[Medya:BTS SUGA - İnterlude: Shadow]
Selam arkadaşlar, sizden bir ricam olucak. Lütfen hikayemi okuyup beğenenler, instagramdanda takip edebilir mi? Lütfen!
İnstagram | _hope_hobie._.7Bu arada kapağı değiştirdim. Nasıl olmuş?
Yazardan
Genç adam, karşısında bir insan görmeyi beklemiyordu. Karşısındaki genç kız oldukça korkmuş görünüyordu. Yoongi'nin kötü bir niyeti yoktu. Zaten kendisi vejetaryan bir vampir olduğu için insan kanı içmiyordu.
Genç kız, elleri kulaklarında gözlerini sıkıca yummuş bir şekilde yerde gözyaşı döküyordu. Yoongi henüz neler olduğunu anlamamıştı. Genç kızın yanına eğilip ona dokunmaya çalıstı ama genç kız hemen kendini geeiye attı ve dokunmasına izin vermedi.
"D-dokunma bana!"
Genç kızın gözyaşları şiddetlenmişti.
Genç adam ona yardım etmek istiyordu aslında."Merak etme sana birşey yapmayacağım."
Genç kız gözlerini açmıştı sonunda. Ellerini de kulaklarından çekip ayağa kalktı.
"B-ben, size ne yaptım? Neden beni ve arkadaşımı esir aldınız? Derdiniz ne?"
Yoongi şaşırmıştı. Onun henüz hiçbir şeyden haberi yoktu. Demek Taehyung bu yüzden bu gece burada kalacağını söylemişti.
"Sana ne yaptılar?"
Çekinerek sormuştu Yoongi."A-arkadaşımı, ı-ısırdı..."
Bir anda hıçkıra hıçkıra tekrar ağlamaya başladı genç kız."Kim ısırdı? Adını biliyor musun?"
Zorda olsa hatırlamıştı genç kız ismini."J-jimin! Onun adı Jimin!"
Genç adam dişlerini sıktı. Çünkü daha önce Jimini masum insanları ısırmaması için uyarmıştı. Ve bu kız fazlasıyla masumdu. Emin olabilirdi, çünkü arkadaşıda onun kadar masumdu."Tamam. Peki yanındaki sana birşey yaptımı?"
Genç kız kaşlarını çattı. Çünkü ona o kadar sinirliydiki..."O-o, bana yardım edeceğini, a-arkadaşımı kurtarıcağını söylemişti. A-ama oda Jimin denen pisliğe ortak oldu!"
Genç adam dahada sinirlenmişti. Hemen Taehyung'a hesap sormalıydı.
"Tamam. Burda bekleyebilir misin? Hemen gidip gelicem."Genç kız daha fazla burada kalamazdı. Çünkü burası korkmasına fazlasıyla yetiyordu.
"Hayır! Yani... Şey beni burda bırakma! K-korkuyorum.""Benimle gel."
Yoongi genç kıza elini uzatmıştı. Genç kız bir an tereddüt etsede, sonra genç adamın sıcacık olan ellerini tuttu.İçi ürpermişti bu eli tutunca.
Yoongi, tek hamlede kızı yerden kaldırıp nazikçe odadan çıkardı. Bir kaç merdiven indikten sonra küçük bir salona geldiler."Burada bekle. Ben hemen geliyorum."
Genç kız başını sallamakla yetinmişti. Yoongi merdivenlerden çıktı ve gözden kayboldu.Bir bölümün daha sonuna geldiik.
Votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayın!😍😎😅💜😉😊😆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iMMoRTaL WaMPiRe'S || BP & BTS
Vampire"Rüyaların gerçek olduğuna inanır mıydınız? Benim en korkunç rüyam, tamda şuanda gerçek oluyor..." ◆13/04/2020◆ Küfür ve şiddet içerir⚠ ✏suvlands✏ 📢İnstagram: hope_hobie._.7 •Jenmin• 👑 •Taerose• •Yoonlice• •Hopesoo•