[Medya: BTS SUGA - Seesaw]
Arkadaşlar shipler hakkında kesin bir karar verdim. Şu şekilde olucak :
Rose, Yoongi, Lisa ve Taehyung arasında büyük bir aşk dörtgeni olucak.
Jennie & Jimin (olmazsa olmazım)
Hoseok & Jisoo
Arkadaşlar bu arada Hoseok ve Jennie arasında birşey yok.
Rose ve Jungkook arasında sadece küçük bir şey olucak, ama sonra öğrenilen gerçek yüzününden Jungkook vazgeçiçek. Her neyse iyi okumalar...*-*-*-*-*-*-*
Jennie'den
Dördümüzde koltukta suspus oturuyorduk. Erkeklerde mal gibi ayakta dolanıp duruyordu. Jisoo ve Lisayı zor sakinleştirmiştik zaten. Onlarda neler olduğunu, hatta bunların vampir olduğunu bile bilmiyorlardı. Öldürülen polisleride gömmüşlerdi.
"Artık neler olduğunu açıklamayı düşünüyor musunuz?"
Jisoo bıkkınlıkla sormuştu.
"Offf, tamam. Yoongi hyung anlatsın."
Siyah saçlı olan konuştuğunda Yoongi isimli olan söze başladı."Anladığınız kadarıyla biz vampiriz. V-... "
Daha konuşamadan Jisoo ve Lisa söze atıldı.
"Ne!? Vampirmi!? Güliyim bari!"
Jisoo büyük bir kahkaha atmıştı. Ben olsam bende inanmazdım.
"İyi şakaydı."
Lisa alayla konuştuğunda atıldım.
"Doğru söylüyorlar, dinleyin bi."
İkiside şaşkınlıkla sustu ve dinlemeye başladı."Ve aslında sadece vampirler değil, başka insan dışı varlıklarda var."
Hepimiz merakla dinliyorduk."Mesela Kurt adamlar, cadılar, büyücüler, elfler, elitler, şifacılar, deniz kızları, goblinler ve melezler gibi bir sürü tür var. Bunların çoğunluğu vampirlerden oluşuyor. Bazılarının türü ise tükenmekte."
Yoongi durdu ve Hoseok devam etti."Kurt adamlar ayrı ayrı sürülerle yaşarlar. Bu sürüleri yöneten kişilere ise alfa denir. Alfa bir nevi Liderdir.
Cadıların ise aslında siz insan hikayelerinde bahsedildiği gibi hepsi kötü değildir. Bir çoğu iyidir. Ama kötüleride vardır. Büyücüler ise tıpkı cadılar gşbilerdir ancak onları farklı kılan şey büyü yapabilmeleridir. Cadılar malzeme veya asa olmadan büyü yapamaz. Deniz kızları sudan çıkınca insan gibi olurlar. Suya girince ise kuyrukları tekrar çıkar. İnsanlar arasında yaşayan deniz kızları bile var. Şifacılar ise benim gibi bütün varlıkları iyileltirebilen varlıklardır. Fakat ölüleri diriltemezler. Elflerin bir çoğu goblinlere benzer, fakat hepsi değil. Vampir olup ayrıca elf olanlarda vardır. Bu onların fiziğini değiştirmez. Elitler ise bu anlattığım özelliklerin tümüne sahip olanlardır. Goblinler, bildiğiniz gibi yeşil renkli değildirler. Sadece kısa ve sivri kulaklı olurlar. İşte bunlar sizin efsane olarak bildiğiniz yaratıklardır."Duyduklarımızla hepimizin ağzı iki seksen açılırken Rose bir soru sordu.
"Peki ya, melezler?"Hoseok önce durdu. Bir süre konuşmadı. Sonra onun yerine Taehyung konuştu.
"Melezler... Daha doğrusu melez. Dünyada sadece bir tane melez kaldı. Ve bu melez, hem Vampir hemde kurt adam özlelliklerine sahip. Bu bizim ve kurt adamların soyu için tehlikeli. Bu yüzden her yerde öldürmek için o melezi arıyorlar."İlginçmiş. İnsanlar ne kadar safmış şimdi anlıyorum.
"Neden? Ne yaptı ki o melez?"
Jisoo merakla sorduğunda siyah saçlı olan konuştu.
"Eskiden melezler güçleri ile bize ve kurt adamlara savaş açmışlar. Bu savaş sonucu bizden çok kişi ölmüş. Aynı zamanda kurt adamlardanda.
Bu yüzden soyumuz ve onların soyunu tehlikeye atmamak için birlik olup melezleri öldürmüşler. Ve. Geride sadece tek bir melez kalmış."inanamiyorum, hala aklım almıyor, demek dünyada sadece aklı olan insan yokmuş, birsürü varlık varmış.
