[Medya: BTS Jin Moon MV]
Rose'den
Jennie unniemin söylediği şey ile Lisa ve ben daha çok korkmuştuk. Etraftaki hayvan sesleri yetmediği gibi birde buradamı kalacaktık?
"Hayır! Olmaz! Burada kalmam ben!"
Bende Lisa gibi düşünüyordum. O yüzden ona katıldım."Bende burada kalmam. Sabaha kadar korkudan ölürüm!"
"Başka bir fikriniz varsa söyleyin o zaman!" Jennie unnime cevap verememiştik.
Jisoo unni konuşana kadar. "Ormana girip yardım arayalım. Belki birileri vardır."
"Aynen. Hadi gidelim."
Birşey söylemeden peşlerinden gittim. Ormanda yürümeye başladık. Etraftan hayvan sesleri geliyordu, ve bu bizi fazlasıyla korkutuyordu. En cesurumuz Jennie unniem olduğu için hepimiz ona sokulmuş yürüyorduk.Uzun bir süre yürüyüp kimse varmı baktıktan sonra boş bir alana geldik.
"Unnie. Daha fazla gitmeyelim. Kimse yok burada belliki."
Lisa haklıydı. Bu ormanda kimse yoktu."Evet unni. Geri dönelim."
Jisoo unnie biraz etrafa baktıktan sonra bize döndü. Yüz ifadesi tedirgin görünüyordu."Kızlar. Geri dönemeyiz."
Lisa ve ben birbirimize baktık ve aynı anda "N-ne demek geri dönemeyiz!?""Çünkü KAYBOLDUK!"
Jennie unniemin söylediği şey ile ağlamaya başladık. Jisoo unniem bile ağlıyordu. Birtek Jennie unnim sakindi.
"Ağlamayın yhaa! Bak! Benide ağlatıcaksınız!"Evet. Artık Jennie unnimde kendini daha fazla tutamayıp gözyaşlarını serbest bıraktı.
Hepimiz hüngür hüngür ağlıyorduk. Hoş. İçinde bulunduğumuz durum zor bi durum. Ne yapacağız bilmiyorum. En fazla kurtalara yem oluruz herhalde.
" Kızlar! Sakin olun! Hadi şu ağacın dibine oturalım. Bir sakinleşelim. Çözüm bulalım!"
Dedi Jisoo unniem gözyaşlarını silerek."Tamam. Hadi gelin."
Jennie ve Jisoo unniemin peşinden gittik bizde. Ağacın dibine oturduk."Kızlar. Bu gece burada kalmak zorundayız. Yarın hava aydınlanınca gideriz."
"Jisoo haklı. Ağlamayın artık!"
Jennie unniem bizi sakinleştirmişti sonunda." Uyuyalım o zaman. Uykum geldi benim."
"Senin uykun zaten hep seninle unni. Biryere gidip geldiği yokki."
Lisa'nın esprisiyle hepimiz gülmüştük.
"Sabaha kadar birisinin nöbet tutması lazım. Ve ben tutamam. Arabayı sürerken hep siz uyudunuz çünkü.""Bende tutmam! Kurtlar beni yer hem!"
Jisoo unnim ve ben red etmiştik.
Geriye lisa ve Jennie unnim kalıyordu."Ben hiç tutmam. Çok uykum var benim!"
Lisada reddettiğine göre geriye sadece Jennie unnim kalıyor. Hepimiz unnime bakmaya başladık."Ne!? Bakmayın bana öyle! Nöbet felan tutmam ben!"
"Ama unni~ En cesurumuz sensin ve evde en çok uyuyan sensin."
"Aynen unnie! Lütfennn!"
Lisa ve ben yüzüne masumca bakınca unnim dayanamadı.
"Uff tamam be! Zırlamayın!"Lisa boynuna atlayarak:
"Benim unnim bir tanedir! Canım unnim benim!"Jennie unnim sinirlendi ve Lisayı üzerinden atarak "Hemen yılışma sende!"
Jisoo unniem ve bende kıkır kıkır gülüyorduk. Bu ikisi gerçekten çok komikti.
"Uyuyun sizde artık! Birde gülüyorlar yhaa!"
"Bizde yatalım kızlar. Nede olsa Jennie nöbette. Güvendeyiz."
Jennie unnim Jisoo unniemin ağzını eyerek "Nödö ölsö Jonnıe nöböttö!"
Bizi yine gülme tuttuğunda Jennie unnim sinirlenerek "Gülüp dur
Durmayın sizde be! Uyuyun dedikya!"Bu sefer hemen Jisoo unnieme sokulup bir omzuna ben diğer omzuna Lisa başını gömdü. Jennie unnimde söylene söylene nöbet tutmaya başladı.
Bende uykuya teslim ettim kendimi...
Bu bölüm galiba yazdığım en uzun bölüm oldu... Her neyse hikayelerimi okuyan yok ama belki okurlar diye oy ve yorum kullanmayı unutmayın!
Sizi seviyorum ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iMMoRTaL WaMPiRe'S || BP & BTS
Vampire"Rüyaların gerçek olduğuna inanır mıydınız? Benim en korkunç rüyam, tamda şuanda gerçek oluyor..." ◆13/04/2020◆ Küfür ve şiddet içerir⚠ ✏suvlands✏ 📢İnstagram: hope_hobie._.7 •Jenmin• 👑 •Taerose• •Yoonlice• •Hopesoo•