14. Bölüm: "Utanç"

388 35 13
                                    

[Medya: BTS SUGA - 'Agust D' MV]

Kapağı koydum direk. Ama boyutu olmamış. O yüzden tekrar kapak tasarlıycam. Her neyse. Bölüme geçelim...

*-*-*-*-*-*-*

Jisoo'dan

Odanın içinde oturmuş, salak gibi bir oyana bir buyana yürüyen Lisa'yı izliyordum. Üç gündür banyo bile yapmamıştım ve... Özel günüm çok yakındı. Yanımda pedlerim bile yoktu.

Onu geçtim, kıyafet bile yoktu. Duşa gireyim desem, kullanacak malzemem yoktu. Sonuçta biz kadındık. Erkeklerin kullandığı varoş kozmetik ürünlerini kullanamam öyle değil mi?

"Yeter artık Lisa! Başım döndü!"
Lisa'ya sinirle çıkıştığımda durdu. Bana çaresiz bir bakış attı. Lisanında bakıma ihtiyacı vardı ama oda benim gibiydi. Hiçbir şeyi yoktu.
"Bunu onlara söylesek mi? Anlayışla karşılayabilirler."

Bu bir seçenek olabilirdi ama ne anlardı ki onlar?
"Bilmem."

Ona kısa cevabımı verdiğimde odadan çıktığını gördüm.
Yine burnunun sikine gidecekti.

Lisa'dan

Odadan çıkıp etrafıma bakındım. Yine aynı karanlık koridor ve uzun merdivenler...

Korkuyormuydum? Fazlasıyla. Ancak korkum karanlıktan değildi. Bana kızabileceklerinden korkuyordum.

Daha hangi odanın neresi olduğunu bile bilmiyordum. Sadece Jennie ve Rosenin odasını biliyordum.

Koridorun sonundaki odaya adımladım. Kimin odası olduğunu bilmiyorum. Ama muhtemelen erkeklerden birisinin odasıdır.

Kapının önüne geldiğimde derin bir nefes alıp tıklattım. Ses gelmeyince bir kez daha tıklattım. Yine ses gelmemişti. İç çekerek odanın kapısını araladım. Yoonginin odasıymış. Yatağında uyuyordu. Arkası bana dönüktü. Yatağa doğru yürüdüm ve uyuduğundan emşn olmak istedim.

Gözleri kapalıydı. Uyuyor olmalıydı. Hafif ses tonuyla seslendim.
"Yoongi."

Yine hiç ses gelmedi. Umudumu tüketip tam gidecekken kendimi bir anda onun altında buldum. Şuan yatakta, kollarını başımın iki yanına koymuş bir şekilde bana bakıyordu. Yüzlerimiz çok yakındı. Bana boş bir ifade ile bakıyordu. Ve... Yüzlerimiz çok yakındı. Nefesini hissedebiliyordum.

"B-ben...-"
Konuşamadan lafımı böldü.
"Ne işin var burda?"
Sesi hafif sert çıkmıştı. Korkmuştum.
"B-ben sadece... Birşey sormak i-istemiştim. Uyuduğunu g-görünce gidecektim a-ama..."

Sözümü tekrar kesmişti. Sözümün kesilmesine gıcık olurum!
"Söyle."

Açık ve net. Soğuk bakışlar. Terslemeler. Söz kesmeler. Ne ayak bu?
"Üzerimden kalkarsan!"
Sert ses tonuna göz devirip üzerimden kalktı. Üstümü düzeltip ayağa kalktım.
Bu sefer ciddi bir yüz ifadesi takınmıştım.

"Alışverişe gitmek istiyoruz."
Son derece ciddi ve sert ses tonuna ben bile şaşırmıştım. Vaaay? Saf Lalisa, sen bunları bilir miydin?

İç sesime anlık göz devirmiştim. Tekrar cevap ister gibi yüzüne baktığımda sırrıtığını gördüm. Mal gibi sırıtıyordu hemde.
"Ne var? Ne gülüyorsun? Cevap versene!"

Sırıtmasını sürdürüp konuştu.
"Neden ki?"
Tanrım, birde soruyor mu?
"Yanımızda hiç kıyafet yok."

Yanıma yaklaştı.
"Bizimkileri giyin."
Mal mı bu? Cidden gerizekalı.
"Kozmetik?"

Yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Utanmıştım. Kızardığımı hissediyorum.
"Şeyy, i-işte hani, şey v-varya-..."
Neyden bahsettiğimi anlatmak için iki saat gevelemiştim. Sözümü kesip konuştu.

"Ben salak değilim Lalisa. Neyden bahsettiğini anlayabiliyorum. Direk söylemen yeterdi. Özel gün için ped alacaksın değil mi?"

Tanrım canımı al lütfen! Yerin dibine girmek istiyorum!
Utançtan konuşamamıştım bile.
"Tamam. Gideriz."

Yüzlerimiz hala çok yakındı. Bu yakınlık beni rahatsız etmişti. Ellerimle onu hafifçe ittim.
"T-teşekkürler."

Deyip odadan hızla çıktım. Ardımda ki bakışları hissedebiliyordum...

Bölüm Sonu...

Bu bölümü büyük bir zevkle yazdım. Çok uWu bir bölüm oldu. Yorumlarınızı bekliyorum...

Öpüldünüz 💘💋





iMMoRTaL WaMPiRe'S || BP & BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin