Mucize: Bölüm 6 *part 1*

1.1K 130 225
                                    

Özlediğinizi biliyorum :')

Yeni bölüm ile geldim

Alexia Mia Moon

Şaşkınlıktan küçük dilimi yutacak şekilde Adrien ve Marinette ikilisine bakarken ne yapacağımı şaşırmış haldeydim.

Siz en son 'Just a friend' kafalarındaydınız ne oldu böyle?!

"Şuraya bak!"

Felix'in dibinde bağırması ile yüzümü buruşturdum. "Bakıyorum ya zaten, resmen ameliyat yapıyorlar."

"Onlara değil." dediğinde Felix'e baktım. Hâlâ çok yakınımdaydı ancak yüzünü buruşturduğu için ona gülmekten başka bir şey düşünemiyordum. "Şu kıza bak!"

En sonunda göstermeye çalıştığı yere döndüğümde, gerçekten dediği gibi bir kız olduğunu gördüm. Saçları kalp şeklinde kıvrılarak tepeye doğru yükseliyordu. Saçları ve kıyafeti kırmızı ve kalplerden oluşuyorken, ten rengi açık pembeydi. Havada uçarak etrafa kırmızı kalpler şeklinde ışınlar atıyordu. Bu neydi böyle be?

"Herkes aşkın ne demek olduğunu öğrenecek! Tüm Paris aşka boğulacak!"

Akumalının söyledikleri ile gözlerim fal taşı gibi açıldı. Yani bunu Adrien ve Marinette'ye yapan şey duyguları değil, akumalının saldırısıydı...

"Buradan tüymemiz gerek."

Felix'in söylediğine başımı sallarken aklıma gelen ayrıntı ile ağzım açıldı. Marinette Uğur Böceği'ydi! Kara Kedi o olmadan akumayı nasıl yakalayacaktı?

Gözlerim telaşla çevreyi tararken Tikki'yi gördüm. Marinette'nin pembe kol çantasından kafasını uzatmış dikkatimi çekmeye çalışıyordu. Ona baktığımı fark ettiğinde yavaşça Marinette'nin mucizesine doğru uçmaya başladı. Kaşlarımı çattım. Ben fark ettiysem Felix de fark edebilirdi ve muhtemelen Tikki bu yüzden dikkatimi çekmeye çalışıyordu.

Hızla Felix'e döndüm. Muhtemelen saklanmak için yer arıyordu. Tikki'yi görmesi an meselesiydi. Ne yapacağımı şaşırarak ellerimle yüzünü iki yanından tutarak yutkundum. Bakışları anında beni bulmuştu. Bir kez daha düşünmeyerek biraz yüzümü yaklaştırdım ve Felix'i kendime doğru çektim.

Dudaklarım dudaklarını bulduğunda, hiç bu kadar yoğun sevgi hissedeceğimi düşünmezdim. Her ne kadar bunu Tikki'yi fark etmemesi için yapmış olsam bile, karnımdaki kelebekler coşmuştu, kalbim hiç atmadığı gibi hızlı atıyordu.

Nefes nefese geri çekildiğimde Felix şaşkın ve bir o kadar koyu gözlerle bana bakıyordu. Kalbimin atışları hiç durmayarak düzensizce atmaya devam ederken bir açıklama yapmam gerektiğini düşündüm.

"Ben, şey, a-aslında akumalı biz-bize bakıyordu ve ışın-"

Ben sözümü bitirmeden Felix beni sıkıca tutarak koşmaya başladı. Ben neler olduğunu kavramak için arkaya baktığımda, akumalanan kişinin bizi fark ettiğini gördüm.

Felix zaman kaybetmeden Agreste Malikanesine girdiğinde bir şey söylemeden koşmaya devam etti ve üst kattaki odalardan birine dalarak beni yataklardan birine otutturdu.

"Tamam burada güvendeyiz." diyerek kapıyı kilitlediğinde dudağımı dişledim. Tikki muhtemelen yanıma gelecekti ve bu olduğunda Felix'in burada olmaması gerekiyordu.

Kesinlikle yalnız kalmaktan korktuğum için değil yani.

"B-bence ikimiz bir arada olmamalıyız." dediğimde hızla bana döndü. Kaşları çatıktı. Sanırım doğru ifade edememiştim.

"Yani bu akumalı kişinin gücünü göstermesi için iki kişiye ihtiyacı var değil mi? Eğer tek tek saklanırsak gücünü üstümüzde kullanamaz."

Biraz düşündü. "Mantıklı ama başka gücü olup olmadığını bilmiyoruz."

"İşimizi şansa bırakamayız." dediğimde kısa bir süre bana baktı.

"Tamam o zaman, fazla uzağa gitmeyeceğim. Bağırdığında anında burada olurum." dediğinde kafamı olumlu anlamda salladım ve odadan çıkışını izledim.

Felix odadan ayrıldığında gözlerimi yumup kendimi geriye, yatağa doğru attım. Ben ne yapmıştım öyle?

Kendime olan sinirimle saçlarımı çekelemeye başladığımda kulağıma gelen minik ince bir sesle yatakta doğruldum.

"Alexia."

"Tikki!"

Tikki elindeki uğur böceği mucizesi ile gelip avucuma kondu.

"Ah, akumalı daha fazla kişiye etki etmeye başladı. Etki altında olanlar tüm şehri değiştiriyor!"

Telaşla etrafa bakındım. Korku doluydum. "Ben ne yapabilirim?"

"Dönüşmelisin!"


















İki part olarak yayımlayacağım ama diğer partta bu kart kadar can alıcı olacaaaaakk ehehehehe

Eeeee düşünceleri alayım? *Her ne kadar kısa olsa da*





Sizi severem💙





Başbelasıbirkuzen🤦‍♀️

KUZEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin