Mucize: Bölüm 4

1.3K 133 241
                                    

Medya: Chris şu şey, ımm en öndeki Luka'nın bir arkasındaki gülümseyen sarı saçlı

Sizce eski kapak mı yoksa yeni kapak mı?

Medyadaki dans Alexia'nın dansı şarkı olarak lütfen İndila- Dernier Danse olarak düşünün çünkü bölümün o kısmında birkaç ayrıntı olacak;) Hayal etmede zorlanırsınız diye videoyu koydum<33

Alexia'nın dansı 00.30'uncu saniye ile başlıyoooor

∆Alexia Mia Moon∆

"Biraz daha krema var mı Mari?"

Elindeki kek ile aşk yaşayan Marinette kısa bir anlığına bana döndü, sonra oflayarak kaseye baktı. "Evet biraz kalmış."

Sevinçle kaseye uzanıp aldığımda, Marinette de kek ile olan aşkına geri döndü.

Aslında pasta yapacaktık ancak yanan kısımları atınca geriye sadece bunlar kalmıştı. Bizde kare kare kesip, birde krema yapmıştık. Sonuç gerçekten şahaneydi. Adrien ve Felix'e vermiştik ki, bize çok kalsın.

Şimdi ise gecenin bir körü mutfaktaydık. Felix ve Adrien uyuyordu. Bizde sözde kızlar gecesi yapacaktık. Gerçi, buna niyetlenmiştik de. Her şeyi hazırlamıştık. Yastıklar, dedikodular, ortam süper derken... Acıkmıştık. Şimdi ise kimseyi uyandırmadan kekleri bitirmeye çalışıyorduk.

"Işıkları açmamamız şart mıydı?" diye oflayarak kremayı elime değil de keke sürmeye çalıştım. Sürekli taşıyordu ve daha yenecek çok kek vardı.

"O Felix manyağı minicik sese bile kalkabilir gibime geliyor." diye mırıldanıp kekinden bir ısırık daha aldığında kıkırdadım.

"Eğer kalkacak olsaydı, sen krema kasesi ararken tüm rafı devirdiğinde kalkardı." dememle homurdandı.

Ben onun bu haline kıkırdarken birden mutfağın ışığının açılmasıyla, aynı anda sanki far tutulmuş tavşanlar gibi kapı tarafına döndük.

Felix; bordo pijamaları, karışmış saçları, siyah terliği ve elindeki beyaz, kedi desenli kupasıyla, uyku serseri bir halde kapıda dikiliyordu.

İki saniyelik bir sessizlik sonunda Marinette ile hunharca kahkaha atmaya başladık. Felix homurdanarak kendine su koydu ve yine homurdanarak mutfaktan çıktı.

Ben ise tabii ki bu halini videoya çekmeyi unutmamıştım.

Ehehehehe, şantaj.

Marinette ile anca durulduğumuzda hafif kıkırtılar eşliğinde oturduğumuz yerden kalktık ve birkaç kek ile krema kasesini alıp mutfaktan çıktık. Marinette son anda dönüp çilekleri de kapmıştı ve yumruk tokuşturmuştuk.

Benim için ayarladıkları odaya girdiğimizde başka bir baskın olayına karşılık kapıyı kilitledim. Bavulumu odama getirmişlerdi bu sayede Marinette ve ben benim pijamalarımdan giyebilmiştik.

Bunlar kesinlikle daha normal pijamalardı.

Benim giydiğim lila rengindeydi ve üzerinde pati izleri vardı. Marinette'nin giydiği ise açık mavi renkteydi ve üzerinde lacivert benekler vardı.

KUZEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin