15. Bölüm: "Sweat" [özlblm]

394 37 45
                                    

[Medya: BLACKPINK - 'STAY' official MV]

Özel bölüm geldi yupppi! Diyecek birşey yok okuyun. Bu bölümde kuduracaksınız.

*-*-*-*-*-*

Jennie'den

"Yok işte yok! Benlik hiç birşey yok!"
Rose bulunduğumuz odada ki dolabı karıştırırken söylenmişti.
Yataktan kalkıp yanına gittim.

"Birde ben bakayım, çekil."
Söyleyişimle dolabın önünden çekilip yatağın yanında ki çekmeceyi karıştırmaya gitti. Sefillik gibi bir şey bu durum! Yanımızda bir tane bile eşya yok!

Dolabın içine uzunca bakındım. O sırada gözüme bir şey takıldı. Gri bil kol. Hemen onu çekip aldım. Gri, bağcıklı bir sweatti bu. Ben hep böyle bir sweat isterdim, ama bir türlü almak nasip olmadı.

Burnuma götürüp iyice kokladım. Çok güzel kokuyordu. Bu kadar güzel koktuğuna göre kesinlikle sahibi var. Bu dolabın içine terketmiş yazık...

Üstümdeki bluz tamamen ıslanmıştı. Gıcık Jimin! Neyse ki altomda bulunan siyah dar tayt kuruydu. Evet, şimdi banyo yapabilirdim.

"Ben gidiyorum."
Kapıya yönelerek konuştuğumda Rose'nin çekmeceden bir tarak bulduğunu gördüm.
"Nereye gidiyorsun? Ben burda birsürü şey buldum."

Durup bulduklarına baktım. Bir krem kutusu, tarak, tel tokalar ve deodorant. Burada kesinlikle bir kadın kalmış olmalıydı.

"Duş alacağım. Bu halde kalamam değil mi?"
Rose başını salladığında odadan çıktım. Uzun koridora bir bakındım.
Bana gösterdikleri evin ortak banyosuna doğru adımladım...

Yazardan

Jennie banyonun kulpunu tam çevirecekken birisi onu durdurdu. Dönüp baktığında bu kişinin Taehyung olduğunu gördü. Ona sorar gözlerle baktığında Taehyung hemen konuştu.

"Buraya ben gireceğim."
Jennie anlık göz devirmişti. Çünkü uğraşmadan artık banyo yapmak istiyordu.

"Yok ya! Ben nereye gireceğim!?"
Sinirle konuştuğunda Taehyung gülümsedi. Ama iyi bir gülümseme değildi bu.

"Şu sağdaki kapıyı görüypr musun? Hah işte orası kullanılmayan oda. Ordaki banyoyu kullanabilirsin."
Jennie iç çekerek başıyla onayladı ve bahsettiği odaya doğru yürüdü.

Ardındaki sinsi bakışları fark etmeyerek...

Jennie'den

Bahsettiği odaya girdim ve kağıyı kapattım. Diğer odalardan pek farkı yoktu. Yine koyu renkler hakimdi. Çok düşünmeden banyoya yöneldim.

Tam kapıyı açacakken bir anda açıldı.
Karşımdaki kişi ile şok olmuştum.
Jimin, belinde sadece bir havlu ile karşımdaydı. İkimizde şaşkımca birbirimize bakıyorduk. Gözlerim vücuduna kaydı. Vay anasını, bu ne kastır, bu ne baklavadır be! Off salak Jen sussana!

"Çok beğendin galiba?"
Alayla ve imalı bir şekilde konuştuğunda kendime gelip hemen arkamı döndüm.

"S-senin burada ne işin v-var?"
Tanrım! Neden kekeliyorum ki?
"Asıl senin burada ne işin var? Burası benim odam."

iMMoRTaL WaMPiRe'S || BP & BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin