Tanışma: Bölüm 7

1.4K 137 268
                                    

Satır arası yorumlarınız beni mutlu eder!💙

Instagramdan @mucize_mari hesabını takip etmeyi unutmayın:p

∆Alexia Mia Moon

"Çak bakalım!"

Mermerin soğukluğu tenime işlemeye başladığında duyularımda yavaş yavaş kendine geliyordu. Neredeydim, ne yapıyordum, neden buradaydım, bu baş ağrısı ve sanki hafızam çalınmış gibi hissettiren bu garip şey neydi? Evet, aklıma ilk gelen şeyler bunlardı.

Yanağımla birlikte tüm suratımı soğuk betondan ayırdığımda kafamı tutarak yerde oturmaya devam ettim. Karşımda Uğur Böceği, Kara Kedi ve adının Viperion olarak anımsadığım süper kahraman bana bakıyorlardı. Benim kendime geldiğimi anlayınca Uğur Böceği gülümseyerek yanıma geldi ve hafif eğilerek elini uzattı. "Pek iyi bir düşüş değil ha?"

Elini tutup ayağa kalktığım sırada aklıma gelenler ile neredeyse tekrar yere düşecektim. Marinette Uğur Böceği'ydi ve ben bilerek kendim akumalanmıştım!

Benim aydınlanmamı bölen 'Bip! Bip!' sesiyle Uğur Böceği yoyosuna uzandı ve "Onunla sen ilgilenir misin Kedi?" deyip cevap beklemeden diğer kahramanı alıp uzaklaştı.

Kara Kedi ise bana döndü. "Hadi gidelim pijamalı." Sonrasında beni kucağına alarak Paris'in çatıları üzerinde hızla ilerlemeye başladı.

§•§•§•§•§•§•§•§•§•§•§•§•§•§•§•§•§

"Bir daha akumalanmadan önce haber ver pijamalı," dedi ve beni terasa bıraktıktan sonra ekledi. "Gerçekten bizi patiledin."

Utançla inledim. "Gerçekten... Yapma!"

Bu halime güldü ve iki parmağını alnına koyup geri çekerek selam verdikten sonra gitmeden hemen önce "Sonra görüşürüz pijamalı" dedi. Ona göz devirirken sırıtıyordum.

Terastan aşağı indiğimde Marinette yatağında oturuyordu ve oldukça gergindi. Gözlerini kaçırıyordu ve bağdaş kurduğu ayağında sürekli ellerini oynatıyordu. Bende ondan farksız değildim. Konuya nasıl gireceğim ve nasıl tepki vereceğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Hadi ama, kuzenim Uğur Böceği'ydi!

"Mia ben-"

Sonunda Marinette açıklama yapmak için hazır olduğunda odanın kapısı büyük bir gürültü ile açıldı ve içeri heyecanla Alya girdi. Elinde telefonunu sallarken durmadan konuşuyordu ve şimdiden gelip yanımıza oturmuştu bile.

"İnanamıyorum kızım! Gerçekten çok kötüydü! Her şeyi kaydettim şunlara bak. Uğur Böceği ve Kara Kedi çok zorladılar ve tabii ki o Viperion da vardı. Hâlâ ne yapabildiğini bulabilmiş değilim ama şuna bak cidden neler oldu da akumalandın?"

Marinette yavaşça "Sana da merhaba Alya." dediğinde elimde olmadan kıkırdadım ama elim ile ağzımı kapatmıştım. Sonra aklıma Alya'nın her şeyi kaydettim demesi geldi. Yüzüm dehşete düşmüş bir hal alırken "Lütfen düşündüğüm şeyi yapmış olma!" diye mırıldandım. Marinette ise çoktan telefonundan Uğur Blogu'nu açmış ve ekranını bana çevirmişti. Alya akumalı halimi Uğur Blogu'na yüklemişti!

"Hayır!" diye isyan ettim ve kendimi yatağa boylu boyunca atıp elime gelen ilk yastığı yüzüme bastırarak çığlık attım.

"Hadi ama kızım," dedi ve beni dürtükledi. "Gerçekten neye bu kadar sinirlendin de akumalandın?" dediğinde Marinette ile kısa bir bakışma yaşadık.

KUZEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin