13. Bölüm: "Kıskançlık"

446 34 18
                                    

[Medya: BLACPINK - PLAYING WITH FIRE official MV]

Arkadaşlar, lütfen görünmez okuyucu olmayın. Okuyorsanız voteleyin, yorum yapın. Hatta kitaplarımı beğeniyorsanız takip edin. Lütfen.
Bu arada kitabın kapağı çok eskidi, değiştirmeyi düşünüyorum. Sizce? Değiştireyimmi, kalsın mı?

*-*-*-*-*-*


Yoongi'den

Rose'nin sorusu ile herkes suspus olmuştu. Bu kadar abartmamalılar değil mi?
"Bu günlük bu kadar soru yeter bence. Yatma vakti. Yarın Jin hyunglar gelecek. O zaman kesin bir karar veririz. Jimin ve Hoseok siz kızlara odalarını gösteririsiniz."

Cevaplarını verip arkamı döndüm ve merdivenlere ilerledim. Tam ilk basamağa adımımı atacakken birisinin bana seslenmesi ile durdum.
"Yoongi."

Bu Rose'nin sesiydi sanırım.
Arkamı dönüp ona 'ne var?' bakışı attım. Yanıma gelip konuştu.
"Sana son birşey sormak istiyorum."

Bana şirince baktığında sırıttım. Tatlıydı cidden.
"Ne oldu? Ayrıca neden bana soruyorsun? Orda 4 kişi daha var farkındaysan."

Başını arkaya çevirip diğerlerine kısa bir bakış attı.
"Ben, sadece sana güveniyorum. Şimdi sorumu sorabilir miyim?"

Neden ben? Sırf onu o odadan çıkarıp buraya getirdiğim için mi? Hadi Taehyung, Jimin felan onlara güvenilmez ama Hoseok ne güne duruyor?

Onu başım ile onayladım. Ağzını aralayıp konuşacaktı ki Jennie ona seslendi.
"Rose! Gel buraya, seni bu yaratıkların yanında bir dakika bile bırakmak istemiyorum!"

Sanki yiyoruz kızı. Bunlarada cidden çok yüz verdik.
"Aynen aynen. Yerim ben seni (!). Sen git unnienin yanına (!)."
Sinirle konuştuğumda Rose bana anlık bakış attı.

Sonra Jennieye doğru yürümeye başladı.
"Tamam unni, geliyorum. Yoongi ben sana sonra sorarım."
Deyip gitti. Ne acayip kız...

*-*-*-*-*-*-*

Jennie'den

"Burası sizin şimdilik odanız. Hadi tatlı rüyalar."
Pislik Jimin alayla sırıtıp kapıyı kapatacakken durdurdum.
"Lisa ve Jisoo nerde? Biz hepimiz bir odada kalmak istiyoruz!"

Kapıyı kapatıp yanıma geldi.
"Olmaz küçük hanım, burada benim kurallarım işler!"

Bende ağzını eğerek konuştum.
"Oymaz çüçük hinim burdi binim kurillarım işley! Park Jimin! Sen kendini ne sanıyorsun!"

O odadan çıkarken arkasından bağırmıştım. Kapıyı çoktan kapatmıştı.

"Salak!"
Bağırarak söylediğim şeye kapıyı açıp kafasını uzattı.
"Bunları duyuyorum, şimdilik görmezden geleceğim. Rüyanda beni görürsün umarım."

"Siktir git Jimin!"

Elime aldığım yastığı kapıya fırlattım. Çoktan çıkmıştı. İnanamıyorum, 2 günde yaşadığımız olaylara bak!

Bulunduğumuz odada bir tane çift kişilik yatak vardı. Tabiki de Rose ile birlikte uyuyacaktık. Normalde asla ama, burada kimseye güven olmaz. Ne biliyim, geceleyin kaçırıp ısırırlar felan. Herşey beklenir bunlardan.

iMMoRTaL WaMPiRe'S || BP & BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin