögött Blaise.-A lényeg az, hogy Pansyvel régóta gyanakodunk rád és Potterre, mivel az utóbbi időben nem hogy nem ellenségeskedtetek, még jól el is voltatok, kivéve ezen a héten. Arra, hogy meleg vagy, azt már év elején sejtettük. Most mi van köztetek?

-Azt akarjátok mondani, hogy a hátam mögött már rég tudtátok?-lepődött meg Draco.

-Hát, tulajdonképpen igen.-bólintott Monstro.

-Hogy a francba lehet az, hogy ti előbb rájöttetek arra, hogy melyik nemhez vonzódom, mint én?-túrt bele a szőke hajába.

-Túl jól ismerünk.-mosolygott megértően Pansy.-Na, de avass már be minket, mi van a kis Potterrel?

-Hát, őszintén nem tudom. Egész héten, gondolom azt már ti is észrevettétek, kerültem, nem csak azért mert menekültem az érzéseim elől, hanem mert apám egyre többet lézeng itt a kastéyban.-a fiú még mindig nem hitte el, hogy erről beszél bárkinek is, és hogy téynleg a fiúkhoz vonzódik. Most mi lesz vele ezek után? A családja, főlleg az apja, nem tudhatja meg. Harry sem, hiszen azonnal megutálná.

-Értem. Mit gondolsz nem kéne vele beszélned? Már biztos frászt kap, hogy azt hiszi utálod, mert nekem nem úgy tűnt, mintha nem úgy érezne mint te.-mondta Blaise.

-Azt mondjátok, hogy Potter is?...-ámult el az eddiginél is jobban Draco.

-Lehetséges.-sóhajtott Pansy.-De, ez soha nem fog kiderülni, ha nem beszélsz vele. És én tudom is, hogy hol vannak.

-Mi? Honnan tudod?-kérdezte a szőke.

-Hát, izé Hermionével összefutottunk a folyosón és váltottunk pár szót, igazábó semmi különös...-kereste a szavakat a boszorkány.

-Pansy...Miről beszéltetek?-kérdezte Malfoy már előre félve a választól.

-Rólad és Harryről.-bökte ki a lány.-Hermione szerint is beszélnetek kéne.

-Mi?! Ő is tud erről?-kiáltott Draco.-Nekem végem.-temette az arcát a tenyerébe.

-Dehogy van véged, szerinted Granger rosszat akar a barátjának? Ha Harry nem lenne olyan ramaty állapotban mint te, akkor Pansyvel nem beszélt volna erről.-nyugtatta Crack a fiút.

-Oké, és hol vannak?-sóhajtott Draco.

-Valami fába.-Pansy kijelentésére mind a négy fiú értetlenül nézett.

-Fába?-kérdezte Monstro.

-Igen, de tök mindegy, Granger valami újabb varázslata lehet, a lényeg az, hogy nincs túl messze a sulitól, valahol a hátsó kertrészen van, úgyhogy arra kéne menned.

-Azt akarjátok, hogy menjek oda?

-Igen, azt. Telik az időd, márcsak pár óra és felkel a nap, úgyhogy kapd össze magad.-sürgette Pansy a fiút.

-Nem, ez őrültség!-ellenkezett Draco.

-Szeretnél beszélni Potterrel, vagy nem?Ez a legjobb alkalom.-mondta Blaise is.

-Rendben.-adta meg magát Draco és feltápászkodott a hálózsákjáról.

-Na, most hogy ezt elintéztük, én alszom jó éjt srácok!-mondta Crak és elterült a matracán.

-Veled tartok.-utánozta a fiút Monstro, majd Blaise is feldobta a pizsit.

-Sok sikert Draco.-mosolygott Pansy a fiúra.-Ezek kidőltek, úgyhogy szuper.-forgatta aszemét és elővett egy könyvet. 

-Pansy! Kössz mindent.-mondta, a lány meg bólintott, majd elindult lefelé a lépcsőn.

  Még mindig nem hitte el, hogy mit csinál. Mindig azt hitte, hogy Harrynek és neki az a sorsa, hogy örökké ellenségek legyenek és akármennyire szerette volna, tudta , hogy sosem lehetnek barátok. Az viszont, hogy most Pottert nem azért keresi, hogy a barátja legyen, az igazán felzaklatta a fiút. Már égen érzett valamit a fiú iránt, csak soha nem akarta elfogadni. De ma éjszaka, a barátai rávilágítottak és így végre tisztában van mindennel, akármennyire abszurd az egész. Ilyen még nem igazán fordulhatott elő a történelemben, hogy a Mardekár és  Griffendél ház két csapata összefogtak volna valaimben, hogy segítsék a barátaikat.                                                  -Malfoy?-hallott maga előtt egy hangot, mire felnézett a földről és egyenesen Harryvel találta szemben magát.

-Nocsak, micsoda véletlen, Potter.-mosolygott és ezúttal nem vette fel az álarcát, már eleget színlelt a Kis Túlélő előtt.

-Azt hiszem beszélnünk kell.-mondta Harry és mélyen a fiú szemébe nézett.

Tiltott Szerelem//befejezett//Where stories live. Discover now