"Peki ya siz? Kendinizi tanıtın? Ve Rose ve Jennie unnim burda ne yapıyor."Jimin boğazını ayıkladı ve söze katıldı.
"Ben bugün sabah ormanda gezintideyken Jennie'yi gördüm. Kendi kendine dolaşıyordu. Merak edip yanına gittim. Beni görüp eline aldı ve sevdi."Böyle duyunca garip oluyormuş. Vay alçak!
"Eline alıp sevdimi? Anlamadım?"
Ahh tabi yah. Jimin Sincaptı!
"Ben şekil değiştirebildiğim için sincap kılığına girmiştim. Jennie beni biraz daha sevince kan kokusu beni esir aldı, e tabi Jenniede taş gibi kız. Kanıda taptaze, dayanamayıp kendi halime döndüm. Jennie çok şaşırdı. Geri geri gitmeye başladı. Bende üstüne yürüdüm. Normalde ısırmayacaktım ama dayanamadım. Sonra onu ağaçla arama alıp ısırdım."Vay şerefsiz! Keyifle anlatıyor bide!
"Sensin taş! Rahat rahat anlatıyor birde!"Jisoo ve Lisa şaşkınlıktan gebermek üzereydi. (Gebermek neyse kkk)
Lisa hemen atladı.
"Neden ölmedi, Rose burda ne yapıyor, Jennie unnim nasıl iyileşti?"
Taehyung devam etti."Jim'in Jennieyi ısırırken Rose onları görmüş, Jimini Jennieyi taciz ediyor sanmış. Sonra eline sopa alıp tam Jimine arkadan vurucak iken ben geldim ve onu durdurdum. Ona ne olduğunu, neden ona vuracağını sordum. Oda Jiminin Jennieyi taciz ettiğini, onu kurtarmam gerektiğini söyledi. Sonra bende onu kandırıp yardım edeceğimi söyledim. Jimini ensesinden tutup çektim. O sırada Jennie yere düştü. Baygın gibiydi. Bizde Rose onunla ilgilenirken kendi aramızda konuşup plan yaptık. Sonrası malum. Jim'in jennieyi eve getirmiş, bende Roseyi dağ evine götürdüm. Hoseok hyung o sırada Jennieyi iyileştirmiş. Olay bu."
"Rüyadamıyım? Birisi beni çimdiklesin."
Malesef Jisoo, hepsi gerçek."Hayır unnie, herşey gerçek."
Benim vereceğim cevabı Rose vermişti."Kendinizi tanıtsanıza! Ayşh!"
Sinirle çıkıştığımda hepsi kendini tanıtmaya başladı."Ben ultra yakışıklı Park Jimin, 25 yaşındayım. Şekil değiştirip istediğim canlının görünüşünü alabiliyorum. Ayrıca zihin okuyabiliyorum."
Konuştuktan sonra göz kırptı bide. Tipini siktiğim!"Ben Kim Taehyung, 25 yaşındayım. Jiminle aynı soydan olduğumuz için özelliklerimiz aynı."
Pis pis sırıtıyor bide!"Min Yoongi. 27 yaşındayım. En hızlıları benim. Özelliğim zihin ve irade kontrolü."
Yoongini özelliğine hepimiz ooolarken Hoseok konuştu."Jung Hoseok, yaşım 26. Duyduğunuz gibi şifacıyım. Vejeteryan bir vampirim. Ayrıca eşyalara hükmedebiliyorum."
Buda iyiymiş. Keşke benimde böyle özelliklerin olsa...
"Vejetaryan? O nasıl oluyor?"
Lisa sorduğunda Hoseok hemen yanıtladı.
"Yani insan kanını emmeyiz, hazır içeriz."Sıra siyah saçlı olana geldiğinde hiç bir şey demedi.
Jimin onun yerine konuştu.
"Buda atarlı ergen Jeon Jungkook, bizden 2 yaş küçük. Sürekli çene çalmaz, aksidir. Zihin okuyabilir, bizim soyumuzdan ama şekil değiştiremez."Hepimiz ağzımız açık onları dinlerken Rose o bomba soruyu sordu.
"Bunların hspsini bir kitapta okumuştum. Demek doğruymuş. Ama... Kitapta ölümsüz olduğunuz yazıyordu. Siz, ölümsüz müsünüz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iMMoRTaL WaMPiRe'S || BP & BTS
Vampire"Rüyaların gerçek olduğuna inanır mıydınız? Benim en korkunç rüyam, tamda şuanda gerçek oluyor..." ◆13/04/2020◆ Küfür ve şiddet içerir⚠ ✏suvlands✏ 📢İnstagram: hope_hobie._.7 •Jenmin• 👑 •Taerose• •Yoonlice• •Hopesoo•